Hakutulokset

1. J

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Jennipä En aloittanut mitään, vaikka ehkä olisi pitänyt. Menkkakivut kuitenkin pysyneet jotenkin aisoissa niin en jaksanut alkaa kroppaa sekoittamaan hormoneilla. Muutama tuttu nimi täällä vielä on, mutta toivottavasti me kaikki saataisiin plussat tänä vuonna :cool: Niin, ovistikkuja...
  2. J

Heippa! Viime vuonna olin täällä kuumeleimassa, mutta sitten tuli km (tai epäilen itse kemiallista, mutta papereissa näkyy nyt keskenmeno) ja muutenkin elämäntilanne muuttui, niin vauvahommat pistettiin jäihin. Nyt taas olisi parempi tilanne, kun molemmilla vakityöt alla ja muutenkin...
  3. J

Täällä myös ollu pitkään tunne, ettei helposti niitä lapsia tule...eihän tässä tietty olla vielä kauan yritetty, mutta silti on olo, että menee aikaa. Sinänsä tuo km ei ollu itelle yllätys ku arvasin sen jo oireiden lieventymisestä ja tikkujen haalenemisesta paria päivää ennen. En tiiä onko tää...
  4. J

Menkat alko eilen illalla, jee! :) Kp 36 nii toivottavasti tuo tuosta pikku hiljaa lyhenee. En kyllä ikinä oo odotellu menkkoja näin innolla :LOL: Ei me kyllä käytetä nyt mitään ehkäisyä enää ku alkaa tää olokin jo pikku hiljaa löysäämään, nii kyllä sitä on kerkeää toipua. En tiiä vaikuttaako...
  5. J

@Jennipä, oli nega jo seuraavana päivänä vuodon alusta, onneksi (tiistaina alkoi siis vuoto). Ja kohtu oli tyhjä torstaina ku ultrattin. Hyvä vaan, niin ei tarvinu mitään ruveta säätämään lääkkeiden kans :) Jotain pieniä tuntemuksia ois, että menkat tekis tuloaan (y) Jospa ei kauheesti...
  6. J

Mää en oo myöskään huomannu noita limoja tai en oo niin tutkinu tarkemmin. En tiiä pistäiskö, mutta saa nyt tällä erää olla :) Tervetuloa joukkoon @Summer2 :) Mulla oli myös tuo tunne aluksi, että uskalletaanko oikeesti nyt tehdä lapsia vielä. Se tunne kyllä karisi pois kun näin 2 viivaa...
  7. J

Täällä taas yöllä kirjotellaan :LOL: Täällähän on monella jännäpäivät menossa eli toivotaan, että tulee paljon plussia (y) Täällä kp 27 ja viimeksi testasin kp 25 (nega) ihan siksi, kun juhlittiin viikonloppuna synttäreitä (ei mun :)) sekä oli vähän niinku illanistujaiset. Oli kuule karaokesta...
  8. J

Tervetuloa joukkoon @Puputus :) Mitähän täällä olikaan juteltu kun mennyt pari päivää niin vauhdilla, etten oo kerenny lukea teidän kuulumisia :LOL: Pahoittelut ainakin uuteen kiertoon joutuneille! :( ja hyvä juttu @Kinder_Kitty että kysta on lähtenyt pienenemään ja sait luvan aloittaa tabut...
  9. J

Hei, eikö se niin oo, että niin kauan ku ei ole vuotoa, on toivoa?;) Tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( @Jennipä tuohan on hyvä juttu että saa heti apua ku onhan tuo iso ongelma kuitenkin :) En tiiä miten itellä lähtee kierto käyntiin, mutta veikkaan että ovis...
  10. J

@Haaveilija(ko) ja @pehmis26 teillä on nyt molemmilla samoja oireita kuten mulla plussatessa :) Ei mullekkaa maistunu mikään lämmin, oikea ruoka. Mieluiten olisin syöny salaatteja :LOL: onhan toki joku raikas kanasalaatti muutenkin hyvää, mutta jos sai valita, että mitä syö, niin silloin se oli...
  11. J

