Vaihdatko kannabikseen kun se laillistuu?

• Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja liini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
No ihan sama, mutta ei se silti vaikuta kuten alkoholi tai tupakka, käytti sitä millä tavalla tahansa.
Eikö se ole vain positiivista?
Varmaan riippuu ihan kontekstista. Esim. seurusteluvirvoikkeena kannabis on ainakin todella surkea kohtuullisiin alkoholimääriin verrattuna. Eikä se maistukaan niin hyvälle, että sitä nautiskelisi tai lisäisi ruokiin pelkästään kulinaarisen nautinnon vuoksi, kuten vaikka viiniä tai olutta.

Henk. koht. en taida keksiä kyseiselle päihteelle yhtäkään käyttötarkoitusta, jonka keksisin milläänlailla parantavan elämänlaatuani. Joku muu ehkä kyllä, tuskin hän kuitenkaan kuuluu kovin todennäköisesti niiden ihmisten joukkoon, joiden alkoholinkäyttö on tällä hetkellä ongelma.
Kyllä sativaiset lajikkeet ovat hyviä seurusteluun. Toki, jos olet joskus pari kertaa polttanut, niin taitaa seurusteluhalut olla kaukana. Pilveäkin pitää tottua käyttämään, niinku alkoakin.

Sori offtopic, mutta se on vir-vo-ke, ei vir-voi-ke. Oli pakko. Mutta nyt olet tietäväisempi.

Itsehän keksin kyllä tilanteita, joissa paukut paikallaan :)
Olen sitkeästi harjoitellut ja jopa poltellut sekä muillakin tavoin nauttinut eri lajikkeita, mutten ole saavuttanut mitään toivomistani paljon hehkutetuista vaikutuksista, tai ylipäänsä ainuttakaan myönteistä vaikutusta.

Sano nyt vielä, etten uskonut tarpeeksi ja siksi se ei toimi.

No okei, onhan se ihan nätti viherkasvi. Kai sen voi sillälailla laskea vähän piristävän silmän kautta mieltä.

liini
Alkuperäinen kirjoittaja liini:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
No ihan sama, mutta ei se silti vaikuta kuten alkoholi tai tupakka, käytti sitä millä tavalla tahansa.
Eikö se ole vain positiivista?
Varmaan riippuu ihan kontekstista. Esim. seurusteluvirvoikkeena kannabis on ainakin todella surkea kohtuullisiin alkoholimääriin verrattuna. Eikä se maistukaan niin hyvälle, että sitä nautiskelisi tai lisäisi ruokiin pelkästään kulinaarisen nautinnon vuoksi, kuten vaikka viiniä tai olutta.

Henk. koht. en taida keksiä kyseiselle päihteelle yhtäkään käyttötarkoitusta, jonka keksisin milläänlailla parantavan elämänlaatuani. Joku muu ehkä kyllä, tuskin hän kuitenkaan kuuluu kovin todennäköisesti niiden ihmisten joukkoon, joiden alkoholinkäyttö on tällä hetkellä ongelma.
Kyllä sativaiset lajikkeet ovat hyviä seurusteluun. Toki, jos olet joskus pari kertaa polttanut, niin taitaa seurusteluhalut olla kaukana. Pilveäkin pitää tottua käyttämään, niinku alkoakin.

Sori offtopic, mutta se on vir-vo-ke, ei vir-voi-ke. Oli pakko. Mutta nyt olet tietäväisempi.

Itsehän keksin kyllä tilanteita, joissa paukut paikallaan :)
Olen sitkeästi harjoitellut ja jopa poltellut sekä muillakin tavoin nauttinut eri lajikkeita, mutten ole saavuttanut mitään toivomistani paljon hehkutetuista vaikutuksista, tai ylipäänsä ainuttakaan myönteistä vaikutusta.

Sano nyt vielä, etten uskonut tarpeeksi ja siksi se ei toimi.

