Hakutulokset

1. M

Imodium.

Minulla on jo usemman päivän ajan ollut vatsa jotenkin kummallisesti "sekaisin". Ehdin kyllä hyvin vessaan, eikä ole varsinaisesti ripulia, mutta ei kiinteätäkään. Tänään sitten otin yhden imodiumin, eikä auttanut vatsan vääntelyyn tai muuhunkaan. Sehän on ripulilääke, niin luulisi tepsivän? :D...
  2. M

heipparallaa, kuulumisia tulin kertomaan

Kooäffän ketjuja onki jo illut ikävä :popcorn:
  3. M

Mies oli käynyt thaihieronnassa happyendillä...

Lisäksi vielä se, että mistä tiedät oliko "vaan" runkannut ? Siellä on voinut tapahtua yhtä ja toista ja miehesi halusi vain kertoa lievemmän version. Älä vaan anna enää jatkossa miehelles ilman kortsua ja pakota testeihin!
  4. M

Mies oli käynyt thaihieronnassa happyendillä...

Oksettavaa :( Mulla on niin paha mieli sun puolesta. Pettämistä myös minunkin mielestäni!
  5. M

Mitä teillä on tapana viedä omalle äidille äitienpäivänä?

Vien kynttilän ja kauniita kukkia haudalle :)
  6. M

Onko noista lumioista joku mikä kannattaisi hankkia

Lumioista olen kuulut negatiivista, mulla on iphone 4s ja hyvin pelittää, ei ikinä mitään ongelmia! :) Suosittelen!
  7. M

Maistuisiko?

Ei kiitos. Olen dietillä :)
  8. M

Makeanhimo!!!

Ostin sitten Prismasta vauvoille tarkoitettuja mango-pilttejä, kun teki niin kovasti mieli makeaa :D Yritän välttää kaikkia herkkuja ja painonpudotus on menossa, joten konstit on monet, syödään noita nyt sitten. Onko teillä jotain tiettyjä ruoka-aineita tai tuotteita, joita ostatte korvaamaan...
  9. M

Eniten *tuttaa kuka?

Mikä on smoukahontas ? :ashamed::confused:
  10. M

Satuhäät alkoi

Kerrankin normaali pari :) Aivan ihana jakso, alkoi oikein itseäkin itkettää, kun vihkimistä kuvattiin <3
  11. M

Kerro kolme asiaa, jonka takia et ole "maailman paras äiti"

1. Syötän eineksiä, melko usein ( helppoa, nopeaa, lapsi tykkää) 2. Vein lapsen heti hoitoon / päiväkotiin, kun siihen oli mahdollisuus 3. En pidä leikkimisestä, enkä siihen jaksa oikein kunnolla keskittyäkkään vaan alan räpeltämään esim. puhelinta tai jotain lehteä..
  12. M

Miten joku viitsii mennä seksimessuilla puuhalavalle viimeisillään raskaana

Mistä tää aloitus on lähtenyt? Siis onko siellä joku raskaana hillunut ja aloittaja ollut todistamassa näkyä, vai hääh? Anyway, melko ällöttävää...
  13. M

Ootteko ottanut lapsillenne influenssa rokotteen?

En ole, enkä ota
  14. M

Voiko raskaana rv 20 käydä vielä combatissa?

No ihan oman voinnin mukaan varmasti. Kannattaa toki ottaa hieman rauhallisemmin potkujen ja hyppyjen kanssa..
  15. M

Jos nyt saisitte tuetää olevanne raskaana. Mitkä fiilikset?

Se olisi aivan mahtavaa! :) :heart:

Yhteistyössä