Hakutulokset

1. M

.

Tervetuloa @Milow :)
  2. M

.

Kuinka pian te olette yrittäneet Raskautta, kun olette käyneet tutkituttamassa itsenne? Kiinnostaisi tietää mitä tuonne munasarjoihin kuuluu. Tiiän et on menossa vasta yk 4 eikä pitäisi siitä puolesta olla kiire eikä huolissaan. Mutta pistää miettimään jo ihan oman iänkin puolesta. Mulla tulee...
  3. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos vastauksista. Testaan uudestaan sunnuntaina, menkat pitäs alkaa lyhimmän kierron mukaan maanantaina. Oireita, joko kuviteltuja tai oikeita on, mut toisaalta on pistelyä alavatsalla ja munasarjoissa. Koko ajan olo, että menkat alkaa.
  4. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kokemuksia Raskauskeijun one step puikko testistä? Antaako näin törkeen viivanpaikan vai näenkö omiani? Luonnossa himpun selkeämpi, en saa parempaa kuvaa. Muoks. Kp siis vasta 23/27-30 mut uteliaisuuttani testasin 2.5 h rakossa olleesta virtsasta.
  5. M

.

Onnittelut @Veeja plussasta :love:
  6. M

yli 35-v vauvakuumeilijat vuodelle 2018-2019

Tervetuloa mukaan @miumiu_82
  7. M

.

Heräsin yöllä siihen kun nukuin mahallaan ja koski rintoihin. Samalla tuli tunne, et jotain tahmeeta valahti housuihin ja aattelin et ei perskules, nytkö ne menkat alkaa. Ei ollutkaan muuta kuin valkovuotoa. Piinaavan hitaasti menee tämä viikko. Oon vielä töistä lomilla, joten on liikaa aikaa...
  8. M

.

@haaveilija92 Mulla on vessan kaapissa kirjekuoressa Aku Ankka korin takana piilossa. Löytyy raskauskeijulta tilattua 2 erilaista testiä yhteensä 8 kpl. Sit pc:ta 2 kpl ja yks apteekin oma :whistle: Pahoittelut @Wintersun :cry: (.) Viikonlopusta asti jomotellut välillä alavatsaan, välillä...
  9. M

Tervetuloa @Henttu82 :) Mulla ei ole keisarinleikkaus vaikuttanut. Nopeasti tullut uudestaan raskaaksi. Lapsilla 1.5 v ikäeroa.
  10. M

@Elmeriina82 Mä mietin aika paljon samoja asioita. Aiemmin oon tullut suht helposti raskaaksi. Yks pidempi yritys oli välissä tuulimunan jälkeen, mutta sekin vain puoli vuotta. Meillä on nyt yk 4 menossa. Itse jätin syksyllä pois laastarit, joka oli ollut mulla 12 vuotta. Olen miettinyt kauanko...
  11. M

.

Pahoittelut ja voimia @peanut_butter :(
  12. M

.

@Rosmariini86 Minäkin näen viivoja. Toivotaan vahvistumista (y)
  13. M

Helmi, Hilda vai Hilma nimeksi?

Hilma :love: Itsellä on alustavana nimivalintana joko Hilma tai Alma, jos meille joskus tyttö tulisi.
  14. M

.

@Rimaleli Onnea plussasta :love: @peanut_butter Minäkin näen viivoissa vahvistumista. Uskaltaa varmaan jo onnitella :love: @Wintersun Aika paljon on eroja työterveydessä tuon ferritiinin ottamisen suhteen. Meillä ottivat ihan pyynnöstä, kun pyysin lisäksi kilpparit ja pvk kokeet väsymyksen...
  15. M

Uusille tervetuloa :)
  16. M

.

@Beibihaaveilija minäkin näen testeissä jotain. Toivotaan, että viivat vahvistuu (y) Uusille tervetuloa :)
  17. M

.

@rosemarie Täällä sama tilanne. Itsellä vuorotyö, pääsääntöisesti teen kahta vuoroa. Mies pelkkää arkiaamua. Parisen viikkoa sitten aloitti kaikenlisäksi reissutyöt. On toisella paikkakunnalla töissä ma-to. Omat haasteensa tuo tilanteeseen. Uusille tervetuloa :) Ja plussanneille isot...
  18. M

Mitäs täällä kuuluu itse kenellekin? Mulla Kp 27/30 muuttui tänään Kp 1/27-30. Sunnuntaina illasta alkoi etova olo jota oli aika ajoin ja rinnat välillä aristi, mutta tänään alkoi menkat ilman ennakko oireita. Kerkesin jo hätäisen testata yhden negan. Eli yk 4 alkakoon. Isännälle laitoinkin...
  19. M

.

Jaaha. Täällä Kp 27/30 muuttuikin Kp 1/27-30. Eli yk 4 alkakoon. Mut saa lisätä listalle.
  20. M

.

Onnittelut plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Täällä 26/30. Sunnuntaina illasta alkoi etova olo. Tulee aina syönnin jälkeen. Tosin töissä on noroa liikkeellä, jospa ei kuitenkaan sitä olisi. Testasin hätäpäissäni aamulla negan. Tiiän, että liian aikaisin.

Yhteistyössä