Savuttomana 6 viikkoa ja kaksi päivää, pelkään edelleen alottavani uudestaan

fhfjj
Nyt vaan kestät, ole vahva!! Mua ällöttää itseäni etten osaa lopettaa. Polttaminen on niin tyhmää: rumentaa eli tuo ryppyjä, kellastuttaa sormet ja hampaat, huonontaa terveyttä, aiheuttaa hajua, vie rahat ymym. Toisaalta, olen aikoinaan lopettanut huumeidenkäytön jonka uskoisin olevan pikkuisen vaikeampaa, eli sallin nyt mulle tän paheen :D

Tsemppiä, elämä ilman tupakkaa on varmasti pienen kärsimyksen arvoista!

Alkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:
Lopetitko kerrasta, käytätkö jotaki korvaavia?
Mulla on se lääkekuuri, Champix
Mikä se on, en oo koskaan kuullu :D Kuinka kallis se on?
http://www.laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=15165&i=PFIZER_CHAMPIX

Alotus maksoi 104 ? ja ylläpitokuuri 198 ?. Tulee halvemmax ku tupakat ja helpottanut lopettamista niin paljon verrattuna muihin lopetusyrityksiin että on kannattanut.

sit vaan heti jatkamaan lakkoa vaikka retkahtaa,polttaminen ei saa jäädä päälle.. ja jos sen yhdenkin pystyy vaik lopettamaan kesken on parempi.. ne ekat pari henkosta kun on ne parhaat.. :wave: mä oon lopettanut ja se on rankkaa kyllä.. nicotinell mint imeskelytabletit oli tosi hyvä apu, niistä pääsi helposti irti kun tupakoinnin tapa oli ensin vieroitettu..

Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa:
sit vaan heti jatkamaan lakkoa vaikka retkahtaa,polttaminen ei saa jäädä päälle.. ja jos sen yhdenkin pystyy vaik lopettamaan kesken on parempi.. ne ekat pari henkosta kun on ne parhaat.. :wave: mä oon lopettanut ja se on rankkaa kyllä.. nicotinell mint imeskelytabletit oli tosi hyvä apu, niistä pääsi helposti irti kun tupakoinnin tapa oli ensin vieroitettu..
Mä oo päättänyt että korvikkeisiin en koske kun nikotiinin himosta olen kuitenkin kerrasta eroon päässyt! Nyt taistellaan pään kanssa!

m
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Onko öisin vilkasta? :)
Unet oli alkuun aika iso ongelma mut ei enää.
Hyvä että noin päin! Mie jouduin vähentämään annostusta kun mulla alkoi olla unet niin todentuntuisia että ihan oikeasti aamulla oli olo kuin ei olisi nukkunut lainkaan! On se huima lääke..
Mutta onnea kovasti ja tsemppia yritykseen!!! :)

pummio
Ollaan melkein yhtä kauan oltu polttamati. Mä tosin poltan jokusen savukkeen jos otan alkoholia sillai mukavasti. Yhen askin ostanu ite, ja se meni viimevkon loppuna kaverin polttareissa. Muuten olen ollut pummilinjalla.

Muista kun lopetin ja musta tuntu kauan että tälläistä kärsimystäkö tää tulee olemaan mun loppuelämän. Mutta sitten se helpotti. Nyt en oo polttanu moneen vuoteen ja voin ihan rehellisesti sanoa ettei ees tee oikein mieli ja voin ihan hyvin seisoa vieressä kun muut polttaa. :) Ja.. tunnen pientä mielihyvää ku aattelen että miten paljon vanhemmilta ne mun tupakoivat kaverit tulee näyttää 20 vuoden päästä kuin minä. :ashamed:

ZSZ
Alkuperäinen kirjoittaja pummio:
Ollaan melkein yhtä kauan oltu polttamati. Mä tosin poltan jokusen savukkeen jos otan alkoholia sillai mukavasti. Yhen askin ostanu ite, ja se meni viimevkon loppuna kaverin polttareissa. Muuten olen ollut pummilinjalla.
No ethä sä sit oo ollu polttamatta :D

vieras
Mun mies on ollu kohta puol vuotta polttamatta ja pelkää edelleen joka päivä repsahtavansa uudestaan. Mutta kuitenkin illalla kiittelee itseään savuttomasta päivästä. Ei se helppoo oo,vaatii pitkäjänteisyyttä ja lujaa tahtoa,mutta onnistuu. Tsemppiä :)

vieras
Mun mies on ollu kohta puol vuotta polttamatta ja pelkää edelleen joka päivä repsahtavansa uudestaan. Mutta kuitenkin illalla kiittelee itseään savuttomasta päivästä. Ei se helppoo oo,vaatii pitkäjänteisyyttä ja lujaa tahtoa,mutta onnistuu. Tsemppiä :)

Oli pakko etsiä tämä vanha ketju!

Nyt savuttomuutta takana 32 viikkoa ja rahaa säästynyt 877 € ja väliin on jäänyt 3814 savuketta!

Ja on ollut jo todella pitkään helppoa eikä minkäänlaista kaipuuta röökin perään! Tuntuu kuin olisin ollut tupakoimatta jo vuosia! :) Tsemppiä muillekin lopettaneilla tai sitä harkitseville!

jaaaaa
Mä lopetin kesäkuussa ja silti vieläkin tekee melkein joka päivä mieli. Varsinkin jos on ollut huono päivä. Näen myös tupakointiunia. Mutta, kiva jos sulla onnistuu noin hyvin savuttomuus, onnea

Yhteistyössä