LÄSKIN SULATTAJAT vko 30

Kyy
An-nik-ki........171cm.......LP 126kg......NYT 112,9kg...

Faktum............175cm.......LP 84,1kg....NYT 71,4kg....

Helli-Karamelli....163cm......LP 74kg.....NYT 71,6kg...-1,1kg

KerroTokiLisää........165cm......LP 79,9kg....NYT 67,9kg...-500g

Kis-Kisu..........165cm........LP 83kg.........NYT 77,5kg...

Krysanteemi.....165cm.....LP 95,3kg....NYT 90,4kg....

Kyy...................162cm......LP 94kg....NYT 90,6kg..

Minttu-79.........172cm............LP 126kg.....NYT 107kg..+/-0kg

Orion.........158kg.......LP 77,5kg.......NYT 75,9kg.....

Pullunkainen...........169cm......LP 84,0kg.....NYT 69,1kg..-400g

Salainen numero....170cm......LP 78,8kg....NYT 78kg...-200g

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on perjantai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:

Pullunkainen
Täällä paino 69,1 eli pudotusta -400g. Vähän olen pettynyt, onhan tuo toki pudotusta, mutta tahti on liian hidas päästäkseni ajoissa toivomaani tulokseen :( No ei sille sitten mitään voi :) Joskus sitten :) Ja voipi olla, että on vähän turvotustakin tulevien menkkojen takia...

Mites te muut ootte liikkunut nyt kesäkuumalla? Oma liikkuminen on lähinnä lenkkeilyä ja se on sit täysin jäänyt tässä kuumuudessa... :(

KYY:
vaihdoin nikkiä, eli heliht -> Helli-Karamelli, nikki sopii niiiiiiin tähän laihdutusteemaan :D
aamupaino 71,6kg eli -1,1kg alaspäin *tuulettaa* enää ei oo pitkä matka kun paino alkaa kuutosella!!!!

sais vaan tulla jo vähän viileemmät ilmat, mie en viihdy ollenkaan helteessä. Syksy on ystäväni :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pullunkainen:
Mites te muut ootte liikkunut nyt kesäkuumalla? Oma liikkuminen on lähinnä lenkkeilyä ja se on sit täysin jäänyt tässä kuumuudessa... :(

mun liikkuminen on ollut vaan tuota vaunuilua, ja ihan niillä pahimmilla helteillä ei vaunuiltu ollenkaan, koska meillä on niin kuumat vaunut.
mutta pakko olis alkaa käydä salilla, olen jo ohjelmankin tehnyt itselleni valmiiks. pakko päästä kuntoon, ennenkun palaan töihin, muutenhan mie en jaksa yhtään jumppaa vetää..

Pullunkainen
Alkuperäinen kirjoittaja Helli-Karamelli:

mun liikkuminen on ollut vaan tuota vaunuilua, ja ihan niillä pahimmilla helteillä ei vaunuiltu ollenkaan, koska meillä on niin kuumat vaunut.
mutta pakko olis alkaa käydä salilla, olen jo ohjelmankin tehnyt itselleni valmiiks. pakko päästä kuntoon, ennenkun palaan töihin, muutenhan mie en jaksa yhtään jumppaa vetää..
Mitä sä teet työkses ja koska sun pitäis töihin palata? :)

Kyy

Mitäs sinä teet työksesi? Oletko jonkin sortin liikunnanohjaaja vai? Ja koskas sinulla on tuo töihin paluu? Hienosti sulla ainakin alaspäin menee paino joka viikko. :D Itse just katselin, että tässä on nyt 30 vkoa laihdutettu eikä tuloksia vieläkään! |O :headwall: Jos alkuperäinen tahtini olisi pitänyt, olisin jo 30 kg kevyempi! :kieh: Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa??? :headwall:

Mitä sä teet työkses ja koska sun pitäis töihin palata? :)
oon siis ryhmäliikunnanohjaaja ja personal trainer. Töihin pitäs palata vasta ensi vuoden tammikuun lopussa (näillä näkymin) , mutta ei se kunto hetkessä takas tule.
mulla siis kunto romahti ihan täysin raskausaikana ja huomaa kyllä miten on lihasmassaakin lähtenyt. nyt on pelkät pehmoset jäljellä :D

Pullunkainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:

Mitäs sinä teet työksesi? Oletko jonkin sortin liikunnanohjaaja vai? Ja koskas sinulla on tuo töihin paluu? Hienosti sulla ainakin alaspäin menee paino joka viikko. :D Itse just katselin, että tässä on nyt 30 vkoa laihdutettu eikä tuloksia vieläkään! |O :headwall: Jos alkuperäinen tahtini olisi pitänyt, olisin jo 30 kg kevyempi! :kieh: Miksi tämän pitää olla näin vaikeaa??? :headwall:
Kyllä se siitä :) Olennaista on se, että ei luovuta, vaikka vaaka välillä näyttääkin plussaa.. Mä aloitin mun laihdutuksen jo kohta 2 vuotta sitten ja tuloksena on nyt tiputettu liki 20 kg... Tuli just jumituksia ja sit pistin kaiken ranttaliksi, kunnes viime joulun jälkeen päätin, että en luovuta, vaikka vaaka sanoisi mitä ja sen jälkeen on sit lähtenyt sellaista 2kg/kk-vauhtia :)

Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:

Kyllä se siitä :) Olennaista on se, että ei luovuta, vaikka vaaka välillä näyttääkin plussaa.. Mä aloitin mun laihdutuksen jo kohta 2 vuotta sitten ja tuloksena on nyt tiputettu liki 20 kg... Tuli just jumituksia ja sit pistin kaiken ranttaliksi, kunnes viime joulun jälkeen päätin, että en luovuta, vaikka vaaka sanoisi mitä ja sen jälkeen on sit lähtenyt sellaista 2kg/kk-vauhtia :)
No lähtis edes sitä tahtia! Mutta kun ei! Kun tammikuun eka aloitin, niin painoin alle 90kg. Ja nyt en pääse sen alle, en sitten millään! |O Mutta en mä luovuta! :D Jo tän pinon ylläpito vaatii, ettei luovuta. :D

Pullunkainen
Sainpa potkittua itseni lenkille ja oli niin ihanaa pitkästä aikaa, että tuli heti vetästyä 9 kilometriä :) Jos nyt sais revittyä itsensä liikkumaan joka päivä, kun toi painokin alkaa jo olemaan ihan kivoissa lukemissa ja nyt tarttis tätä löysää kroppaa saada vähän kiinteämmäksi :D

Yhteistyössä