.

Tännehän on sivukaupalla tullu tekstiä:giggle: en kyllä enää muista mitä kaikkea kelläkin oli.. uusille tervetuloa. Uuteen kiertoon joutuneille pahoittelut:( plussiakin näky tulleen joten jarrusukkia salamatkustajille:love: mä en tiedä luteaalin pituutta ku kiertokin heittää härän pyllyä suuntaa jos toiseen.. oviskin pitää tikuilla löytää jotta tietäs edes suurinpiirtein. Eilen niin nauratti ku jouduin pojan vaippaa lainaan yöksi että imuteho riittää eikä tartteis tunni välei nousta.. riittää ku ei saa nukuttua että ei vaa falskaa jostai suunnasta.. mitenkä niin monsuuni vuotoo_O eikä oikei monsuunikaa oo riittävä kuvaamaan..:mad::poop: ihmeen kivutonta ollu ny yleesä 3päivää menee kippuras maate.. ainut mitä ny keksi niin hormonaalisen migreenin joka kestäny ny 2päivää:confused::sick: empä muista millo ois migreeni päällä ollu..

Millaista valkovuotoa teillä yleensä on oviksen jälkeen? Täällä ei ole vuotelu loppunut ja välillä aika runsastakin. Ei ole ollut yhtään kuivaa päivää. Ehkä se on tavallista, minulla ei ole kauheasti siitä tietoa. Ja luteaalivaiheesta tai edes kierron pituudesta ei tietoa.

@Camy Oletetun oviksen jälkeen miun muistaakseni oli aika lailla kuivaa o_O Sitten alkoi aika sellainen paksu lorina, muttei nyt mitään niagaraa kuitenkaan. Tänään sitten lorahti sellaista aika vaaleat limat pöksyihin päivällä, nyt taas ei mitään o_O Ps. Ihanaa kun täällä voi keskustella näistä, ei ihan miehen kanssa viitsi analysoida :ROFLMAO:

Voi superit kiitokset kaikille mun testiä tiiranneille. :love: Huippua, että tekin näette jotain :barefoot: Vaikka oon kyllä vielä varsin skeptinen.

@Camy Mulla oli tässä kierrossa sama homma. Koko ajan vuoti. En vielä tiedä lopputulosta, mutta toi vuotaminen on käsittääkseni hyvä merkki. (y)

Täällä on niin paljon viestejä, että menee ihan sekasin. :LOL: Tervetuloa uusille. :love:

Luteaalivaihe on mulla 12-14pv. Nyt eka kierto ovistikkujen kanssa, joten en vielä tiedä tarkemmin sanoa, missä vaiheessa tulee kivut yms.

Omanapa: Tein kuitenkin vielä illasta ovistestin ja heti perään r-testin. Hui, kun tää on jännää.. Yllä siis ovistesti. :love: Jos noi OneStepit näyttää noin törkeetä viivanpaikkaa ni suutun. :cautious:

Attachments

@Beibihaaveilija kyllähän tuo alempi on jo ihan plussa minusta! Ja ovistesti näyttää myös lupaavalta. Harmi kun itsellä ei jäänyt yhtään ovistestiä yli, meni juuri kaikki tikut. Ostin kyllä tänään jo pinon testejä :D

@empuska haha no niinpä, ei ihan makuuhuonepuheita. Mutta kuulostaa aika samalta kuin täälläkin, pidetään vaikka toistaiseksi hyvänä merkkinä.

