Hakutulokset

1. V

* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

Voi ei Wandii! Paljon :hug: sinulle! Itse olen nyt ollut muutaman päivän poissa... Tänne ei mitään uutta... Kovaa yritystä... Itse sain keskenmenon marraskuussa ja enne sitä oli itselläkin ajatus että tulee jos on tullakseen. Nyt jokaiset menkat sattuu enemmän ja enemmän. Epätoivo iskee ja...
  2. V

* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

Onnea paljon Hellun martalle! Paranemisia Äiti maan pikkuisille ja onnea isommalle! Käykö teillä hammaskeiju vierailulla? Minäkin olen miettinyt toppatakki "ongelmaa" mutta mutta... Eiköhän siihen jokin ratkaisu löydy... Ainakin hyvä syy shoppailemaan :) Itsellä halut ainakin ollut...
  3. V

* NELJÄTTÄ kuumeilevat tam/hel 2012 *

Äiti maa minusta on ainakin mielenkiintoista lukea sinun ongelmista etkä minusta ole "hullun ärsyttävä" :) Onhan se ymmärrettävää että jos asiat ei mene suunnitellusti ja tulee ongelmia niistä haluaa avautua ja mikäs sen mukavampi paikka on kuin tämä. Minä ainakin haluan tietää miten sinun...
  4. V

Toivotaan että Äiti maa saa lääkärissä kuulla hyviä uutisia. Ja ainakin jotain tietoa. Epätietoisuus on pahinta. Itsellä kp 1/28. Eli oireet tais olla aika kuviteltuja.
  5. V

Mukavaa viikon alkua kaikille! Onnea natusanille uudesta hauvasta ja toivotaan ettei menkat lauantaina alkaisikaan. Tule Äiti maa sitten kertomaan uutisia! Omaan napaan tuijotellen: Vielä viikko ni sitten pitäis menkkojen alkaa. Toivottavasti ei. On niin turvonnut olo ja toiset hajut...
  6. V

Tuossa aiemmin joku mainitsi että tuntuu kun kaikki muut tulisivat raskaaksi pelkästä katseesta. Olen itsekin huomannut saman. Joka paikassa kaikki on raskaana ja koko ajan tuntuu että joku tuttu ilmoittaa raskaudesta oli se toivottu tai ei. Siinäkin yksi syy miksi ei ole niin helppoa vain...
  7. V

Äiti maa: En minäkään usko niiden testejen vahvistuvan joten voisiko olla...? Tuu sitten kertomaan! Jännityksellä odotetaan :) Itsellä alkaa pää jo todella seota kun ei millään jaksais oottaa et selviää miten täs kierros kävi... Kaikki mahdolliset vauva jutut netissä pitää kattoo ja ihailla...
  8. V

Minä tänne ajattelin kanssa liittyä, jos seuraan vielä mahtuu :wave: Elikkäs elikkäs... Olen 24 vuotias kolmen lapsen äiti... Edelliset syntyneet 6/2004, 5/2006 ja 3/2009 ja kovasti ollaan nejättä yrittäneet. Marraskuussa sain keskenmenon ja nyt on tasoittunut kierto ja toista kuukautta...

Yhteistyössä