Hakutulokset

1. T

Loma ei ole loma, ellei lähde matkoille ulkomaille. En käsitä niitä, jotka eivät koskaan matkustele.. Suomessa on TYLSÄÄ

Olen lukenut tätä ketjua mielenkiinnolla, aihe on kiinnostava. Nämä sinun kommentit myös ovat aika hupaisia, pakkohan niihin oli tarttua :) Sinun mielestäsi aloittaja raivoaa, joku toinen ketjua kommentoiva raivoaa - mutta sinä et raivoa :) Luepa ajatuksella esim. yläpuolella oleva kommenttisi...
  2. T

Lesbopari haluaa 11-vuotiaasta pojastaan tytön

Nämä ihmiset ovat itsekin uhreja, ei heidän mitään tarvitse hävetä. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että psyykkisesti sairaiden ja kehityshäiriöisten ihmisten ei pitäisi hankkia lapsia.
  3. T

Kalastajan Vaimo -blogista; onko muille tullut myötätunnon (säälin) tunnetta sitä lukiessa?

:) Monesti se sitten selviää kun jutellaan enemmän / tutustutaan paremmin. Ja usein olen näissä kyllä ollut oikeassa. Ihan kuten joku tuossa kirjoittikin siitä "aistimisesta".
  4. T

Meidän Nico-Jessica ja Meea-Minea löivät äsken päänsä yhteen, kaikki neljä :(

Joo totta puhut - noiden isopäiden mesomisesta pitäis todella tehdä LS-ilmo, mahtaisko sossu sitten maksaa niille ne kypärät mitä varten ollaan yritetty säästää...? Mahtaisko nillittäminen loppua vai pitäiskö nille silti varmuudeksi tussauttaa kunnon korvapuudelit?
  5. T

Kiva. Tuntuuhan se kieltämäti aina hienolta kun omat isopäät meuhkaa ja sekoaa pitkin kämppää. Tulee ylpeä fiilis, nimihän on tunnetusti enne...
  6. T

Meidän Nico-Jessican ja Meea-Minean naamat mätsää tällä hetkellä olkkarin punaisen kirjavaan tapettiin kun täräyttivät ne yhteen. Pitäis varmaan ottaa kuvia plogia varten... ainutlaatuinen hetki meidän perheen elämässä, sitä arkea mikä koukuttaa.
  7. T

Että ihminen voi pieraista tyhmiä kakaroita tähän maailmaan!
  8. T

Miten tutustua ihmisiin?

Eli heti pitäisi vannoa ikuisen ystävyyden nimeen? :) Itse koen että pelkästä vieraan ihmisen kanssa satunnaisesta jutustelustakin voi saada itselleen jotain - näkökulmia, uusia ajatuksia, ihan konkreettisia vinkkejä jokapäiväiseen elämään. Älä suhtaudu niin haudan vakavasti! Jos sinulle ei...
  9. T

Huusin sen mölinän yli, että pitäis piestä joka iikka, tussauttaa litsarit jokaiseen neljään päähän, perkele!
  10. T

Nuorten synttärit piisis tyyliin

Mikä on pisistyyli...?
  11. T

Miten tutustua ihmisiin?

Ei voi olla noin vaikeaa... Esimerkki miten keskustelua olisi voinut jatkaa iän kysymisen jälkeen: - Ai, ahaa - no sepä onkin kiva ikä, jokos teillä pottaillaan / syödään itse / yritetään pukea / jutellaan kovasti / kysellään jne. jne. jne. MIKÄ TAHANSA juuri ko. ikäkauteen sopiva...
  12. T

Onko täysin mielipuolista suunnitella ulkomaanmatkaa 2 v TODELLA vilkkaan lapsen kanssa? Miten lento menee?

Hmm.. jos tiedät ettet pysty kontrolloimaan lasta (ottamaan tarvittaessa syliin lapsen huutamatta jne.) niin älä lähde, odota pari vuotta tai jättäkää lapsi hoitoon. Tuo on liian pitkä matka kuunnella huutoa (itse sekä kanssamatkustajat). Ei varmasti ole kovin levännyt olo reissulta palatessa..
  13. T

Kalastajan Vaimo -blogista; onko muille tullut myötätunnon (säälin) tunnetta sitä lukiessa?

Paljon mahdollista! Itse olen hyvinkin herkkä huomaamaan toisen tunnetilat tai syvälle työnnetyt todelliset tunteet. Jännä juttu muuten, jotkut ihmiset taas eivät huomaa toisen mahdollista surua/ärtymystä/kuplivaa iloa vaikka se paistaisi kilometrien päähän.
  14. T

Myös minulle tulee tuosta blogista jotenkin tosi surumielinen kuva - Johannassa on jotakin hyvin käsin kosketeltavaa surumielisyyttä ja haikeutta. Silmistä paistaa sellainen haikea kaipaus. Onko sitten sitä että rakkaat ovat kaukana Suomessa ja mies reissutöissä, kuka tietää, mutta näin itse...
  15. T

jos orgasmi kerran syntyy aivoissa

Yksi ystävä kertoi saaneensa suudellessa orgasmin... *kade*
  16. T

pienituloinen,nätti "normaalivartaloinen" yh

Eh.. mitä "paskaa" tuo nyt on? Eikö kaikista avioliitoista puolet pääty eroon? Eikai se mitään paskaa ole? Onko mielestäsi "ylvästelyä" kertoa, että itse on valinnut puolisonsa harkiten ja panostanut asiaan? Halunnut rakentaa itselleen ja tulevalle perheelleen hyvän kivijalan siitä...
  17. T

Luetteko toistenne viestit, vastaatteko puhelimeen yms.?

Meillä myös näin. Jos mies on koneella ja sanoo että sulle on tullut meili / viesti esim. fb:ssa niin sanon että keltä ja mitä. Hän voi kyllä lukea myös luurini jos huvittaa. Itse en koskaan vastaa miehen luuriin, se on rasittavaa...
  18. T

Miten ottaisit tämän? (Kyse miehen sisaresta)

:) nämä "näkijät" ovat sangen hupaisia - kerrotko saman tien että mitä meidän vieraat pitivät häistämme? Nauroivatko vanhalle Rolls Royce -hääautolle, entä mitä pitivät bändistä? Oliko solisti heistä naurettava?
  19. T

Miten ottaisit tämän? (Kyse miehen sisaresta)

Huh huh minkälaista tekstiä joku vähälahjainen reppana taas on innostunut suoltamaan. Näitä aina joskus ilmestyy tälle palstalle - epäilen että yksi tai kaksi henkilöä terrorisoi tylsän elämänsä piristyksesi muutoin asiallisia ketjuja. Ap:lle - ehkei siskonsa ymmärtänyt oikein miten...
  20. T

Ovulaatiotesteistä! Mikä on mielestäsi ollut kätevin/paras testi?

Itse ostin juuri Sofi-testejä ja nyt vasta huomasin, että niissä on toooosi monimutkaiset ohjeet verrattuna aikaisempiin testeihini (mutta kun en muista mistä niitä tilasin..). Pitää ottaa testi illalla (ei aamupissasta), pitää jäähdyttää, pitää olla pissaamatta 2h ja sitä ja tätä! Viimeksi otin...

Yhteistyössä