Minäkin taidan tänne hypätä... enpä olisi uskonut että tänne enää tulen...
Olen 36v, Perheeseen kuuluu pojat 13, 11, 7 ja 5v. Lapsiluku piti todellakin olla täynnä, sillä kolmosen ja nelosen kohdalla sain jo ylipuhuttua miestä jonkin verran. Nelonen syntyi 2vko ennen laskettua ja hänen jälkeen sain unelmatyöni, kun poika oli 8kk ja juuri kun olin ajatellut olla kotona viimeiseltä ainakin sen kaksi vuotta. Jotenkin tuntui että ”kaikki jäi kesken”. Kuitenkin olin päättänyt että vauvakuume ei saa enää tulla, mutta... puolitoista vuotta sitten se tuli, otimme koiran pennun... mutta vuosi sen jälkeen taas... syksyn pidättelin sitä sisällä, koska en halunnut painetta miehelle ja olin ihan varma, että hän ei todellakaan suostu. Yhtenä viikonloppuiltana otin asian esille ja suureksi ihmetykseksi hän ei ollutkaan sitä vastaan... muutama viikko keskusteltiin asiasta ja joulukuun alussa poistatin kierukan.
Tässä vauvakuumeessa ei ole mitään järkeä, sillä olen työssä missä reissaan paljon, teen pitkää päivää, lapset harrastaa toistakymmentä kertaa viikossa, talosta loppuu huoneet ja auto jää pieneksi, kaikki tavarat myyty, kukaan ei osaa odottaa tätä lähipiirissä... mutta tarviiko kaikessa olla järkeä... Toisaalta on fiilis, että jos ei tuu raskaaksi ei sekään ole maailman loppu, on jo neljä ihanaa lasta.
Äsken alkoi ekat menkat kierrukan poiston jälkeen (viikko oli hirveetä tyhjennysvuotoo poiston jälkeen), saa tulla jos on tullakseen. ❤

Minttu-82 YK 1
Tervetuloa! Tosiaan ei ole maailmanloppu jos ei onnistu ja järkeä ei aina ole lastenhankinnassa. Teette sitä mitä teistä tuntuu. Muistakaa vain että ette kuuntele noita "eiks neljä riitä"-ihmisiä. Me yritämme ensimmäistä vasta ja vaikka mieli seilailee piinapäivien aikana kahden vaiheen välillä (ei se haittaa ja pliis pliis pliis) niin kyllä haluan kokea raskautta.

@hitvetti verta vuotavana kaikki keinot on sallittu :LOL:(y) Pari kertaa itseki kieltämättä oisin halunnut laittaa vaipan, että sais nukkua rauhassa. Tamponi + side ei kyllä aina auta ja kun sitä pyöriskelee unissaan :D On. Tein illasts ovistestin ja nyt oli niin hailee ettei varmaan ikinä ole ollut. Ei tiedä kovinkaan hyvää positiivisen raskaustestin kannalta, vaikkei tuo nyt mikään tae mistään olekaan. Ehkä huomenna jo uittaisin mielenkiinnosta, eikö joku ole jonkun haamun joskus nähnyt dpo8 :whistle::LOL::LOL:

• Tykkää
Reactions: Rosmariini86
@chili_ en olis nukkunu yhtää yöllä jos en ois laittanu.. tamponia en osaa käyttää.. ei vaa mun juttu..mä oon kans kova pyörii varsinnii jos mies ei vieressä nuku.. uita vua.. mä sain plussan viimeks jotai 3+ menkoista laskettuna(ovis tikutettuna niin n.puoltoista viikķoa) että hyvin voi näkyäkin..

