Hakutulokset

1. A

Helmikuiset 2021

Nyt hetki sitten löytyi vauvan sydänäänet voi, että mitä tykitystä! :love:
  2. A

Helmikuiset 2021

Täällä tais heittää tänään verenpaine ihan alalukemiin, kun ei kaukana ollut pyörtyminen :( 15 minuuttia makuulla, niin olo koheni. Yritin dopplerilla etsiä tänään sykettä, mutta ei löytynyt :( (9+3 meneillään) Onneksi huomenna ultra, niin pääsee tarkastamaan tilanteen.
  3. A

Helmikuiset 2021

Netistä lueskelin, niin ilmeisesti riippuu myös siitä, että miten vatsan päältä onnistutaan saamaan mitat. Voi siis oll myös sekä että :)
  4. A

Helmikuiset 2021

onpa ihana:) mulla ei oo ollut, mut kuulostaa kyllä hauskalta:love:
  5. A

Helmikuiset 2021

Mua kyllä nyt vähän huolestuttaa tää oireiden vähyys :( Mitään vatsa/selkäkipuja ei oo ollut enää hetkeen, niin pelottaa jos kaikki keskeytynyt. Toki ensimmäinen raskaus, niin tiedä sitten miten niitä kipuja tulee ja menee. Nyt on ruokahalulla vähentynyt ihan hirveesti, tuntuu et ei tarvi syödä...
  6. A

Helmikuiset 2021

Tehtiinkö sulla toi kymppiviikon ultra vatsan päältä vai sisätutkimuksella?:)
  7. A

Helmikuiset 2021

Me ollaan myös kerrottu lähiperheelle ja läheisille ystäville. Ajattelin myös, että jos kesken menee, niin heille kertoisin myös siitä. Töissä en haluaisi ihan vielä kertoa, mutta saa nähdä mikä tilanne, kun parin viikon päästä lomalta palailen töihin. Mulla nyt iltaturvoitus ollut vähenemään...
  8. A

Helmikuiset 2021

täällä ihan sama fiilis. Kun oireita ei oo, niin toivoo et olis. Mut sit kun niitä on, niin toivoo ettei olisi :D onneks meillä on nyttorstaina vielyksi ultra ennen np-ultraa, niin toivotaan, et siellä saadaan hyviä uutisia. mites muuten ootte uskaltanut syödä majoneeseja ravintoloissa? Ootteko...
  9. A

Helmikuiset 2021

Mites muilla turvotus? Mulla alkanut kyllä jo vatsa näkymään ja iltaisin etenkin farkuista ei kyllä nappia enää saa kiinni :D
  10. A

Helmikuiset 2021

Koska löysit ekan kerran? Mullakin doppleri odottamassa, mut nyt vasta 8+5 meneillään. Jos ens viikolla kokeilis :)

Yhteistyössä