No okei, onhan se ihan nätti viherkasvi. Kai sen voi sillälailla laskea vähän piristävän silmän kautta mieltä.
Uskon toki. Se ei sitten vain ole sinun päihde. Älä kuitenkaan unohda sen muita hyviä vaikutuksia, vaikkapa ravintona. Ja kasvihan on kaunis kyllä. Ja se tuoksu, mmm.

en vaihda koska se on huumaava aine, koska se passivoi ja koska ihmisestä tulee sosiaalisesti kyvytön silloin...

lisäksi, olen koittanut 3 kertaa ja joka kerta olen istunut useita tunteja liikkumatta, siis edes silmiä en ole voinut liikuttaa kun se on sattunut yhtä paljon kuin se että joku kääntää veistä aivoissa

liini
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
en vaihda koska se on huumaava aine, koska se passivoi ja koska ihmisestä tulee sosiaalisesti kyvytön silloin...

lisäksi, olen koittanut 3 kertaa ja joka kerta olen istunut useita tunteja liikkumatta, siis edes silmiä en ole voinut liikuttaa kun se on sattunut yhtä paljon kuin se että joku kääntää veistä aivoissa
Minkätahansa liikakäyttö saattaa tehdä ihmisestä tuollaisen, tai sitten ei. Viimeksi kun join viinaa, oli oloni suunnilleen kuvaamasi kaltainen.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:
Mutta pihvi voi maistua kannabiksen jälkeen paremalle kuin punkun :xmas:
En siltikään. Kannabiksessa marinoitu lampaanfile ei kuullosta erityisen houkuttelevalta. Ja burgundinpata, jossa ei ole punaviiniä vaan kannabista, ei ole burgundinpata. Kyllä mä pitäydyn ihan vaan alkoholijuomissa.

olento
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
Ei luontoa olisi alunpitäenkään tehdä laittomaksi. No minkäs me ahneudelle teemme.
Ei luonto ole ystävällinen, eikä kasvit halua tulla syödyiksi.
Aika monet kasvit kuitenkin nimenomaan haluavat tulla syödyiksi. Katsos kun ne lisääntyvät sillätavalla. Ja myöskin käytettäväksi, tavalla tahi toisella. Katsos kun ne leviävät sillätavalla.

Onko luonto ystävällinen vai ei, riippuu näkökulmasta. Kärpäsen mielestä lihansyöjäkasvi ei varmasti ole ystävällinen, mutta ihmisen mielestä omena on.

---
Mikä on tässä tarkoitus vaihtaa kannabikseen?
Oli mikä oli, niin en ole vaihtamassa, koska nautintojen hamuaminen ja himojen tyydyttäminen on yksi ihmiskunnan suurimmista synneistä.

Tuossa aiemmin sanottiin, että mistä tahansa lähteestä katsoo, niin kannabis ei aiheuta riippuvuutta ja tyhjäpäisyyttä ja järjenköyhyyttä, mutta kun katsoo itse polttelijoita niin huomaa kyllä että juuri tuota se aiheuttaa. "Kyllä mä voisin koska tahansa olla kuukauden polttamatta..." on se lause mitä hoetaan bongin pärinässä.

http://www.youtube.com/watch?v=6NTIcSPqedQ
Tuossa taas esimerkki tuohon tyhjäpäisyyteen.
mm. 2:40 "Kyl mä myssyy poltan.. No myssyy me ollaan etsimässä, ootko polttanu tänään? en."Tuleeks se televisiosta joskus? joo, tiiätsä mikä televisio on, tiedänhän mä kun mä oon jo 20

qqqq
Jos käyttäisin mitään päätä sekoittavaa niin vaihtaisin alkoholin kannabikseen terveysseikkojen vuoksi. Eniten kuitenkin viihdyttäisi piri.
Mutta tämä vastaus lienee turha koska mitään en käytä.

hippi
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
suomen lain mukaan se on huume eikä mikään päihde ja huumeet ei ole laillisia "päihteitä"
Enemmän se on laillista, mitä alkoholi.

Kannabiksesta seuraa pahimmillaan rikesakko. Alkoholia nauttimalla seuraukset on aina pahemmat. Minimissään krapula.

Yhteistyössä