@Sandelinos Paljon onnea! Mukavaa, kun nyt on näitä hyviäkin uutisia!
@Kinder_Kitty Hienoa, että miehenkin tulokset olivat ok! Varmasti helpotavaa saada tuollainen tieto.
Toivotaan niitä kuukautisia nyt vaan alkavaksi,
@Jennipä . Tuo odottaminen on kyllä kaikista pahinta, kun samalla toivoo kovasti raskauden mahdollisuutta, mutta toisaalta sitten uuden kierron alkaminen olisi tosi helpottavaa.
Osaako kukaan sanoa, onko mitään lääkitystä, millä kiertoa voidaan pidentää? Mä itse epäilen, että sikäli mikäli mä ovuloin normaalisti, niin mulla jää lutaalivaihe aavistuksen lyhyeksi. Tai no, en mä tiedä miksi mulla sellainen olo on, kun kyllä se oireista kuukautisten alkuun on se aika lailla 14 vrk, mutta nyt musta tuntuu että useammassa kierrossa tullut jo vähän tuhrua useampi päivä ennen menkkoja.
Ja en mä vielä oo ovistikkuihinkaan plussaa saanut. Vähän on "haamua" joo, mutta ei plussaa. Toki huomenna pitäisi ollakin se ovulaatio, mut en tiedä. Jotenkin alkoi vähän ahdistaa, mä en tiedä onko tuo tikuttelu hyvä vai huono asia mun kohdalla. Mut toisaalta varmaan nyt vaan fiksua vähän kokeilla, tuleeko siihen viivaan väriä, niin voisi tosiaan samalla gyneä konsultoida, kunhan ajan saan joskus varattua.
Mä kävin ostamassa kanssa omega3-kapseleita. Onko teillä vinkkiä, mitkä olisivat hyviä, ettei tulisi niitä kauheita kalaröyhyjä? Ostin nyt vaan jotain Möller Strongeja, kun olivat tarjouksessa, mutta hakuammunnalla tuo nyt meni. Lisäksi ostin sinkkiä, jos vaikka saisi miehenkin sitä syömään. Menisi samasta purkista itselle, miehelle ja koirille.
Maitohappobakteereita piti myös ostaa, mutta unohdin. Niitähän kovasti suositellaan syötäväksi säännöllisesti myös. Laadussa taitaa vaan olla isoja eroja, pitäis ihan tutkia, mitkä olisivat "parhaita" valmisteita. Vähän tää on tällaista pillereiden popsimista, mutta kun on kaikenlaista pientä, niin eipä nuo varmasti huonoakaan tee.