Hakutulokset

1. J

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Ihanaa danissa1 :love: kiva kuulla, että kaikki on mennyt hyvin ja pikkuinenkin jo nähty ultrassa :) Täältä sitten vähemmän iloisia uutisia. Ilmeisesti mulle tuli keskenmeno :cry: Ainakin kovat kivut ja vuoto kertoo siitä. Ihan ku olis menkat, hyytymineen päivineen :unsure: (sori...
  2. J

Ihana, ei menkkoja ainakaan 9-10 kuukauteen! :LOL: Jos kaikki menee niinkuin pitää :) En kyllä kaipaa niitä kipeitä pirulaisia yhtään :unsure:
  3. J

Onnittelut mapi! :love: Testasin nyt tänään kp 34 aamulla pregcheckillä ja siihen tuli haalea, mutta näkyvä toinenkin viiva :) Mies ei uskonut, niin ostin RFSU:n digitaalisen. Se epäonnistui ku pidin liian vähän aikaa sitä testipäätä siellä pissakupissa, tuli vaan kysymysmerkki näyttöön...
  4. J

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( En nyt puhelimella kerenny kattoa, että kuka kysy kiertopäiviä. Nii nyt on kp 30 :) Tuo testi tais olla susi ku siinä levisi se väri niin oudosti :( Mutta...tein uuden testin niin siinäkin näky ihan tosi hailakka viiva o_O Kuvaa en saanu otettua. Otin...
  5. J

http://aijaa.com/vndYjl Pikainen omanapa päivitys :) Siis apua...näettekö te tuossa jotain?! Näkyy kyllä livenä selvästi ja otin vielä viereen aikasemmin tehdyn testin, niin ei siinä näkyny mitään :eek: Tein testin ku ihan hiton kipeät tissit ja kipeämmäksi menny, lämpö 36.8-37.0 välillä ja ei...
  6. J

Tervetuloa kaikille uusille :) Täällä suhteellisen oireetonta. Ihan hyvä olo kun ei oo moneen päivään sattunu alamahaan ja tissitkin vähän rauhottu :) On ne vähän hellät vielä, mutta mulle normaalia ennen menkkoja. Testejä oon parikin tehny ku ei ne nyt niin kauheita maksa, varsinkaan ne...
  7. J

Nano89: En tiedä oviksesta kun en saanut kp 17 mennessä tikkuihin muutaku kp 8 lähes tasavahvuiset viivat. Kipujen puolesta en osaa arvioida ku koko kierron on aina jos jonkinlaista kipua :unsure: Viikko sitten tuli ihan pikkusen vuotoa, silleen että paperiin vaan jäi vähäsen. En tiiä mikä ihme...
  8. J

Täällä kp 23 ja tissit on ihan älyttömän kipeät :unsure: Yöllä oikein särki ja piti etsiä asento, missä ei käsi osu tissiin eikä paina mikään :LOL: Särkee niinku ois tulehtunu nuo. Eniten kipu tuntuu kainaloiden puolella ja tuossa ylhäällä, mistä rinnat alkaa. Ei minusta ihan samanlaista ole ku...
  9. J

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille! :) Villisilmä: Ootko kokeillut greippimehua? Jotku on siitä saanu avun ku se vissiin vaikuttaa ovikseen ja jopa kiinnittymiseenki jotenkin :) Ite en löytäny kaupasta greippimehua, mutta ostin verigreippimehua ku se vissiin ajaa saman asian...
  10. J

Paputoive: oon kans lukenu, että osa endoa sairastavista voi olla oireettomia. Minä taas kuulun siihen toiseen osaan, jotka sitten kärsii kivuista ympäri kierron :unsure: Muita oireita on mm. - vessakäynnit menkkoja aikaan ihan hirveitä -väsynyt olen lähes aina (on kokeiltu vaikka mitä...

Yhteistyössä