LÄSKIN SULATTAJAT vko 28

Kyy
An-nik-ki........171cm.......LP 126kg......NYT 112,9kg...

Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 71,4kg....

Heliht........163cm......LP 74kg.....NYT 74kg...*UUSI*

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 68,4kg...+300g

Kis-Kisu..........165cm........LP 83kg.........NYT 77,5kg...

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 90,4kg....

Kyy...................162cm......LP 94kg....NYT 90,9kg..+200g

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 107,3kg..-200g

Orion.........158kg.......LP 77,5kg.......NYT 75,9kg.....

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 69,9kg..-600g

Salainen numero....170cm......LP 78,8kg....NYT 68,8kg....*UUSI*

Tukka Tötteröllä......157cm....LP 90,1kg....NYT 80,5kg...

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:

minttu-79 harmaana
Moron,ja taas myöhässä mutta paino nytten 107,3 eli sen pari sataa grammaa saanut pois....plääh.Kyllä tää on hankalaa kesällä kun jäätelö ja grilli ruoka maistuu liiankin hyvin...

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja minttu-79 harmaana:
Moron,ja taas myöhässä mutta paino nytten 107,3 eli sen pari sataa grammaa saanut pois....plääh.Kyllä tää on hankalaa kesällä kun jäätelö ja grilli ruoka maistuu liiankin hyvin...
Hyvä kuitenkin, että on edes miinusta! :D Kyllä kesällä saa vähän nauttia enemmän, kunhan suunta pysyy oikeena! :D

Pullunkainen
Ja taas on paino noussut! Hitto soikoon, miksei se vaan voisi laskea :( Mä en kestä tätä junnaamista! Mahtaako nää helteet vaikuttaa turvottavasti? :D Haen nyt epätoivoisesti jotain tekosyytä :D

Salainen numero
Haluaisin ilmoittautua mukaan. Pitäis vissii kirjautuakin vai? Mutta tässä nyt ainakin ensi tiedot. Pituus 170cm, lähtöpaino 78,8kg. Tavoitepaino 62kg. Tiputtanut olen kymmenen kiloa ja nyt on ollut "tauko" välissä ja motivaatio näyttäis olevan nolla. JOs tää tois vähän tsemppiä kohti normaalipainoa :)

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Salainen numero:
Haluaisin ilmoittautua mukaan. Pitäis vissii kirjautuakin vai? Mutta tässä nyt ainakin ensi tiedot. Pituus 170cm, lähtöpaino 78,8kg. Tavoitepaino 62kg. Tiputtanut olen kymmenen kiloa ja nyt on ollut "tauko" välissä ja motivaatio näyttäis olevan nolla. JOs tää tois vähän tsemppiä kohti normaalipainoa :)
Tervetuloa mukaan! Meillä on punnitus päivä perjantai, ilmoitathan itsestäsi aina silloin! Tai jos et muista, niin joku toinen päivä sit tulla huikkimaan pinoon. Jos ei ilmoita itsestään muutamaan viikkoon, tiputan listalta, mutta sinne pääsee aina takaisin kunhan vain ilmoittelee itsestään. :D Tämä siksi, että pino pysyisi aktiivisena.

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Ja taas on paino noussut! Hitto soikoon, miksei se vaan voisi laskea :( Mä en kestä tätä junnaamista! Mahtaako nää helteet vaikuttaa turvottavasti? :D Haen nyt epätoivoisesti jotain tekosyytä :D
No nyt on vasta maanantai, perjantaina oot jo miinuslukemissa kun pidät vaan tiukan linjan. :D Tsemppiä!

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
tähänkö sitä vaan ilmottaudutaan?
taas joku tyhmä Heli kyselee...
Juu, tähän vain jos mielii mukaan :D
olen jo itsenäisesti laihdutellut jonkin verran... mutta tänä aamuna painoin tasan 74kg. Puuh, 14kg, niin olisin taas entisissä "ennen vauvaa" mitoissani :D
pituutta 163cm.
Haluatko lähtöpainoksi tuon 74kg vain sen mikä oli kun aloitit urakan?

olen jo itsenäisesti laihdutellut jonkin verran... mutta tänä aamuna painoin tasan 74kg. Puuh, 14kg, niin olisin taas entisissä "ennen vauvaa" mitoissani :D
pituutta 163cm.
laita toi 74kg vaan. mihin mie sit ilmotan perjantaisin painoni...

Kyy
pituutta 163cm.
laita toi 74kg vaan. mihin mie sit ilmotan perjantaisin painoni...
Teen perjantaisin aina uuden pinon, johon laitan linkin tähän tämän viikon pinoon. Uuten ilmoitat painosi samoin, kun nyt tähän pinoon teit. :D Ja kuulumisia on kiva kans aina lukea. :)

Pullunkainen
Huoh. Tänään tullut syötyä pitsaa, jätskiä ja juustonaksuja... Tosiaan oikeen laihduttajan ruokavalio! Hitsin kesä ja hitsin helteet! Tekosyitä taas riittämiin :D

Yhteistyössä