Voi onnea Tiialiina83, hienot viivat.Tein ihan kaksin kappalein
Hyvä että loppui. Menkkajomoja oli mullakin, vieläkin ajoittain. Pahoinvointi alkoi rv 5 ja jatkunut siitä asti päivittäin..pönttöä joutunut halailemaan, suosittelen lämpimästi ultrassa käyntiä.@Sarianne81 pientä vuotelua kesti vajaan vuorokauden. Sitten se loppui. Mulla on viikko ja nyt hurjat 4+4. Alavatsassa ajoittain kuukautisten tyylisiä kipuja, vihlontaa, jomotusta. Rinnat ovat kipeät ja turvonneet. Pientä pahoinvointia tulee aaltoina. Ajattelin, että jos asiat etenee toivotusti niin varaan alkuraskauden ultran viikolle 7. Millä viikolla sulla alkoi pahoinvointi?
Toivottavasti saat jotain selvyyttä. Voimia paljonTäällä odotellaan lääkäriä. Ei varmasti saa mitään ratkaisua sieltä mutta kuulisi lapsettomuuteen erikoistuneen lääkärin mielipiteen näistä toistuvista keskenmenoista.
Kävin siis siellä ultrassa missä näkyi ettei ovulaatiota ollut tapahtunut. Ennusti keskiviikolle. No ei ole tapahtunut...Olen tikuttanut joka päivä. Nyt jo kp 18.
Tämä on kai ovuloimaton kierto.
Vähän ärsyttää pitikö tämäkin tulla.
Kiitos @Tiialiina83, ihana kuulla, että ystävälläsi järjestyi noin hyvin asiat Minunkin yksi ystävä tuli raskaaksi juuri, kun olivat päättäneet mennä lapsettomuushoitoihin. Ihanaa kuulla, että tällaisia ihania ihmeitä tapahtuu silloin tällöin! <3@Missukkaliini mun hyvä ystävä sai vauvan vuosien odottamisen jälkeen. Hän kävi lapsettomuushoidot läpi, tuloksetta. 41v hänellä alkoi outoa oireilua ja hyvin pian selvisi, että luomu vauvahan se siellä oli. Raskaus meni mukavasti ja nyt poika on reipas 4v. Hän sanoi, että nyt hän uskoo ihmeisiin.
Hänen matkaa äidiksi oli haastava. Lukuisia pettyyksiä ja katkeria kyyneleitä. Tervetuloa mukaan.
Kiitos hyvin meni. Tää pahoinvointi ja oksentelu meinaa viedä vaan kaikki mehutMeillä Np ultra 2.1@Tiialiina83 Onmea tuhannesti!! Joku tägäsi mut sinne elokuisiin varmaan vahingossa ja sit näin sun nimen ja meinasin tippua tuolilta. Ihanaa!!!
@Sarianne81 Millai ultra meni?
Mä tiedän ettei tämä ole raskausketju mutta meillä oli hyviä uutisia np ultrassa tiistaina Kaikki hyvin rv13 porskutellaan (jo)