Hakutulokset

1. V

Häiritseekö sinua jos näet että joku antaa miehelle tussua esim. kahvilassa???

No kyllähän se taitaa yleisesti aika paheksuttavaa olla, mutta ei mua henkilökohtaisesti sellainen häiritse. Tosiaan ne sovituskopit ja vessathan ovat juuri sitä varten, että niissä voi käydä tarvittaessa tussuttelemassa.
  2. V

Mies 35v ei nuku kunnolla öisin, heräilee kitisemään useita kertoja yössä :( Auttaisko tussuhoito? Kokemuksia?

Joo, tiedän tunteen. Joihinkin ei tehoa sitten mitkään konstit. Itse päädyin jopa siirtämään miehen kokonaan kodin ulkopuolelle, kun en enää jaksanu kuunnella. Mutta ei auta sekään... jatkuvaa kitinää edelleen. Ei kuulemma kelpaa muut hoitajat. Mitähän tässä pitäis tehdä?
  3. V

Mies 35v ei nuku kunnolla öisin, heräilee kitisemään useita kertoja yössä :( Auttaisko tussuhoito? Kokemuksia?

Joo tuo poskihoito saataa olla lempein tapa yöheräilyyn. Mutta jos tussuhoitoa annat, niin käy makaamaan miehen päälle niin sille tulee turvallinen olo, eikä tosiaan rasitu liiaksi. Saa sit helpommin unenpäästäkin kiinni, kun ei tarvi enää asentoa vaihtaa tussuttelun päätteeks. Voi siihen...
  4. V

Onko monikin yh-äiti niin katkeroitunut että...

Niin, mutta ei mua haittais tommonen, jos olisin onnellisesti naimisissa. Korkeintaan saattais huvittaa.
  5. V

Onko monikin yh-äiti niin katkeroitunut että...

Kuulostaa enemmänkin siltä, et joku muu on katkera kuin se yh-ystävä. Jokaisellahan on omat mielipiteet, miks niistä pitäis kenenkään loukkaantua. Se mikä sopii yhdelle, ei sovi välttämättä toiselle. Entäs sitten!
  6. V

Saako teillä mies tulla kotiin mihin aikaan vaan??

:laugh: Ei sillä enää viiskymppisenä ole sitä avainta lainkaan!
  7. V

Saako teillä mies tulla kotiin mihin aikaan vaan??

No ei todellakaan saa! Aina pitää sopia etukäteen, milloin tulee. Ja silloinkin pitää soittaa ovikelloa. Omilla avaimilla saa tulla vaan jos lapset nukkuu, etteivät häiriinny tai jos itse en ole kotona. Hyvin toimii! :D
  8. V

eikö täällä ole enää seksi-osiota!?

Kyllä on! :)
  9. V

Löytyiskö täällä mulle sitä oikeaa naista jakamaan elämää?

No tuollaisiahan on täällä vaikka kuinka! :)
  10. V

Kysymys asumistuesta

Juuri tämä käsitys mullakin on. Siksi ajattelinkin vaikuttaako välttämättä, jos kerran omistusasuntoonkin tukea myönnetään.
  11. V

Kysymys asumistuesta

Kiitos kovasti. Tiedän kyllä Kelan sivut. Ajattelin vaan kysyä, jos joku osaa suoralta kädeltä vastata.
  12. V

Kysymys asumistuesta

Tietääkö kukaan, voiko asumistukea saada, jos omistaa asunnon. Siis jos omistusasunto on vielä myymättä, kun muuttaa vuokralle. Vaikuttaako asiaan jotenkin? Kiitos jos joku osaa kertoa.
  13. V

Kun täällä noita orgasmi ketjuja nyt pyörii,niin saatteko unissanne orgasmin?

En mä unissani saa. Herään aina just siinä vaiheessa ja sit pitää hoitaa homma loppuun puoliunessa. :D
  14. V

Puuttees olevat pinoon

Joo, täällä kans yks tähän joukkoon kuuluva.... ja syvä huokaus! No, kaikkeen varmaan tottuu, toivottavasti. : /
  15. V

Tyydytättekö itseänne?

Hih! Mulle kävi kerran kans ihan samalla tavalla, tosin ei ollu sitä dildoa. :D Eli siis joo, kyllä tyydytän. Ja siihen on tyytyminen... :kieh:
  16. V

G: Näitkö seksiunia?

Arvaa vaan... :kieh: Mutta hätä keinot keksii, eiköhän se tästä! :D
  17. V

G: Näitkö seksiunia?

No siitähän se varmasti johtuikin! Ei ollu kukaan silittelemässä... : /
  18. V

Jos olisit siepattuna palavassa talossa miehesi kanssa...

Eikös pepun antaminen ole juuri perinteisesti miehen tehtävä? Mulla on ainakin ihan oma kolo sitä varten. :D
  19. V

Jos olisit siepattuna palavassa talossa miehesi kanssa...

:laugh: En minä ainakaan! Kaikkea sitä ihmiset miettiikin...

Yhteistyössä