Hakutulokset

1. V

Piirrä sydän -päivä

:heart:
  2. V

Miksi on samaan aikaan työttömyyttä ja työvoimapula??

Ahneusko sen aiheuttaa..?
  3. V

Tarvisi pika-apua ruoan suhteen!

Keitä ne makaroonit, paista lihapullat ja tee perus ruskea kastike?
  4. V

On tyttö luonnoltaan kuin villitiikeri *kuva*

Mieki haluaisin osata! Hienoa jälkeä :)
  5. V

Ihan sama mitä musta ajatellaan, mutta KIELTÄYDYN pukeutumasta rintaliiveihin tällä helteellä!!!

Mie en käytä ikinä liivejä. En oo käyttäny kahteen vuoteen. Eikä oo tuntunu ketään häirittevän.
  6. V

Savuttomana 6 viikkoa ja kaksi päivää, pelkään edelleen alottavani uudestaan

Miekin nyt vissiin lopetan, ko loppu röökit just. Päätin etten osta lissää. Tämä ei oo eka kerta... Toivotaan että viiminen ja lopetus nyt onnistuu :)
  7. V

Mikä se on, en oo koskaan kuullu :D Kuinka kallis se on?
  8. V

Lopetitko kerrasta, käytätkö jotaki korvaavia?
  9. V

Vaihdatko kannabikseen kun se laillistuu?

Osan ainaki.
  10. V

Saiko muiden ekalle luokalle menevät lapset dna:lta liittymän?

Tatskattu? Mitä se tarkottaa? :D
  11. V

Tatuoija Oulussa!

Mie luin jostaki ettei House of Painissa käyneet olleet kovin tyytyväisiä työn jälkeen... She-na aika tyhymä kysymys mutta kysyn silti, et haluais lähettää mulle jotaki kuvaa jostaki tatuoinnista joka on tuola Igorsila korjattu? Että näkisin minkälaista Ripen työn jälki on :D Tai jos tiiät...
  12. V

Vauva 3 viikkoa ja tuntuu, et ei haittais vaikka...

Ehkä teitä vaivaa raskauskuume :D
  13. V

Tatuoija Oulussa!

Ok... Onnistuskohan jos laittasin ennen ajan varausta sähköpostila kuvaa tatuoinnista ja parannusehdotuksia? Vai jääköhän minun sähköpostit lukematta :D
  14. V

Tatuoija Oulussa!

Kattelinki eilen Igorsin nettisivuja... Kukas sielä on "taiteilijana"?
  15. V

Lukekaas Tuksun CV, se on ollut open sijainen ja lukion keksiarvo ollut yli 9 :O LINKKI

Aina ei hyvä koulutus takaa menestystä tulevaisuudessa...
  16. V

Tatuoija Oulussa!

Onko kellään kokemusta? Oon puoli vuotta sitten muuttanu Ouluun, enkä tiiä misä täälä ois liikkeitä/hyviä tatuoijia. Ja pitäs olla semmonen joka alkaa korjaan toisen tekemää kuvaa. Mulla on aika ruma tatuointi seläsä, semmonen kuva pelkilä ääriviivoila, ja haluaisin siihen väriä ja muuta...
  17. V

Mistä tulee ajatukset, että pitää olla talo, 2 lasta (tyttö ja poika), avioliitto jne.?

Mie haaveilin ennen omasta kerrostaloasunnosta. Nykyään oon omakotitalon kannalla. Kerrostalossa asutaan, enkä tykkää tästä metelistä. Haluaisin talon jostain rauhallisesta kaupunginosasta. Semmonen joku vanha ja tunnelmallinen, olis oma piha ja oma rauha. Olis ihanaa omistaa oma talo, jota...
  18. V

Oonko mä nyt pakotettu ostamaan BALLERIINAT?

Vai oliko ne sandaletit...
  19. V

Oonko mä nyt pakotettu ostamaan BALLERIINAT?

No kesähäihin vois laittaa vaikka jotku sandaalit vai mitä ne nyt on... Semmoset korottomat remmikengät :D
  20. V

G: Jääkaapin sisältö!

Maito, margariini/voi, leipää (säilytän jääkaapissa), kananmunia nyt ainaki.

Yhteistyössä