Miten ottaisit tämän? (Kyse miehen sisaresta)

• Viestiketjun aloittaja meri.
  • Ensimmäinen viesti
minäpä minä
Miten ottaisit tämän? (Kyse miehen sisaresta)

Menimme viime viikonloppuna naimisiin. Miehen sisar tuli "käväisemään" häissämme, sillä hänellä oli seuraavana päivänä tennisottelu toisessa kaupungissa.. (hän siis harrastaa tennistä huvikseen). Mainittakoon, että sisar on aikuinen ihminen, lähes 30v. Söi ja lähti - piti kuulemma mennä ajoissa nukkumaan...

Sulta unohtui kysymys.

meri.
Kuulostaa ihan riittävältä osallistumiselta jos oli vihkimisessä läsnä ja syömässäkin. Joillekin ihmisille liikunta ja muu ajanvietto vaan on tärkeämpää kuin öinen kännääminen.
Hups :) ehkä sinulle tuli pieni ajatusvirhe tuossa.... kyse ei ole "öisestä kännäämisestä" vaan lähisukulaisen hääjuhlasta. Takaan ja alleviivaan kuitenkin vielä, että kukaan ei meidän häissä vetänyt mitään örinäkännejä, eikä semmoinen tyyliin kuulukaan.

Huom harmaana
Hups :) ehkä sinulle tuli pieni ajatusvirhe tuossa.... kyse ei ole "öisestä kännäämisestä" vaan lähisukulaisen hääjuhlasta. Takaan ja alleviivaan kuitenkin vielä, että kukaan ei meidän häissä vetänyt mitään örinäkännejä, eikä semmoinen tyyliin kuulukaan.
No olisiko se ollut sitten ok lähteä vaikkapa kahvien jälkeen kotiin vai olisiko pitänyt jäädä jatkoille? Minä lasken öiseksi kännäämiseksi myös tilaisuudet, joissa kukaan ei vedä övereitä. Kriteeriksi riittää jos niissä on tarjolla alkoholia ja ne kestävät myöhään.

tango merellä
Niin, no mitä te vaaditte vielä???????????????????? Olisko sen pitänyt nuolla sun varpaat.

meri.
No olisiko se ollut sitten ok lähteä vaikkapa kahvien jälkeen kotiin vai olisiko pitänyt jäädä jatkoille? Minä lasken öiseksi kännäämiseksi myös tilaisuudet, joissa kukaan ei vedä övereitä. Kriteeriksi riittää jos niissä on tarjolla alkoholia ja ne kestävät myöhään.
Olisi totta kai ollut miehen kannalta hienoa jos sisarensa olisi viihtynyt pitkään kuten muutkin vieraat. Kyllä minusta olisi ollut hyvän tavan mukaista jäädä kahville ja ehkä jopa seurustelemaan sen jälkeenkin muiden vieraiden sekä meidän kanssamme.

Loppuhuipennuksena meillä oli ilotulitus, jonka hän missasi kokonaan.

ulkonainen
Sympatiat miehellesi! Minusta hyvin itsekasta hanen siskoltaan, yleisestihan perheen jasenet ovat ihan loppuun asti seurustelemassa vieraiden kanssa. Osaako han muuten kayttaytya?

Huom harmaana
Loppuhuipennuksena meillä oli ilotulitus, jonka hän missasi kokonaan.
Suo anteeksi, mutta en itsekään pitäisi ilotulitusta riittävänä syynä mennä seuraavan päivän liikuntatapahtumaan väsyneenä ja puolikuntoisena. Pidän itse asiassa ilotulitusta aikamoisena tuhlauksena ja saastuttamisena, ei siinä ole mitään hienoa...

Ihmiset muuten vetävät herneen nenään ihan kummallisista asioista. Meillä saivat vieraat häissä olla juuri niin kauan kuin kokivat hyväksi ja viihtyivät.

Alkuperäinen kirjoittaja örgh;24475297:
Sulta ei saa mitään, koska sä olet niin tyhjä.
Huh huh minkälaista tekstiä joku vähälahjainen reppana taas on innostunut suoltamaan. Näitä aina joskus ilmestyy tälle palstalle - epäilen että yksi tai kaksi henkilöä terrorisoi tylsän elämänsä piristyksesi muutoin asiallisia ketjuja.

Ap:lle - ehkei siskonsa ymmärtänyt oikein miten loukkaavalta tuollainen saattoi tuntua? Ei hän varmaankaan pahalla sitä tarkoittanut. Onko hän itse naimisissa?

ulkonainen
Suo anteeksi, mutta en itsekään pitäisi ilotulitusta riittävänä syynä mennä seuraavan päivän liikuntatapahtumaan väsyneenä ja puolikuntoisena. Pidän itse asiassa ilotulitusta aikamoisena tuhlauksena ja saastuttamisena, ei siinä ole mitään hienoa...

Ihmiset muuten vetävät herneen nenään ihan kummallisista asioista. Meillä saivat vieraat häissä olla juuri niin kauan kuin kokivat hyväksi ja viihtyivät.
Mina koen sen niin etta sisko ei ole edes vieras, joten luulisi etta viihtyisi veljensa haissa pidempaan. Ja vaikkei viihtyisikaan, niin silti kunnioituksesta veljeaan kohtaan viipyisi pidempaan.

meri.

Onneksi ihmiset arvostavat eri asioita ja pitävät erilaisista asioista :) Meidän vieraat olivat todella otettuja ilotulituksesta. Samoin me itse.

[QUOTE="tööt";24475386]Eivätkä olleet. Mikäli et ihan porvoolainen ole, nämä 'otetut' nauravat sinulle takana päin.[/QUOTE]

:) nämä "näkijät" ovat sangen hupaisia - kerrotko saman tien että mitä meidän vieraat pitivät häistämme? Nauroivatko vanhalle Rolls Royce -hääautolle, entä mitä pitivät bändistä? Oliko solisti heistä naurettava?

Yhteistyössä