Hakutulokset

1. J

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

http://aijaa.com/9aodx8 Sainkin kopsattua kaverin kans käydystä keskustelusta kuvan siitä kuvitellusta haamusta :LOL: En tiiä näkyykö tossa mitään. Himotestaajissa on vähän eri valossa otettu kuva samasta testistä poistettuna tuosta kotelosta :) Siinäkin joku näki 2 viivaa. On tuo tosi...
  2. J

Danissa: flunssahan voi olla myös raskausoire ;) Peukut pystyssä, että olis sitä (y) Laitan huomisesta testistä kuvaa ku kerkesin jo vissiin poistaa ne haamukuvat ku mies ei nähny mitään :ROFLMAO: Väitti, että nään paketista otetussa testissäkin 2 viivaa :LOL: Menkkoja ei täällä näy ja olo on...
  3. J

Danissa: En tiiä dposta ku lopetin testailut kp 16 ku loppu ovistestit (enkä tilannu lisää ku meni hermo niihin :ROFLMAO:) Veikkaisin jotain dpo 12-13 tuntemusten mukaan. Testin tein apteekin omalla ja vertasin edelliseen, jonka tein keskiviikkona nii ei siinä näkyny mitään o_O Voihan nää olla...
  4. J

Kiva, että sitä kystaa seurataan paputoive noin tarkkaan :) Itelläkin noista teroluteista kokemusta...lopetin pillerit monen vuoden syönnin jälkeen tossa muutama vuosi sitten, niin menkkoja ei tullu 2 kuukauteen. Painelin gynelle ja se sano, että ei täällä ees näytä sille, että menkat olis...
  5. J

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ehkä jotain näkyy...jännästi tuota väriä jääny tommonen pilkku tohon kohti, mihin tulee toinen viiva :) Uutta testiä kehiin parin päivän päästä (y)
  6. J

http://aijaa.com/M7XlVn Tässä paremmassa valossa. Kaverikin jopa näki tossa jotain. Apua, en jotenkin osaa yhtään aatella, että vois olla raskaana :LOL: Tai olohan on ollut kummallinen jo tän viikon, mutta oon aatellu, että tulee supermega kivuliaat menkat tai joku flunssa :LOL: Ja voihan ne...
  7. J

http://aijaa.com/gFKsDa Livenä näkyy jotain todella hailakkaa...en tiiä, miksei vois tulla kunnon viiva :unsure: Näitä on toisaalta kiva tiirailla, mutta silti niin hirveän piinaavaa...varsinki ku oma testi kyseessä :LOL:
  8. J

Mulla kans lämmöt ollu koholla, mutta en kyllä luota ku vissiin pitäis säännöllisesti mitata ja mielellään pepusta. En kyllä ole satavarma :)Nyt oli sitten 36,7 lämpö ja yleensä mullakin on lähempänä 36,0. Yleensä ollut 36,0-36,3 välillä. Kerran oli aamulla 35,5 ku töissä mittasin. Työkaverit...
  9. J

http://aijaa.com/VNJ0fX Apteekin oma ja kp 30. Näkyykö mitään? Vai kuvittelenko omiani? :LOL:
  10. J

No niin, tänään (tai eilen) testattu puhdas nega. Jospa nää oireet olis vaan pillerien lopetuksesta johtuvia ku ärsyttää jo nämä olot. Kävin eilen kaverin kans kauppakeskuksessa ja siellä meinas taju lähteä ku heikotti ja oksetti niin paljon. Väkisellä söin puolet semmosesta leipäsestä, minkä...
  11. J

Pahoittelut Villisilmä ja Jennipä negoista :( Oi, pehmis26, jännät paikat! Peukut pystyssä, että viiva vahvistuu ja huomenna kuva meille tirkisteltäväksi? ;) Kiuski jos sulla on menkat kovin kipeät tai muuttuneet kipeämmäksi, niin suosittelen gynellä käyntiä :) Itellä alko kuukautiskivut...
  12. J

Jennipä täällä kans maha oli sekasin yks yö...kiva oli valvoa ja juosta vessassa :unsure: Täälläpä ei mitään ihmeellistä...menkkamaisia kipuja alamahalla ja tissit kipeät. Aattelin testata vasta ens viikolla ku menkat pitäis alkaa ma-ke akselilla, jos ei nyt pillerit sekottanu kiertoa :( Nyt kp...
  13. J

Välli, tuo on kp 20 ja oon sen jälkeen testaillu vaan negoja. Jännä ku ikinä oo ennen noin näkyny :) No, tietääpä tämänki eikä tiiraile enää testiajan jälkeen noita tikkuja :LOL: (No enpä vissiin...:sneaky:)
  14. J

Minä kyllä sanoin miehelle viime viikolla, että nyt pitää harrastaa, jos halutaan se lapsi :LOL: Ei ottanu pahalla, meillä on omat inside vitsit noille puuhailuille, niin nauretaan yhdessä aina niille :) Mahakivut vähän hellitti (onneksi!), mutta vielä jatkuu nippailut ja häpyluun vihlomiset...
  15. J

http://aijaa.com/ASbY0n Entä tämmönen? Ei kyllä tullu testiajalla todellakaan. Roskiksesta kaivoin seuraavana päivänä ja katoin, että mitä ihmettä :ROFLMAO: Muut testit ennen ja jälkeen negoja...
  16. J

Taas minä oon täällä valittamassa kipuja :LOL: mutta ei hitto nämä on inhottavia! Alamahaa juilii ihan kunnolla välillä ja ajattelin nyt yöksi ottaa panadolin, muuten valvon taas niinku viime yönä (muutaman tunnin sain nukuttua...). En usko, että olis raskausoireita ku kiertoa kuitenkin jäljellä...
  17. J

Menipä taas viikonloppu nopeasti...täällä ei mitään ihmeellistä, ovistesteihin en saanut vahvaa viivaa ikinä (testasin kp 16 asti) ja luovutin. Olkoot mokomat mun puolesta :LOL: En tiiä onko ovuloimaton kierto, se voi olla pillereiden lopetuksen jälkeen. Joko danissa1 sait viivat ovistestiin? :)...
  18. J

Paputoive, jostain kans luin tuon, että pääsis puolen vuoden jälkeen tutkimuksiin, mutta ei tullu gyneltä kysyttyä. Kävin tosiaan yksityisellä, oli oikeen spesialisti näissä endometrioosihommissa :) Sano, että oon aika selvä tapaus ja 95% varmuudella on endometrioosi. Katsoin sitten kans tuolta...
  19. J

Jännä, ei gyne ottanut multa tuota verikoetta, mutta eipä se mitään ku diagnoosi tuli. Itkua väänsin kyllä monta kertaa ton diagnoosin saamisen jälkeen, mutta eipä sille voi mitään :unsure: Ei kannata paputoive vielä murehtia, voihan se ollakkin ihan endometriooma tai joku hyvänlaatuinenkin...

Yhteistyössä