No kyllähän se taitaa yleisesti aika paheksuttavaa olla, mutta ei mua henkilökohtaisesti sellainen häiritse. Tosiaan ne sovituskopit ja vessathan ovat juuri sitä varten, että niissä voi käydä tarvittaessa tussuttelemassa.
Joo, tiedän tunteen. Joihinkin ei tehoa sitten mitkään konstit. Itse päädyin jopa siirtämään miehen kokonaan kodin ulkopuolelle, kun en enää jaksanu kuunnella. Mutta ei auta sekään... jatkuvaa kitinää edelleen. Ei kuulemma kelpaa muut hoitajat. Mitähän tässä pitäis tehdä?
Joo tuo poskihoito saataa olla lempein tapa yöheräilyyn. Mutta jos tussuhoitoa annat, niin käy makaamaan miehen päälle niin sille tulee turvallinen olo, eikä tosiaan rasitu liiaksi. Saa sit helpommin unenpäästäkin kiinni, kun ei tarvi enää asentoa vaihtaa tussuttelun päätteeks. Voi siihen...
Kuulostaa enemmänkin siltä, et joku muu on katkera kuin se yh-ystävä. Jokaisellahan on omat mielipiteet, miks niistä pitäis kenenkään loukkaantua. Se mikä sopii yhdelle, ei sovi välttämättä toiselle. Entäs sitten!
No ei todellakaan saa! Aina pitää sopia etukäteen, milloin tulee. Ja silloinkin pitää soittaa ovikelloa. Omilla avaimilla saa tulla vaan jos lapset nukkuu, etteivät häiriinny tai jos itse en ole kotona. Hyvin toimii! :D
Tietääkö kukaan, voiko asumistukea saada, jos omistaa asunnon. Siis jos omistusasunto on vielä myymättä, kun muuttaa vuokralle. Vaikuttaako asiaan jotenkin? Kiitos jos joku osaa kertoa.