Hakutulokset

1. tonttuilija

Taas kommentoitiin pulleasta vauvastani...

AP, ota huumorilla, ihmiset eivät edes ymmärrä miten tyhmältä ja loukkaavalta nämä toteamukset kuulostaa. Mutta totta mooses, jos joku äiti tulee avaamaan päätä että onpas iso ruma vauva ja mun tyttö niiiin siro, vittuilu on täysin salittua. Monet vauvat eivät ole mitenkään söpöjä, mutten...
  2. tonttuilija

Oikeasti pelkään kuolevani synnytykseen!!

Moikka, sinä voit kyllä ystävällisesti vaatia, että katsovat miten iso vauva on, koska sinusta nyt tuntuu siltä, ei se ole mitenkään vaikea asia. Minulla oli ihan samalainen tunne ennen synnytystä + vauva perätilassa (sen takia lääkäri katsoi miltä näyttää) ja kas, kaveri olikin reilusti yli...
  3. tonttuilija

Miksette voi otsikoida noita aloituksia oikein?

Ymmärrän kyllä sun pointin...mutta :xmas: *lähteet*:xmas: *lol* Ota iisisti.
  4. tonttuilija

G: mukavimmat palstalaiset?

Suzyanne kirjoittaa superhauskoja juttuja plokissaan, käykää lukemassa :P Ja tsemppiä Suzyannelle, hienoa et jaksat nauraa maailmalle ja ittelles \o/
  5. tonttuilija

Onko Muumimaailmassa riittävästi kateltavaa 2,5-vuotiaalle kahdeksi pväksi?

Mun mielestä riittää ja on niin kaunis paikka, myös muumimaailman ranta, että siellä kyllä pari päivää viihtyy helposti. Naantali on aivan ihana kesäisin <3
  6. tonttuilija

mistä ystäviä

Täällä oli pari kk sitten piiiiitkä ketju jossa useampi 'yksinäinen äiti' itki ettei ole kavereita jne, useampi oli samasta paikkakunnasta. Mut kas, kun piti tutustua toisiin äiteihin, tuli täys stoppi. Turha valitus+turha ketju imho Onnea ap:lle kavereiden hankinnassa kaikesta huolimatta ;)
  7. tonttuilija

Miksi täällä on aina niin negatiivinen henki?

Puutteessa olevat haukkuu muita... eiku jakaa asiallisia mielipiteitä :P
  8. tonttuilija

Uus cupcake haalari, mitäs tykkäätte?

Tuota... jos mulla on poika, en saa pitää tyttöjen vaatteita söpöinä? Tai jos pidän, varmasti laitan pojan päälle? lol
  9. tonttuilija

Tämä on myynnissä esim. Keltaisessa Ketussa, mut mun mielestä ei kannata ostaa vielä, kyllä se hinta laskee ennen talvea...
  10. tonttuilija

Aivan ihana se tyttöjen haalari <3 <3 (sanoo pojan äiti)
  11. tonttuilija

En rakasta enää miestäni, mutta päätin etten eroa, koska mies ei halua.

Mä en pystyis kohtelemaan hyvin ja rakastaen kumppania joka meinaa jättää joka toinen viikkoa. Ystävällisesti kyllä, muttei hyvin ja rakastaen :P
  12. tonttuilija

Taisin tehdä elämäni suurimman virheen...

Viihtyykö 9kk ikäinen lapsi päivähoidossa? Ei se sinne kuole, mutta mutta... itselleni ei tulis mieleen laittaa pientä vauvaa hoitoon, järjestäisin mielummin elämäni+perheen menot kokonaan uusiksi. Enkä usko että tästä jäis vauvalle (tai sulle) mitään traumoja, mutta 9kk ei VIIHDY hoidossa...
  13. tonttuilija

Miksei tuo lapsi voi leikkiä tavallisia leikkejä?

Mulla on sellainen käsitys, että barbileikkeissä tytöt harjoittelee kanssakäymistä, jotain sosialisia tilanteita, lienee ihan tavallista leikkiä?
  14. tonttuilija

Miten voisin kauniisti ja syyllistämättä sanoa miehelle, että hänen

AP: ja silti jatkaa samaa käytöstä? Vai kokeileeko rajoja kun mies on paikalla? Olen kyllä samaa mieltä että miehen nyt pitäis vähän tsempata - tai aika pljonkin Meillä pahin uhma (toistaiseksi...) osui vauvan syntymään, en sitten tiedä oliko se syy vai sattuma. Onneks oli meille raivoamassa...
  15. tonttuilija

Miksei tuo lapsi voi leikkiä tavallisia leikkejä?

Tämä äiti ei myöskään jaksa *aina* leikkiä x) Minäkin aina keksin ihme juttuja pienenä, onneksi pääsin taidekouluun ja kerhoihin joissa sai toteuttaa itteä
  16. tonttuilija

mutta kyllä mä uskon, että muutkin keinot toimii jos vaan sovitte miehen kanssa yhteisistä säännöistä. Voit vaikka sanoa ettet pärjää yksin ja tarttet nyt miehen apua eli ei muuta ku yhdessä laittamaan poika kuriin? ;)
  17. tonttuilija

Meillä mennään heti jäähylle jos lyö tai heittelee tavaroita. Jos ei tottele, esim. ei anna puhelinta takas ja meinaa laittaa pönttöön :P, annetaan varoitus. Jos ei toimi, menee taas herra istumaan ja miettimään omaa käytöstä. Toimii erinomaisesti. En missään nimessä ala väittelemään ja...

Yhteistyössä