Miten joku ei ymmärrä että ihmiset ovat erilaisia?Miten joku viitsii mennä seksimessuille?
Kuin myös... ei raskaana olevan seksin harrastaminen häiritse, mutta tuollainen toiminta viimeisillään raskaana oksettaa.Olin onnellisempi kun en vielä tiennyt :x
Onhan toi jo vanha juttu. Tiesin sen vaikken ole koskaan seksimessuilla käynyt enkä varmaan koskaan käykään.Alkuperäinen kirjoittaja siis eikä;29578553:En kyllä voi uskoa, että noilla messuilla voi oikeasti olla joku puuhalava, jolla sitten kävijät käyvät halutessaan nusaisemassa toisiaan muiden töllistellessä. Sanokaa, että se ei ole totta?!
Öh, miksi se pitäisi sille lapselle selittää?Miten selität sille lapselle minkälaisessa showssa se on ollu? "Muistatko, kun kerroin miten isi ja äiti rakastaa toisiaan oikein paljon ja sitten isi ja äiti on lähekkäin ja isin pippeli menee äitin pimppiin ja sitten sieltä menee semmonen siemen äitin massuun." "Kun sinä olit siellä äitin massussa, niin äiti oli semmoisilla messuilla ja sielä oli semmoinen esiintymislava. Äiti meni sinne lavalle ja riisui itsensä alastomaksi ja vieraat setät oli äitin kanssa siellä lavalla vähän samalla tavalla, kun silloin isän kanssa ennen, kun sinä menit minun massuun. Ja kaikki ihmiset taputti minulle yhtä paljon, kun sirkuksessa sille miekannielijälle (no jotain se äitikin toki nieli). Ja muutama setä innostui oikein paljon ja ne tutki niiden pippeleitä"
Aikoinaan olin itsekin hyvin yllättynyt siitä, kuinka ok-asia on esitellä kaikki paikkansa ja kaiken ns. yksityisen täysin julkisesti jokaiselle halukkaalle ja ilmeisesti myöskin se, monelleko tavaraansa jakelee, on jonkin sortin kunnia-asia. En ymmärrä enkä halua ymmärtää, arvostan enemmän ihmisiä joilla ei ole tarvetta esitellä itseään joka käänteessä.
siellä on mielenkiintoistaMietin ihan samaa.