Mulla oli kemiallinen viime kierrossa ja se positiivinen katos heti ku vuoto alko voisko olla jostain muusta johtuvaa? Ootko tänää testannut, että onko viiva haalistunut yhtään?Mulla testit näyttäneet 6 päivää plussaa, tää päivä mukaanlukien. Kuitenkin veristä vuotoa nyt maanantaista asti.. Jos on kemiallinen kyseessä, niin miten pitkään testit antaa positiivista? Ohessa kuva ma plussasta (dpo 14), minkä jälkeen alkoi vuoto. katso liitettä 5597
Tänään aamusta oli ehkä ihan hitusen haaleampi, mutta selkeä plussa silti. Ihan kamala epätietoisuus! Luulis, että näyttäisi negaa jo, mikäli kesken on mennyt...Mulla oli kemiallinen viime kierrossa ja se positiivinen katos heti ku vuoto alko voisko olla jostain muusta johtuvaa? Ootko tänää testannut, että onko viiva haalistunut yhtään?
Kierto 30 pv, tänään pitäs menkkojen alkaa. Toki ne voi heitellä jokusella päivällä, mut mulla on aina ollu säännölliset. Viimeksi oli tosin 2 päivää myöhässä..@N4n one stepit ei kyllä turhia viivoja anna, päinvastoin. Kyllä tossa jotain saattaa näkyä mikä kp menossa?
Edellisellä sivulla on kaks Mut eipä tarvi kyl sit näköjää enää noit ostaa@Lukka onko kuvaa rsfu? Ne antaa kyllä viivanpaikkaa sääntönä eikä poikkeuksena
Omien laskujen mukaan olisi 23.9Hurjasti onnea @Bettyhh Kyllä mä uskaltaisin jo iloita, tosi selvä plussa noissa Millon sulla on LA?