TOIVEENA VAUVA 2019

28.12.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 86/50..............ya 3/17
Emerentia................kp 53/xx...............yk 10
Missukkaliini............kp 53/30..............yk/IVF/2
Toiveikas92.............kp 46/xx...............yk 10
Toivojatintti..............kp 39/35...............yk ?
Suspi.......................kp 31/32..............yk 3
Bubble92................kp 30/27...............yk 6
Tiana44...................kp 30/26-28.........yk 5
Quinque..................kp 29/28-30.........yk 1
Chili_.......................kp 29/28-29.........yk 6
Laima......................kp 29/28..............yk 6
Empuska.................kp 29/28..............yk 1
Veeja.......................kp 28/36?............yk 3
Beibihaaveilija.........kp 28/30-31.........yk 5
Rosemarie...............kp 26/xx..............ya 6/18
Santrana..................kp 26/21-26.........yk 3
Maicy.......................kp 24/26-28.........yk 2
Sucrine....................kp 24/xx...............yk 8
Vuuti........................kp 23/28-32.........ya 2/17
Hamae....................kp 23/28...............yk 1
Rimaleli...................kp 22/30...............ya 7/16
StellaMom...............kp 21/32...............yk 6
Peanut_butter..........kp 20/27-32.........yk 5
Rosmariini86...........kp 20/28-30.........yk 1
Saippuakupli...........kp 19/30...............yk 7
Ilonetsijä..................kp 18/30..............yk 8
Neltsuliini.................kp 17/27..............ya 5/16
Persikka123.............kp 14/28-30........ya 5/17
MatildaJ...................kp 14/26..............yk 7
Hemppanen.............kp 12/29.............yk 10
Sennay.....................kp 12/27-?..........ya 5/18
Minic........................kp 11/30.............yk 3
~Madre~..................kp 10/27-30........yk 4
Haavejuttu...............kp 9/31................yk 5
Li88..........................kp 8/28...............yk 7
W.we........................kp 7/25...............ya 11/15
Janskusdff................kp 7/28...............yk ?
Sinisydän<3.............kp 7/xx................yk 1
Vauvameille.............kp 7/28................yk 21
Miina-.......................kp 6/26-27..........yk 11
Alfred.j.kwak............kp 5/26-28..........yk 2
Lillium......................kp 5/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 4/28-32..........ya 9/18
Hitvetti......................kp 4/xx...............yk 3
Pioni85.....................kp 3/27-30..........yk 7
Minttu-82..................kp x/xx...............yk 1
Hannaliisa................kp x/xx...............yk 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Laima......................dpo 13
Tiana44...................dpo 12
Suspi.......................dpo 12
Beibihaaveilija.........dpo 11
Chili_.......................dpo 8
Vuuti........................dpo 7
Rimaleli...................dpo 7
StellaMom...............dpo 7
Hannaliisa...............dpo 5
Ilonetsijä..................dpo 0

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Kuuutti,

Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:

Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti

@Rosmariini86 laitoin jo, unohdan muuten kuitenkin :D

@Beibihaaveilija kyllä siellä jotain näkyy :love:

Tervetuloa uusille :)
Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :unsure:

Menkkamasis päällä vieläkin, eilen tympäs niin paljon että kävin ostamassa kuukupin :ROFLMAO: pitänyt hankkia jo pitkään mutta yrityksen takia pitkittynyt, ajatuksella ”jos ens kuussa ei enää tarvikaan”. Helpotti kummasti oloa :LOL::D odotan että vuosi vaihtuu niin voi sanoa jo että ehkä tänä vuonna :love: ja tammikuun lopussa on se hoitajan ensikäynti jota odotan kovin.
Tsemppiä kaikille, ja ihanaa uuden vuoden odotusta :love:

• Tykkää
Reactions: Sennay
Tsemiä piinailijoilla ja halirutistuksia uuteen kiertoon joutuneille. :love:

Mulla on nykysin kans niin reilu vuoto, et parina päivänä tamponi ja side yhdistelmä on oltava. Öisin vain iso side, kun en halua pitää tamponia koko yötä.. :D Pitäis kuukuppi hommata. Kokemuksia siitä kenelläkään? o_O

On: eilen alko tuhru, joka tuli pari kertaa pyyhittäessä. Vv aika voimakasta. Eilen testasinki iltapissasta huvin vuoksi. Eihän siinä mtn näkynyt. Tänään aamuata en testannu enää. Yritän malttaa sunnuntaihin. Nyt yön ja aamun aikana ei oo tullu mtn pyyhittäessä. Muutako sitä valkovuotoa.. Weird. Mut edellinen raskaus alko näin. Kp23 alkaen tuhrua ja kp27 tein testin, kun ei vuoto yltynytkään. Hih..

