Tervetuloa mukaan SINISYDÄN <3Hellurei täältä Ilmottaudun myös tänne, jännityksellä jäädään odottamaan onnistuuko vaiko eikö eli itse olen 37v ja minulla on ennestään kolme lasta, 8v, 10v ja 12v. Miehellä on kaksi lasta ennestään. Me ollaan haaveiltu yhteisestä lapsesta jo jonkin aikaa mutta nyt vasta kävin poistattamassa kierukan muutamaa päivää ennen joulua ekat kk oli ja meni, nyt kun vain osaisi olla ressaamatta/toivomatta liikaa.
Kiitos Kunpa Ja onnittelut plussasta! <3Tervetuloa mukaan SINISYDÄN <3
Sen verran voin vastata, että kävin poistamassa kierukan joulukuussa ja pari päivää sen jälkeen alkoi kuukautiset jotka kesti sen kolme päivää. Muutama päivä ilman ja sit alkoi tiputteluvuoto...Kyselyä menkoista kierukan poiston jälkeen, onko kokemuksia?
Mulla oli kierukan aikana (4v) koko ajan normaalisti menkat. Kuitenkin niin niukat, että pelkällä pikkuhousunsuojalla pärjäs. Kierukan poiston jälkeen kesti puolitoista viikkoa tyhjennysvuotoa, joka oli IHAN KAMALAA, ikinä en enää sitä vekotinta itteeni laita! Nyt 3vko kierukan poiston jälkeen alkoi menkat ihan kierron mukaisesti ja AI että mitkä onkin! Ihan samaksi ”tulvaksi” palautui, kun ennen kierukkaa. Palautuiko kierto heti ihan normaaliksi pituudeltaan ja onko aikaisemmista kokemusta ”kestikö raskaaksi tulo normaalia kauemmin hormonaalisen ehkäisyn jälkeen”?
Haluaisin vaan kuulla kokemuksia, kun tämä on ihan uusi tilanne vaikka neljä synnytystä (ja kaksi tuulimunaa) onkin
Aah katos me ilmeisesti ollaankin samaa vuosimallia. Nuoriahan me ollaan, eikö? Minä oon kans tullut helposti raskaaksi (YK 1- YK 4) aikasemmin, niin toki oon miettinyt vaikuttaako ikä nyt asiaan...@minttu-82 tuohon kyselyyn kierukasta. Multa poistettiin n. kierron puolivälissä kierukka lokakuun alussa. Mulla kesti 6 vkoa ennen kuin tuli mitään vuotoja. Sitten tuli ihan normaalit menkat siis ja sen jälkeen ollut heti normaali kierto. Mulla nyt siis yk 2 menossa jos en tuota 6 viikkoa kierukan poiston jälkeen laske. Aiemmat lapset (7 ja 5 v) tärpänneet nopeasti, mies on edelleen sama. Saapa nähdä kuinka nyt käy...
Ja mulla oli kans 4 vuotta kierukka ja sen aikana säännölliset hyvin niukat menkat.
Jäädään siis jännäämään kuinka paljon ikä vaikuttaa ”tärppiin”
Juu, samaa hyvää vuosikertaa ollaan . Minulla eka raskaus alkoi yk 1 ja toinen yk 2. Oisko tää nyt sitten yk 3?!?Aah katos me ilmeisesti ollaankin samaa vuosimallia. Nuoriahan me ollaan, eikö? Minä oon kans tullut helposti raskaaksi (YK 1- YK 4) aikasemmin, niin toki oon miettinyt vaikuttaako ikä nyt asiaan...