[QUOTE="a.p";24149970]joo mieli voi tietenkin muuttua, mutta toistaiseksi kyllä mä ihan tosissaan olen. jutellaan nyt miehen kanssa että jos hän jää kotiin sitten kotiin minun äitiysloman jälkeen. katsotaan nyt.
minusta on aika mustavalkoista ajatella että en halua hoitaa tai osaa hoitaa lastani, jos haluan tehdä myös töitä enkä olla vankina kotonani. mielestäni voin tehdä molemmat.[/QUOTE]
Ei kukaan estä sua liikkumasta sen vauvan kanssa, kyllä lapsen saa viedä pois kotoota aika pitkälti heti kun siltä tuntuu
Sitten vaikkapa kahtena iltana viikosta voit käydä salilla, opiskella tms sillä aikaa, kun isä on lapsen kanssa.
Minä tosin nyt ehdotan jotakin niinkin radikaalia, että sinun kannattaisi muodostaa vahva ja toimiva kiintymyssuhde lapseesi ja olla hänen saatavilla 24/7 ainakin ensimmäiset 6-9 kuukautta. Käytännössä tarkoittaisi sitä, että otat lapsen mukaan sinne minne itsekin menet. Täysimetysaikana se on hyvin helppoa, et tarvitse muuta kuin vauvan, itsesi, kantoliinan ja pari vaippaa.