@Miina- Ihana tuo kuukupin hankinta, koska mä olen samanlainen. Ostan aina vain pienen paketin tampooneja, jos niille ei sitten myöhemmin tulekaan käyttöä.. :ROFLMAO:

@Maicy Toivotaan nyt, ettei menkat ala. Ja nuohan on hyviä merkkejä kerran edellisessä raskaudessa oli samanlaista. (y)

Oma: Aamulla taas uitettu tottakai testejä ja kyllä sinne joku koittaa selkeästi sitkeästi tarttua matkaan. Voi kun pysyisi nyt mukana. Vähän kyllä hymyilyttää. Uskaltaisikohan kohta tehdä digin nyt Dpo 11 :love: Menkat alkaisi vasta ma tai ti, joten pelottaa, miten tässä käy. :confused:

Attachments

@Maicy, kuukuppi on huomattavasti miellyttävämpi käyttää kuin tampooneja tai siteitä. Ei tule hajuhaittoja, eikä ohivuotojakaan, kun muistaa tyhjentää kupin säännöllisesti, sama kuppi voi olla tyhjentämättä hyvin yön yli. Kuukupin aloitus voi jännittää, meneekö oikein paikoilleen ja tippuuko pois: Kuukuppi Asettuu hyvin paikoilleen ja pysyy ilmatiiviinä, eli ei pitäisi päästä tippumaan. Enemmänkin haastetta voi olla kupin pois saamisessa, jos se on kovasti imaissut painetta sisään. Aina sen on kuitenkin pois asiallisesti saanut. Kuukuppi on niin huoleton, ettei aina edes muista, että on menkat, kun käy vessassa (tai ylipäätään muutenkin) menkkojen aikaan. Kuukuppia suositellaan keitettäväksi ennen ensimmäistä käyttökertaa ja yleensä jokaisten menkkojen jälkeen. Se on pieni ylimääräinen homma siteisiin verrattuna. Menkkojen aikaan puhdistus riittää hanavedellä (ja kuukupin puhdistusaineella). Normi saippuat ja esim. Fairy haurastuttaa kuukupin pintaa.
Suosittelen ehdottomasti kuukuppia, ekologinen, miellyttävä ja edullinen vaihtoehto. Itse en siteisiin mielellään enää koske kuin pakkotilanteissa.

• Tykkää
Reactions: Maicy
Itse saan kyllä olla onnellinen, että pärjään tamponeilla vallan mainiosti, vuoto ei koskaan ole ollut kovin kummoista! Siteet on kyllä ihan vihoviimeinen nou nou (n) Jotenkin se ”lorahtaminen” hirvittää!! :LOL:

Kohta mie uitan yhden testin, otin aamupissaa säästöön :LOL: Kunhan saan tuon ukon pois jaloista pyörimästä :D

Oloista sen verran, ettei mitään juurikaan ole. Tosi tosi tosi kummallisia unia olet nähnyt muutamana yönä nyt peräkkäin. :whistle: Eilen illalla jalkoja särki pirusti, tai oli sellaiset levottomat jalat eivätkä asettuneet millään(mikähän oire se on:LOL:) ja ööö, eilen illalla paleli hirveästi, mutta se johtunee varmasti siitä että käytiin sukuloimassa ns kesäautolla, ja siellä kylmyys iskeytyi luihin ja ytimiin. :cautious: Jaaaa mitähän vielä, no tissit on edelleen kipeät, ei jatkuvasti mutta välillä tulee sellainen kipu että tuntuu että ne räjähtää. Jaaaa tänä aamuna kun käänsin sängyssä kylkeä, vihlaisi alamahaan alaoikealle niin ikävästi että älähdin ihan ääneen. Onhan tuossa vaikka ja mitä, mutta eiköhän mene ihan luulotaudin piikkiin!! :LOL:

Viimeksi muokattu:
@Miina- täällä yksi keskusteluun mukaan toivova :)
Täällä mennään dpo 5 ja yk 2.Vielä mennään sellasella kivalla hypellä molemmat miehen kanssa tästä alottamispäätöksestä. Saa nähdä iskeekö karu arki ja stressi millon :LOL:
Mulla noihin ovisten bongailuihin käytössä Lady Comp, Flo-app ja tikuilla viel varmistelen jos siltä näyttää. Lievää kontrollifriikin vikaako? :giggle:

• Tykkää
Reactions: Sennay ja Miina-

Yhteistyössä