Miten ottaisit tämän? (Kyse miehen sisaresta)

• Viestiketjun aloittaja meri.
  • Ensimmäinen viesti
meri.
Menimme viime viikonloppuna naimisiin. Miehen sisar tuli "käväisemään" häissämme, sillä hänellä oli seuraavana päivänä tennisottelu toisessa kaupungissa.. (hän siis harrastaa tennistä huvikseen). Mainittakoon, että sisar on aikuinen ihminen, lähes 30v. Söi ja lähti - piti kuulemma mennä ajoissa nukkumaan...

Ehkä hänellä on pääasiassa tärkeintä omat jutut?

Toisaalta ymmärrän, että harrastuskin voi olla tärkeä, mutta eihän se ollut edes samana päivänä... Itse myöhästyin kaverin häistä muutaman tunnin, koska mulla oli tanssinäytös, johon nimenomaan halusin. Mutta menin häihin kumminkin sitten sen jälkeen.

Mep
Mitäpä tuosta, kävihän hän juhlissanne ja söikin.
Mun miehen veli (erakkotyyppi) oli meidän häissä vain kirkossa, juhlapaikalla kävi juomassa alkumaljan ja häipyi......n.50v. ;-) Ei edes malttanut syödä...

meri.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24475042:
Ehkä hänellä on pääasiassa tärkeintä omat jutut?

Toisaalta ymmärrän, että harrastuskin voi olla tärkeä, mutta eihän se ollut edes samana päivänä... Itse myöhästyin kaverin häistä muutaman tunnin, koska mulla oli tanssinäytös, johon nimenomaan halusin. Mutta menin häihin kumminkin sitten sen jälkeen.
Minäkin ymmärrän, että harrastus on tärkeä. Itse laulan ja keikkaa en mielelläni jätä väliin... mutta.. jos olisi kyse sisareni häistä niin en miettisi kahta kertaa kumpi on tärkeämpi..

"tööt"
Menimme viime viikonloppuna naimisiin. Miehen sisar tuli "käväisemään" häissämme, sillä hänellä oli seuraavana päivänä tennisottelu toisessa kaupungissa.. (hän siis harrastaa tennistä huvikseen). Mainittakoon, että sisar on aikuinen ihminen, lähes 30v. Söi ja lähti - piti kuulemma mennä ajoissa nukkumaan...
Mikähän olisi mahtanut olla sinusta sovelias aika miehen sisarelle lähteä?

Ehkä ne ei oo niin läheisiä sun miehen kanssa, että se olis jaksanut olla loppuun asti? Mä olisin ollut, jos ois ollut mun veljen tai siskon häät, mutta toisaalta, nehän on ihan eri asia, kun ne on niinkun todellakin ihan superihmisiä mun mielestä ja valitsen ne aina seuraksi, jos pitää kaikista maailman ihmisistä valita. Ei kaikilla ole ollenkaan semmoiset suhteet.

Kiva kumminkin, et tuli käväseen, vai mitä?

meri.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24475083:
Siis oli vihkitilaisuudessa ja tuli sen jälkeen syömäänkin. Toi lahjankin ehkä?
Kyllä, kyllä ja ei - lahjaa ei tuonut. Mutta en minä sellaisesta välitä, miehen pahasta mielestä kylläkin. Todella pikavisiitti oli, kahville ei jäänyt.

meri.
[QUOTE="tööt";24475106]Mikähän olisi mahtanut olla sinusta sovelias aika miehen sisarelle lähteä?[/QUOTE]

Noh... :) mies varmaan olisi toivonut, että myös hänen siskonsa olisi juhlinut aamun pikkutunneilla asti kuten minun molemmat sisareni ja jopa velipuoli 45v :)

meri.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24475130:
Ehkä ne ei oo niin läheisiä sun miehen kanssa, että se olis jaksanut olla loppuun asti? Mä olisin ollut, jos ois ollut mun veljen tai siskon häät, mutta toisaalta, nehän on ihan eri asia, kun ne on niinkun todellakin ihan superihmisiä mun mielestä ja valitsen ne aina seuraksi, jos pitää kaikista maailman ihmisistä valita. Ei kaikilla ole ollenkaan semmoiset suhteet.

Kiva kumminkin, et tuli käväseen, vai mitä?
No juu, miehen kannalta varmasti näin. Minulle tietty tärkeintä oli omat sisaret ja velipuoleni :)

Mies kyllä oli jossain vaiheessa läheinen sisarensa kanssa, kunnes tapasi minut ts. alkoi seurustella vakavasti ja perusti perheen. Sisar olisi vaatinut enemmän kait huomiota kuin mitä mies kykeni antamaan (kun kerran jakamatonta huomiota ei enää sisko voinut saada).

öhh
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24475176:
Mut sit toisaalta ei kaikki ihmiset pidä muutenkaan semmoisesta aamuun asti juhlimisesta. Eihän se olisi voinut varmaan esim. edes juoda, jos se oli menossa seuraavana päivänä pelaamaan.
Ehkä just siks olis pitäny jättää harrastukset väliin ja viettää veljen häitä?

miunmau
Meillä on häät parin viikon kuluttua, vieraita reilu 70.

Kyllä meinasin itsekin olla jo hyvissä ajoin (viimeistään yhdeksältä ) kotona. En muutenkaan nykyisin välitä koko yön kestävistä bileistä.

Huom harmaana
Kuulostaa ihan riittävältä osallistumiselta jos oli vihkimisessä läsnä ja syömässäkin. Joillekin ihmisille liikunta ja muu ajanvietto vaan on tärkeämpää kuin öinen kännääminen.

Yhteistyössä