Niin ja tsemppiä piinailuihin ja onnittelut vielä Baby_ :) Hei, tuli mieleen nyt, että miten te saatte jonkun nimimerkin vihreäksi? Siis jos vastaatte jollekin. Oon miettiny, mutta unohtanut aina kysyä :LOL:
  12. J

Täällä on ihan semmosia ovistuntemuksia ollut nyt muutamana päivänä ja perjantaina seksikin vähän sattuis alamahaa :unsure: Tai sitten on mitä lie :LOL: Mies siellä reissussa ja minä töissä koko viikon 14-21 nii eipä tuu sekstailtua ku vasta viikonloppuna seuraavan kerran. No, tuleepa se...
  13. J

Baby_: Tuo on jo plussa ja clearbluen digikin sanois varmasti "raskaana 1_2" :) Sain paljon haaleammalla viivalla sen tekstin ja ihan vaan miehen mieliksi ku ei uskonu muuten :LOL: Se ootti, että tulis tyyliin heti yhtä vahvat viivat. Mutta plussa on myös, vaikka toinen viiva on haaleampi (y)...
  14. J

Ja testasin plussaa vasta kp 35. Ovis ollut ilmeisesti kp 20 tai jälkeen ja woman login mukaan pedissä puuhailtu kp 21 eli siitä tais napata :) Eli yksi kerta riittää kun sattuu kohdilleen ilmeisesti :ROFLMAO: Tuossa oli vielä ennen ja jälkeen semmoset 4-5 päivän tauot seksistä. Ja ovisplussaa...
  15. J

Ihan jännittää teidän piinailijoiden puolesta :) Toivottavasti tulee plussia, tsemppiä (y) Itsellä plussakierrossa oli oireita, mutta vahvin oire oli se tunne, että oot varmasti raskaana. Yks kaveri kerto, että sillä oli ollut samanlainen tunne kun oli alkanut odottaa esikoistaan. Oli siis...
  16. J

Täällähän on ollut vilskettä :) Itse olen nyt paiskinu töitä, niin ei oo kerenny paljon muuta ajatella. Ja ehkä jotenkin halunnutkin pitää vähän taukoa ku tämä kuukausi menee yrityksen kannalta harakoille muutenkin miehen reissun takia. Mies muutenkin haluais pitää sen gynen suositteleman...
  17. J

Oi, plussia ilmestynyt lisää! :) Jipii :love: No niin eli kävin keskiviikkona terveyskeskuksessa ja sain lähetteen naistentautien poliklinikalle vielä ultraan. Siellä varmistui, että keskenmeno se oli. Ultrassa muuten näytti kaikki olevan hyvin ja hyvin oli itsestään kohtu tyhjentynyt. Lääkäri...
  18. J

Ja kiitos kaikille ymmärtämisestä, ootte ollu niin ihana tuki yritysaikana ja muutenkin :love: Nyt nuolen haavani ja palaan taas asiaan, kun vuoto loppuu. Ei kuulemma tarvi odotella menkkoja välissä vaan voi heti alkaa yrittään. Ainakin jollekkin jossain vauvapalstalla oli lääkäri sanonut niin...
  19. J

Olis tälläkin viikolla ehkä töitä, pitää vielä soittaa pomolle ja kysyä. Teen keikkatyötä nyt, niin vuoroja voi onneksi sopia :) Pitää miettiä vielä...toisaalta tykkään päiväkodeista ku lapset on niin ihania :) Mutta kiva jos siellä tuleekin mieleen tämä km ja ettei musta tullukkaan vielä äitiä...
  20. J

Jos tästä vuodosta ja kivuista joku elossa selviää, niin on melko ihme :( Ihan karseet kivut, ihan ku kohtutulehduksessa (niitä oon muutaman sairastanut nuorempana ilman selvää syytä). Itkua väännän täällä peiton mutkassa ku niin supistaa tai tekee mitä lie koko ajan :unsure: Onneksi ei...

Yhteistyössä