Hakutulokset

1. N

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 5

Täällä vaaka näyttää 107,2 kg :) Hyvin mielin uuteen viikkoon!
  2. N

Mä pyrin siihen, että aina ennen kun syön, juon 0,5 litran mukin vettä...eli aamulla, lounaalla, välipalalla, päivällisellä mut illalla ei pysty,kun sit joudun juoksee vessassa monta kertaa yöllä. Mut mulla menee 2-3 litraa/päivä, jos liikuntaa niin enemmänkin!
  3. N

Vaikka koko viikko mennyt mukavasti kaikilta osin, niin pitäähän siihen nyt yksi aivan mahdottoman vaikea päivä mahtua :( Aamusta alkaen ollut fiilis, että kaikkea pitäis syödä eikä millään ole mitään väliä :kieh: Oonko sitten selvinnyt tästä? No joo, suurin piirtein...aamulla täysjyvämuroja...
  4. N

Täällä edelleen hyvällä fiiliksellä :) Syömiset hyvällä mallilla, mitään retkahduksia ei tällä viikolla ole ollut ja eiliset kyläkahvittelut kuittasin yhdellä teemukillisella :p varovasti aamulla kurkkasin vaakaakin ja luulen, että tulee mukava pudotus tälle viikolle...kunhan toi tyttö tulee...
  5. N

Arvostelkaa mun tän päivän ruuat.

kuulostaa paljolta myös mun korvaan ja tosiaan kaloreiksi muutettuna on mielestäni liikaa laihdttajalle...mun päivän kalorit yltää hädin tuskin 1200 kcal ja paino putoaa aivan varmasti :) joko puuro tai leipä, ei molempia!
  6. N

Täällä menee mukavasti :) Eilen päivällä ja illalla oli jostain syystä tosi huono olo eikä syömisestä meinannut tulla mitään...ei sit kuitenkaan mitään vatsatautia lykännyt tähän kohtaan, onneks :) Eilen aamusta kävin vesijuoksemassa heti kahdeksan aikaan ja muutenkin on tullut käveltyä enemmän...
  7. N

Kyllähän se minullakin on aika sahaamista ollut koko aikuisikä. Jos mietitään aikaa ennen raskautta, olin kevyimmilläni noin 95 kilon painoinen...kun aloin odottaa tyttöä, paino oli aika lailla 100 kg ja synnytykseen menin 128 kg:n painoisena :O joo, ihan hirvittävää ja tosta viimeiset 8 kiloa...
  8. N

Hei vaan...tänään on reippailtu 5km:n matka kouluun ja nyt oltiin luistelemassa tunnin verran :) Jostain kumman syystä tänään ei ole tehnyt tiukkaakaan kieltäytyä syömisistä...päivällä tunti hammaslääkärissä hammaskiven poistossa, eikä vieläkään kärsi syödä raejuustoa kovempaa ollenkaan :(...
  9. N

Huomenta! Täällä pukkaa taas flunssaa, se jos mikä vetää mielen matalaksi :( mutta syömisten suhteen homma hoidossa...mitä nyt eilen sorruin yhteen uunituoreeseen täysjyväsämpylään kun tyttö toi mummin luota... mä en oo vielä mittaillut vyötärönympärystä ja muita, mutta teen sen viikonloppuna...
  10. N

Kokemuksia ruokatorven tähystyksestä...

Joo, tosiaan tänään sain tietää että laittavat lähetteen ruokatorven tähystykseen :( Mulla on paniikkihäiriö ja melkein kuolen jo hammaslääkärissä, kun tunkevat suun täyteen kaikkea...ja jo pelkkä ajatus letkun nielemisestä :O miten te muut ootte siitä selvinneet? Onkohan mahdollista että "...
  11. N

Aivan mahtavia suorituksia, tytöt :flower: ja ne keillä ei paino olekaan pudonnut, niin positiivisesti vaan eteenpäin, seuraavana maanantaina voikin olla entistä enemmän pudonnut :) Mun päivän ruuat suunnilleen tähän malliin: Aamupala: Tee, viili mehukeitolla, (hedelmä) Lounas: 1/2 laut...
  12. N

Täällä iloisena ennen kouluun lähtöä :) Vaaka näytti 108,8 kg! Tästä on hyvä jatkaa...
  13. N

Nuppu kirjoittelee Lounais-Suomesta :wave:
  14. N

Totaalikielltäytyminen täälläkin herkuista juurikin sen takia, että pää ei sitä kestä :( jos otan yhdenkin esim. keksin, en voi olla ottamatta toista ja kolmatta ja koko pakettia. Olen aina sanonut että tupakan lopettaminen oli ihan lasten leikkiä tähän verrattuna, yhtenä iltana vaan päätin...
  15. N

Täällä ihan jees...eilen illalla tytön kanssa iso lautasellinen kasviksia iltanaposteluna, tänään tytön pyynnöstä spaghettia (täysjyvää tietenkin ) ja jauhelihakastiketta. Mä täytin lautasen keitetyillä kasviksilla ja salaatilla ja päälle hiukan spaghettia ja soosia :D oli muuten hyvää. Meillä...
  16. N

vuoropäiväkodin hoitajan työajat!

Riippuu vähän vuoropäiväkodista...ympärivuorokautisessa päiväkodissa vuoroja mm. 6.30-, 7.00-, 7.30-, 8.00-, 9.00-, 10.30-, 13.00-, 14.00-, 21-07, kaikki riippuu tulevista ja lähtevistä lapsista, tilanteet saattaa muuttua jopa saman päivän aikana :( Muuten vuoropäiväkodit toimivat esim. klo...
  17. N

Heips! Täällä ruokailut edelleen hyvin hallinnassa, aiemmin olisin jo retkahtanut...kävelyä, pyöräilyä ja tänään kotijumppaa niistä oikeastaan muodostuu mun liikunta. Tänään toki oli jo uimahallin ovella klo 9.00 vain todetakseni, että halli aukeaa perjantaisin klo 11 :O kyllä niin otti päähän...
  18. N

Illat mullakin vaikeita :( porkkanoita, mandariinia, omenaa, pähkinöitä...jotain mitä voi napsia kun katselee telkkua. Oon nyt pari päivää laittanut ruokia tonne kiloklubiin ja mun päivän kalorit ollu vajaassa 1000 kcal/pvä...liikaa vai liian vähän? Olo ihan ok ja vedellä koitan saada aina...
  19. N

Huomenta :) Tämän aamun punnitustulos 110,6 kg ja joo tiedetään että nesteitähän tuo on mutta tästä on hyvä jatkaa :p
  20. N

Tosta liikunnasta...pääsääntöisesti koitan lisätä hyötyliikuntaa ja mm. uimista jossa olen tähänkin asti käynyt. Jossain kohtaa kun painoa saanut pois, voisin kuvitella aloittavani esim. jalkapallon jossain höntsäporukassa tms. Olen yksinhuoltaja ja mahdollisuudet monta kertaa viikossa omiin...

Yhteistyössä