Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla testit näyttäneet 6 päivää plussaa, tää päivä mukaanlukien. Kuitenkin veristä vuotoa nyt maanantaista asti.. Jos on kemiallinen kyseessä, niin miten pitkään testit antaa positiivista? Ohessa kuva ma plussasta (dpo 14), minkä jälkeen alkoi vuoto. 20190107_053802.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Mulla testit näyttäneet 6 päivää plussaa, tää päivä mukaanlukien. Kuitenkin veristä vuotoa nyt maanantaista asti.. Jos on kemiallinen kyseessä, niin miten pitkään testit antaa positiivista? Ohessa kuva ma plussasta (dpo 14), minkä jälkeen alkoi vuoto. katso liitettä 5597
Mulla oli kemiallinen viime kierrossa ja se positiivinen katos heti ku vuoto alko(n) voisko olla jostain muusta johtuvaa? Ootko tänää testannut, että onko viiva haalistunut yhtään?
 
Mulla oli kemiallinen viime kierrossa ja se positiivinen katos heti ku vuoto alko(n) voisko olla jostain muusta johtuvaa? Ootko tänää testannut, että onko viiva haalistunut yhtään?
Tänään aamusta oli ehkä ihan hitusen haaleampi, mutta selkeä plussa silti. Ihan kamala epätietoisuus! Luulis, että näyttäisi negaa jo, mikäli kesken on mennyt...
 
N4n
Onks kellään kokemusta noista sofin one step testeistä? Antaako viivanpaikkaa useasti?

Tein nyt illasta uudelleen testin (ei näy vielä menkkoja) ja sain haaalean haamun, tosin en ole varma, että onko siinä edes oikeasti väriä, muokkasin vähän kuvaa tummemmaksi.. :D

Hitto että menee nuppi sekaisin näiden testien kanssa. :cautious:
 

Attachments

IMG_20190110_062504.jpg
Tais rfsu näyttää jotain omiaan koska PregCheck ei anna vieläkään mitään vaikka rfsu-haamusta on jo muutama päivä o_O

Lämmöt yhä koholla 36,9-37,0 ja kohdunsuu tuntuu tosi ylhäällä joten oottelen vielä josko sittenkin (y) Menkkoja en oota vielä kolmeen päivään kuitenkaan niin ehtiihän tässä.

Plussatuulia teille muille :love:
 
Täällä alko toissailtana petipuuhien jälkeen aika kova vatsakipu. Eilen yöllä olikin sit jo astetta kovempi kipu ja joidenkin vihlaisujen yhteydessä tuli kuvotuksen tunne.

Veikkaan et tänään tai huomenna alkaa vuoto.

Tässä kierrossa ei ollut mitään ”oireita”. Ehkä kroppa on nyt paremmin tottunut teroihin. (y)
 
https://aijaa.com/Zk4lVi tän aamunen pc.:poop: ei niin mitään. Menkkajuilimiset kesti sem 1,5vrk ja loppu mut vuotoa ei vielä näy. Alkamispäivä oliskin la-su... Mutta miten ny sattukin taas kun kyttäämään kävi niin joku kaikinpuolin outo kierto. Uskon että mulla se plussa ois jo näkyvissä kyllä, koska ovulaatio on niin varhaisessa vaiheessa. Mut tsemppiä vielä muille meneillään olevaan kiertoon(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka

Yhteistyössä