Hakutulokset

1. J

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Täällä hätähousujen hätähousu teki jo testin ja selvä negahan sen :LOL: Villisilmälle tsempit täältä (y) Voihan se vielä plussa tullakkin, ei sitä koskaan tiedä :) pehmis26 minä ainakin oon jo päättänyt siirtyä hoitoalalta pois tai ainakin johonkin päivätyöhön. Esim. päiväkoti kiinnostais :)...
  2. J

Shih: Meillä kans suht iso tontti, 2000 neliötä nii hommaa riittää :LOL: Ens vuonna ajattelin tehdä perunamaan jonnekki, nii saa itse kasvatettuja perunoita :) Mansikoitakin varmaan tulee ku tänä vuonna tein penkit :love: Oikeesti täällä nyt vähän toiveet nousi ku tuo vuoto jatkunu tai yhen...
  3. J

Mekään ei olla naimisissa eikä kihloissakaan. Joskus ehkä sitten, mutta nyt on hyvä näin :) Ok-talossa asutaan vuokralla toistaiseksi, kun löyty edullinen ja suhteellisen hyvällä sijainnilla. Oma, iso piha on ja lähimmät naapurit on ainakin 500 m päässä :) Tykkään, vaikka ruohon leikkaamisen...
  4. J

Täälläkin tänään kp 14 ja tikut vaan haalenee :( Oon ollu kipeä jo monta päivää enkä tiiä kauanko jaksan tämmöstä enää...pillereiden aikaan ei ollu mitään kipuja. Nyt polttaa, vihloo ja särkee ihan tuolta kohdun ja munasarjojen kohdalta :unsure: Testaan vielä ovista, mutta tikutki loppuu ku...
  5. J

Mulla käytössä Multivitan raskaus-monivitamiini ja raskausajan omega3 :) En noita gelee juttuja oo vielä ajatellu, oon kyllä lukenu niistä ja vaikuttaa hyvälle :) Yks kaveri oli ottanu vehnänalkioöljyä ja raskautu sitten siitä kierrosta. En tiiä oliko heillä jotain hoitoja menossa kans kylläkin...
  6. J

Noista ovistesteistä...tein sitten seuraavana päivänä nii oli enää haalea enkä tiiä onko tuo ees plussa, mistä laitoin kuvan ku on vähän vaaleampi ku kontrolli. Joku ihme pomppaus tullu arvoissa tai jotain :) Nuo on vielä erittäin herkkiä testejä, nii saattaa reagoida herkemmin. Pregcheckin...
  7. J

R-testi oli kyllä nega ku tein semmosenkin öö, keskiviikkona muistaakseni :LOL: Tuli noiden ovistestien mukana. Raskauteen en usko, oli niin kipeät ja runsaat menkat :unsure: Kipuja mulla kyllä on ollu ja on edelleen... Teen kyllä vielä noita ovistestejä kuitenkin ja katon, miten viivojen käy...
  8. J

http://aijaa.com/FuCJdt Onko tuo teistä plussa? Ylempi tehty eilen ja alempi tänään illalla. Testasin näköjään jo eilenki, hups :ROFLMAO: No, noita on jäljellä vielä 12 kpl ;)
  9. J

Oi, lisää plussia tulee :love: Onnittelut Sandelinos!:) Ja tervetuloa kuumeilemaan Shih :) Vietin nyt vähän hiljaiseloa täältä ja keskityin kutomiseen :LOL: Kaveri halusi pitkävartiset villikset, nii niiden kans oon nyt ähertäny :) Ovistestejä tilasin sittenkin ja testasin tänään huvikseen...
  10. J

Terolutit auttaa tuohon pitkään kiertoon :) Ite sain yksityiseltä niitä ku kunnallisella olivat, että oottele ihan rauhassa... Tänään on tympässy ihan kauheena. Kaverit lisäilee facebookkiin ihania kuvia lapsistaan ja mitä ovat touhunneet. Pitäskö iskeä vähäksi aikaa koko facebook kiinni :LOL...
  11. J

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Testasin samana päivänä kun menkkojen piti alkaa :) Mulla ei merkannut mitään hyvät "raskausoireet"...oli paha olo viikon ainakin ennen mekkoja, tissit hirveen kipeät ja alamahassa tuntu oudolta/nipisteli. Menkat alkoi kp 34 eli muutaman päivän olivat myöhässä. Oli ilmeisesti pillereiden...
  12. J

En kyllä osaa sanoa noihin lentolippujen perumisiin mitään...kannattaa kysyä siltä yhtiöltä, miltä ostit :) Mulla kuulu viimeksi Finnairilla lippuihin peruutusturva. Tilasin sittenkin niitä ovistestejä 14 kpl :LOL: Miten täällä muilla, onko tullut plussia? ku ei muista, että kellä nyt oli se...
  13. J

Ihanaa danissa :) Menkat loppumaisillaan ja nyt sitten ollaan kysymyksen äärellä: tilatako ovistestejä vai ei? (n) Kuitenkin nekin maksaa ja nyt oon ollut työttömänä, niin vähän pitää laskea, että mihin rahansa laittaa...lähtisikö riskillä ilman ja vähintään 2-3 päivän välein läpi kierron...
  14. J

Tuohan selvääki selvempi plussa! Onnea danissa1! :love:
  15. J

Voi ei M|Ra :LOL: No, gynet ehkä nähny kaikenlaista eikä säikähä tommosia :) Hyvä että sait antibiootit varalta. Ei nimittäin kohtutulehdus oo mikään kiva, nimimerkillä 4 kertaa sairastanut. Siihem tulee kunnon hevoskuuri antibiootteja ja voit kuvitella mahan kunnon sitten sen jälkeen :confused...
  16. J

Me muutettiin maalle kun kyllästyttiin molemmat kerrostalossa asumiseen ja haluttiin omaa rauhaa (ja itse tilaa, niin on lapselle/lapsille oma huone joskus ;)). Mutta hommaa täällä riittää enemmän, esim. nurmikon leikkaus kesällä ja pihan kolausta talvella, mutta en päivääkään vaihtaisi pois...
  17. J

Jennipä: Täällä kans musiikista tykkäävä mies ja mm. kitaraa ja rumpuja soittaa. Meilläkin yks huone on miehen "valtakuntaa" :LOL: Onneksi on 3 makkaria, niin hyvin mahtuu. Muutettiin helmikuussa ok-taloon kolmiosta :) Ihana kun on tilaa ja mun kauan haaveilema leivinuuni :love: Onpahan kipeät...
  18. J

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä myös alkoi kp1 tänään. Eli nuo muka viivat oli vaan jotain viivanpaikkoja tai jotain.
  19. J

Ihmettelen vaan mun pahaa oloa ku en nyt noin pahoin oo voinu ikinä. Epäilen pillereiden lopetuksesta johtuvaksi oireeksi, samoin kuin nuo tosi kipeät tissit:( Mittasin muuten lämmönki ku huomasin vuotoa, niin lämpö oli silti 36,8, mutta nyt näytti 36,1. Pitääpä alkaa seuraamaan huvikseen :)...
  20. J

Täälläpä alko kp1...ei voi kivuista ja vuodoista erehtyä :cry: Muutamat kirosanat pääsi ku aamusta vessaan meni. Olin muka niin varma, että onnistu. No, eipä voi mitään.

Yhteistyössä