Hakutulokset

1. H

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Mamido: mulla myös paljon kipuja ja tuntemuksia kohdussa alkuviikkoina. Pahimpana muistan ne kohdun polttelut, joita tosissani pelästyin. Mutta kaikki oli onneksi kunnossa ja kasvusta johtuvaa. Lääkärin mukaankin normaalia kun varmistin. Eiköhän kaikki ole hyvin sullakin ja pikkuinen vaan...
  2. H

AJ: suuret pahoittelut täältäkin Niin julmaa. Voimia ja tsemppiä tulevaan! Onnea uusille plussanneille ja tsemppiä teillekin tuleviin viikkoihin Mamido jo saikin ihania uutisia ultrasta, onnea!
  3. H

Mari82 viisaita sanoja! Pitäisi muistaa olla armollinen itselleen ja ajatuksilleen vaikka mieli syyllistää. Mä kävin keskenmenojen jälkeen myös muutaman kerran juttelemassa ammattilaisen kanssa ja sieltä sai kyllä hyviä keinoja käsitellä surua ja menetystä. Mutta kun uusi raskaus alkoi, pelot...
  4. H

Mäkin hankein dopplerin muutama sen nt-ultran jälkeen koska jotenkin halus varmistella, että siellä masussa tosiaan on elämää. Alussa käytin about joka toinen päivä mut nyt vähän harventanut. Sellanen kerta viikkoon tulee kuunneltua. Välillä joutuu kyllä edelleen etsimään sydänääniä ja aina en...
  5. H

Heippa, Kiitos Peppermint ja kiia-s! Onnea teillekin, Peppermintille ihanvaa vauva-aikaa ja kiia-s:lle onnellista raskautta. Ja ihan kaikille muillekin hurjasti onnea eri tilanteisiin. On tää aikamoista :) Oon teidän kuulumisia jo seuraillut kesän alusta mutta en ole tohtinut vielä...
  6. H

Heippa! Mahtuisinko mukaan kirjoittelemaan, vaikken tuolla aiemmalla palstalla uskaltautunut/ehtinyt esittäytyä? Taustasta sen verran, että olen 29- vuotias ja ensimmäistä lasta odotellaan. Viikkoja kasassa tällä hetkellä 15+5. Tähän asti (ja vähän vieläkin) jännitys ollut valtava ja usko...

Yhteistyössä