ei oole mitenkään verrattavissa. Nuo kuitenkin ovat rakkaussuhteessa.Tuolla perusteella sitten kaikkien yksinhuoltajaäitien (joilla ei isää kuvioissa) poikien pitäisi kokea olevansa tyttöjä. Kun ei kerran naisten kasvattamana voi kasvaa pojaksi... Tämä keskustelu sietäisi poistaa, niin käsittämätöntä paskaa suolletaan. Valitettavasti vain taidatte olla niin tyhmiä että ette edes tajua sitä itse.
Eli meinaat ettei homoseksuaaleilla ole taustalla psyykkisiä ongelmia, kuten seksuaalisuuden kehityshäiriö? Eli vertaat heteroseksuaalista ihmistä tähän kehityshäiriöön?Tuolla perusteella sitten kaikkien yksinhuoltajaäitien (joilla ei isää kuvioissa) poikien pitäisi kokea olevansa tyttöjä. Kun ei kerran naisten kasvattamana voi kasvaa pojaksi... Tämä keskustelu sietäisi poistaa, niin käsittämätöntä paskaa suolletaan. Valitettavasti vain taidatte olla niin tyhmiä että ette edes tajua sitä itse.
Mä olen kyllä kuullut että joskus kauan sitten jossain kaukaisessa maassa heteroperheeseenkin on syntynyt transsukupuolinen lapsi :O
Aivan. Eikä lapsia heteropareille, koska on olemassa pimeitä heterovanhempia. :saint: (ko. juttuun en ota mitään kantaa) Käsittämätöntä, että joku muodostaa mielipiteensä jostakin ihmisryhmästä jonkin yksittäisen pariskunnan perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;24853285:Aivan pimeetä touhua. Ei lapsia lesbo/homopareille.
Niin. Siinä vaiheessa sitten kun on 190cm pitkä möreääninen ja jykeväleukainen mies. Nyt ollaan enenevässä määrin sitä mieltä, että lapsi pystyy määrittelemään oman sukupuolensa hyvin varhaisessa vaiheessa, eikä käy niin, että sitten yhtäkkiä nuorena tai aikuisena heräisi "haihattelustaan".Ihan sama mistä johtuu, mutta mielestäni lasta ei pitäisi "manipuoloida" hormoneilla. Sen sukupuolen voi vaihtaa sitten aikuisena, jos silloin on vielä sitä mieltä.
Tää on vähän kakspiippuinen juttu sen suhteen, että hormonihoidot tehoavat huomattavasti huonommin enää aikuisiällä. Hoitotulos olisi parempi nuorena annettuna. Toisekseen, monelle tällaiselle ihmiselle se väärän sukupuolen kehossa eläminen on tosi rankka juttu, vielä rankempi murrosiässä. Tietty lapsista voi olla vaikea tietää, onko kyseessä todella aidosti transsukupuolinen henkilö vai esim. joku häiriö joka oireilee noin.Ihan sama mistä johtuu, mutta mielestäni lasta ei pitäisi "manipuoloida" hormoneilla. Sen sukupuolen voi vaihtaa sitten aikuisena, jos silloin on vielä sitä mieltä.