Hakutulokset

1. A

Helmikuiset 2021

voi ei! No onneks np-ultra lähenee :) Koska sulla olikaan se ? Mulla olis ens viikon tiistaina :) Tänään oli tullut verikokeiden tulokset ja ei niistä kyllä mitään ymmärrä :D Kerroin myös esimiehelle tänään ja ihan turhaan jännitin :D huomenna saa loput työporukasta kuulla!
  2. A

Helmikuiset 2021

Mulla ollut närästystä viikolta 6 asti :D Mulla on ihan sama syötkö tulista vai mietoa kaurapuuroa, niin närästys iskee. Tää on ollut kyllä yks ikävämmistä oireista
  3. A

Helmikuiset 2021

Mulla eka raskaus, mutta jos oon noi liitoskivut ajatellut oikein niin oli myös tässä yksi päivä ja nyt 11 vko:a täynnä
  4. A

Helmikuiset 2021

ihana kuulla En tiennytkään, että noin pienen heiton takia LA muutetaan. Olin jostain lukevinani, että 4 päivän heitto vasta muuttaisi laskettua aikaa :censored:
  5. A

Helmikuiset 2021

Mulla oli myös ennen noita ultria tosi epäileväinen fiilis ja jotenkin tosi vahvasti just mietti omia oireitaan. Mullakin välillä ihan unohtuu, et olen edes raskaana mut sit taas välillä oireet tulee kyllä takaisin :D eiköhän teillä kaikki ole hyvin :love: joo mietin myös tuota, et kertomisen...
  6. A

Helmikuiset 2021

Voi ei! No mut huolissaan ei tarvi olla, tosiaan mulle viime ultrassa kätilö sanoi, et se on tosi tuuripeliä vielä näin varhaisessa vaiheessa. Muuten työpäivä meni ihan hyvin, mutta kesken asiakaspalvelutilanteen silmissä sumeni ja kuulo lähti, et pyörtyminen oli tosi lähellä :D Onneks työkaveri...
  7. A

Helmikuiset 2021

Tänään eka työpäivä neljään viikkoon:censored: Kyllä vähän jännittää, et miten sitä jaksaa taas tehdä täysiä työpäiviä, kun kotona mennyt lepäillessä :D
  8. A

Helmikuiset 2021

mulla kuului ihan häpylyyn yläpuolelta. Ekat kerrat sain kuulemaan ihan keskeltä ja nyt kuului inan vasemmalta. Mut mä jouduin ainakin sitä doppleria vähän painamaan, jotta ääni kuuluu. Ja sit käytän tosi paljon sitä geeliä :D Nyt menossa 10+4
  9. A

Helmikuiset 2021

ootko vielä löytänyt? Mä yritin äsken vaikka kuinka kauan etsiä ja meinasin jo luovuttaa. Sitten vauvan syke löytyi joltain ihan 0,5cmx0,5 cm alueelta ja kuulu vain ja just ainoastaan siitä kohtaa oli kyllä työn ja tuskan takana tämä syke.
  10. A

Helmikuiset 2021

Että mä inhoan tätä loputonta nälkää :( Olisin äskenkin voinut vetää pastaa useamman ihmisen edestä o_OTuntuu, että sitä mukaan ku ruokaa menee suuhun, niin nälkä vain kasvaa eikä lopu ollenkaan. Onko muilla vastaavaa?
  11. A

Helmikuiset 2021

Voin vaan kuvitella, että paljon jännittää. Tsemppiä nyt kovasti sinne. (y) Itse olin tänään verikokeissa ja parin viikon päästä olisi np-ultra. (12+2)
  12. A

Helmikuiset 2021

mulla on myös ihan hirvee turvotus ja näkyy kyllä, jos sopivat vaatteet päällä. Luonnostaan oon aika hoikka ja pienet tissit, niin tollanen turvonnut vatsakumpu on eka mikä puseroon ottaa vastaa. Toivottavasti tää turvotus nyt tästä laskisi. Farkut tuntuu ainakin niin epämiellyttäviltä jaloissa
  13. A

Helmikuiset 2021

Osaako joku sanoa, että saadaanko np-ultrassa heti tietää mahdollisista kromosomipoikkeavuuksista vai pitääkö odotella seuraavaan neuvolaan asti?
  14. A

Helmikuiset 2021

Mulla 3 viikkoa lomaa takana ja ei tullut tehtyä kyllä mitään ylimääräistä! Koko loma meni lähinnä maatessa ja heikossa hapessa. Onneks nyt vielä viikko jäljellä, josko töihin palatessa olis helpottanut
  15. A

Helmikuiset 2021

Kiitos viestistä! Mulla ei matkapahoinvointia oo ollut ennen, mutta nyt iskenyt! Kävin äsken apteekista hakemassa, niin vartissa olo koheni. En sit tiedä onko sattumaa vai ei :)
  16. A

Helmikuiset 2021

Onko muut kokeillut niitä pahoinvointirannekkeita? Meikäläisellä tää etominen tullut nyt niin vahvana kuvioihin, et varmaan pakko hakea kokeiluun:( oksentanut en ole vielä, mut tää jatkuva äklötys ja pala kurkussa saa kyllä niin huonon olon.
  17. A

Helmikuiset 2021

kannattaa sitä doppleria kokeilla myös eri aikaa päivästä. Esim mä en löytänyt päivällä, mut sit illalla löysin :)
  18. A

Helmikuiset 2021

Mulla oli eilen 9+3 ja löysin osittain varmaan tuurilla :D Tänään ultrassa kätilö kyllä sanoi, et noilla dopplereilla on kyllä aika tuuripeliä löytää sydämensykettä. Et hekään ei vielä nyt kuunnellut vauvan sykettä, kun on niin epävarmaa löytää. Eli ei kannata huolestua, jos ei löydy :)
  19. A

Helmikuiset 2021

Mä menin sängylle niin, et jalat roikku sängyn ulkopuolella rentona. Sit laitoin aikapaljon sellasta tosi liukasta rasvaa. Löysin äänet ihan keskeltä alushousujen reunan kohdalta. Jos kuuntelin vasemmalta niin kuulin vaan omaa sykettä :D
  20. A

Helmikuiset 2021

Täällä käyty ultrassa (9+4) ja siellä se pieni ihmisalku vauhdikkaasti huitoi käsiä ja jalkojaan Oli kyllä kolmessa viikossa bebe kasvanut

Yhteistyössä