ap
tulis jo seuraavakin. :snotty: Voiko olla jo vauvakuumetta, ei kai, mullahan on vauva???? Ähh. Saa se tulla, ihan tosi!
*:heart:*
*:heart:*
ne pienet kun on niin helppoja.. kannattaa tehdä nyt, ehkä ei enää uhmaiän ja oman tahdon löydyttyä teekään mieli olla enää äiti ja vastuussa monesta hengestä 24/7..aina ja iankaikkisestiAlkuperäinen kirjoittaja ???:Tyhmä kysyy että mikä vaihe sun mielestä sitten on se paras kun sullahan on just sellainen pikkuinen nyt?
Minä en oo ikinä tajunnut miten sellainen joka on raskaana voi potea vauvakuumetta jo seuraavasta. Tai jos on ihan pieni vauva juuri syntynyt.
Ähh, älä kysy vaikeita...mut kai se on sitä, et lapset ja vauvat on vaan niin ihania, et niitä vaan haluaa ja haluaa lisää, haluaa vaikka saakin...:saint:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Tyhmä kysyy että mikä vaihe sun mielestä sitten on se paras kun sullahan on just sellainen pikkuinen nyt?
Minä en oo ikinä tajunnut miten sellainen joka on raskaana voi potea vauvakuumetta jo seuraavasta. Tai jos on ihan pieni vauva juuri syntynyt.
Joo, kyllä minäkin synnärillä ollessa ihastelin tuota meidän tyttöä ja haaveilin samalla jo kolmannesta.Alkuperäinen kirjoittaja Poppeliini:Mulla oli jo synnärillä tunne, että kyllä meille kolmaskin voi tulla B) . Oli lopulta niin helppo synnytys :saint: . No, saa nähdä tuleeko kolmatta vai ei..
No voin myöntää, et ajattelin jo synnärillä, et tahdon tehdä tämän uudestaan! :snotty: Raskaus ja synnytys olivat helppoja, todella.Alkuperäinen kirjoittaja Poppeliini:Mulla oli jo synnärillä tunne, että kyllä meille kolmaskin voi tulla B) . Oli lopulta niin helppo synnytys :saint: . No, saa nähdä tuleeko kolmatta vai ei..
Onkohan ne hormoonit myös syynä, kun miehelle tuli vauvakuume heti esikoisen synnyttyä?Alkuperäinen kirjoittaja ööö:ne on ne hormoooonit...
Ekan kanssa oli vaikeaa. Ajattelin melkein 2 vuotta, että ei enää koskaan, ennen kuin vauvakuume taas iski.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No voin myöntää, et ajattelin jo synnärillä, et tahdon tehdä tämän uudestaan! :snotty: Raskaus ja synnytys olivat helppoja, todella.Alkuperäinen kirjoittaja Poppeliini:Mulla oli jo synnärillä tunne, että kyllä meille kolmaskin voi tulla B) . Oli lopulta niin helppo synnytys :saint: . No, saa nähdä tuleeko kolmatta vai ei..
Toki tiedän, et toisinkin voi mennä, mut järjelle tässä nyt ei olekaan mitään sijaa...:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Tyhmä kysyy että mikä vaihe sun mielestä sitten on se paras kun sullahan on just sellainen pikkuinen nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja viuhpiipore:Ehkä teitä vaivaa raskauskuume