Hakutulokset

1. J

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Aika monella tosiaan kierrot puolivälissä, täällä myös kp14 nyt :) Ovista Oon yrittänyt tikutella, mutta ei vielä plussaa ole tullut. Mieskin ärsyttää nyt kun joku aikaavievä projekti päällä ja tekee pitkää päivää, niin on ollu aika hiljaista makkarin puolella... Yrittäny oon hienovaraisesti...
  2. J

Paputoive: Mukava kuulla, että asiat lähtee nyt rullaamaan :) Itse pelkäsin kans, että olis kysta, mutta olikin endometrioosikudosta joka kipuili. Kävin ultrassa ihan varalta, kun oli niin järkyttävät kivut menkkojen aikaan. Pelottaa valmiiksi jo ne kivut, jos ei tärppää nyt ekasta...
  3. J

Tsemppiä piinailijoille ja onnittelut Stillnobaby:lle :) Nyt loppu pillerit ja tuli vielä tyhjennysvuoto. Festarit juhlittu, niin nyt voi keskittyä vauvan tekoon ;) Kp 7 nyt menossa ja ei vielä mitään tuntemuksia. Pari ovistestiä oon huvikseen tehny, mutta negojahan ne on olleet, niin kuin voi...
  4. J

danissa1: Joo, tää endo oli aika shokki minulle, joka on aina tiennyt haluavansa lapsia. Lääkäri oli oikein speliasti ja sanoi munasarjojen sekä kohdun näyttävän hyvältä (onneksi!). Kyllä silti suositteli joko e-pillereitä tai heti vauvan tekopuuhiin. Söin nyt e-pillereitä hetken ja nyt loppu ja...
  5. J

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( Just näin eilen yhtä ystävää, jolla on muutaman kuukauden ikäinen lapsi. Juteltiin niin pelottaa vähän ne yöheräilyt...oli niin väsyneen näköinen ja oloinen ku kertoi, että joutuu heräämään monta kertaa yössä (6-7 kertaa kuulemma yleensä). Mutta ihan...
  6. J

Täällä vielä muutama pilleri napsimatta, sitten odotella tyhjennysvuoto ja alkaa hommat :) Muutamalle hyvälle ystävälle on ollu pakko kertoa, että aletaan yrittään ku en oo malttanu olla hiljaa :giggle: On kuitenkin sen verran iso juttu ja lapsista oon jo useamman vuoden haaveillut. Onko muut...
  7. J

Jennipä: minäkin näen ylimmässä dpo 12 testissä jotain!:) Tänne ei kummempia. Miehellä alkoi nyt loma, niin suunniteltiin jo hieman, mitä tehtäis. Ehkä joku pikku reissu jonnekkin, saa nähä ;)
  8. J

Tsemppiä piinailijoille ja plussaonnea (y) ON: Tänne ei kummallista, mitä nyt alamahaa särkenyt nyt pari päivää...vielä 9 pilleriä pitäis napsia huiviin ja sitten pääsee hommiin :) Mieskin ihanasti mukana :love: Huolehti, että voiko pillereiden lopetuksen jälkeen muka tulla heti...
  9. J

Toisen jenetsun voi poistaa listalta :LOL: Mies ihan innostunut jo tammikuussa yritykseen, mutta nyt on :) Ostin sille jopa vauvan "käyttöoppaan" :ROFLMAO: Oli silleen tekniikan ja huumorin kannalta tehty, mutta mies tykkäsi ja minä kans :giggle: Oli kyllä tarpeellistakin tietoa, vain eri...
  10. J

danissa1: Juu, kiva kun vihdoin ja viimein mies lämpeni perheen perustamiselle :) On tätä odotettukkin jonkin aikaa ja ehkä sekin vaikutti miehen lämpenemiseen, kun iso osa ystävistä on perheellisiä tai perheellistymässä. Onpahan leikkikavereita sitten :LOL: ON: Täällä ei mitään ihmeellistä...

Yhteistyössä