Hakutulokset

1. V

vitsaa Naiselta polven päällä..onko kokemuksia?

Juu ei. Sais olla aika pieni mies et mun polven päälle mahtuis! :laugh:
  2. V

Rajuja supistuksiako seksin jälkeen? (en ole raskaana)

Oletko varma, ettet ole raskaana? Ei mulla ainakaan muulloin ole supistellu. Tosin tiettyyn aikaan kuukaudesta jos rajusti tulee esim. takaapäin, niin alavatsa saattaa olla hellänä jonkin aikaa. Ei ne kuitenkaan mitään supistuksia ole. Kannataa varmaan tutkia asia, jos alkaa jatkuvasti olla...
  3. V

Minun tavallani

Niinpä niin... :)
  4. V

G: Aiotko syödä jouluna suklaata?

Kyllä, ehdottomasti! :p
  5. V

Mies 35v ei nuku kunnolla öisin, heräilee kitisemään useita kertoja yössä :( Auttaisko tussuhoito? Kokemuksia?

Voithan sä kokeilla, jos ne suostuis yhtä aikaa. Mut jos ei, niin toiselle on hankittava oma tussu siksi aikaa, kun tussuttelet toista. Tai sit siirrettävä se vanhempi muualle hoitoon.
  6. V

Mies 35v ei nuku kunnolla öisin, heräilee kitisemään useita kertoja yössä :( Auttaisko tussuhoito? Kokemuksia?

Voi ei, otan osaa! :hug: Ei kai tuossa nyt ole enää muuta mahdollisuutta kuin tussuttelun jatkaminen. Kyllä se sit aikanaan jää itsestään pois. Tsemppiä!
  7. V

Periaatteet elämässä

No mulla oli kans tuo että halusin ehdottomasti naimisiin ennen kuin alettiin lapsia yrittämään. Siitä en halunnut joustaa. Rehellisyys on myös hyvin tärkeä asia ja tuo minkä joku mainitsi etten halua lasteni näkevän mua humalassa. Muut periaatteet, joita nuorempana oli kyllä paljonkin, on aika...
  8. V

mitäs ajattelisit miehestä, joka sanoisi sinua

Ihan samaa, jos sanois vaikka kullaksi tai rakkaaksi tms.
  9. V

Nopein aikanne oohon

No suoraan sanottuna mä olen aina jättänyt kellon ja mitan sängyn ulkopuolelle. Ei ole koskaan tullut mieleenkään alkaa mittaamaan noita puuhia ajassa tai senteissä. Vähän muut jutut silloin mielessä. :p Mutta jokainen tyylillään. :)
  10. V

Miksi mä kirjoittelen tänne?

:laugh: Juu, en mä sitä ajatellukaan. Voi sun kanssas!
  11. V

Miksi mä kirjoittelen tänne?

Taidat olla naista vailla... Olisko se syynä?
  12. V

Kysykää nyt joku jotain? on tylsäääää!!!

Sekin on tylsää yksin...
  13. V

Ei se tullutkaan =(

No ei näytä haittaavan! :)
  14. V

Ei se tullutkaan =(

Niin mikä?
  15. V

Poliisiasemalla

Istun poliisiautossa, taas kerran. Tämän piti olla helppo keikka, mutta uusi rikostoverini mokasi kaiken täysin. Mua kiukuttaa... Mulkoilen miestä ja kiroan mielessäni. Perillä ollaan. Virkapukuiset ovat taas liian innokkaita ja kovakouraisia. Purkavat kai henkilökohtaisia aggressioitaan meihin...
  16. V

Joo, on sille aikaisemmin aina kelvannut kuka tahansa, ei se siitä ole kiinni. Iän myötä ilmeisesti muuttunut nirsompaan suuntaan. Tai ehkä mä olen totuttanut sen liian hyvälle... Olis pitänyt tajuta tuokin ajoissa. Niitä ei tosiaankaan kannata liikaa höösätä. Ehkä mä en kyllä uutta ota vähään...
  17. V

Mikä/mitkä ovat sinun mielestäsi "hyviä" syitä erota?

No kai se puoliso joskus on kotoa pois. Niitä hetkiä tarkoitin.
  18. V

Kuka SINUSTA on näistä Hunkseista seksikkäin?

Jos noista pitää valita, niin Esko. Näyttää eniten mieheltä, aikuiselta sellaiselta. Ei nuo pikkupojat oikein iske...
  19. V

Mikä/mitkä ovat sinun mielestäsi "hyviä" syitä erota?

Kun puolison seura ahdistaa ja olet onnellisempi yksin kuin yhdessä. Näin lyhyesti sanottuna.

Yhteistyössä