Mies 35v ei nuku kunnolla öisin, heräilee kitisemään useita kertoja yössä :( Auttaisko tussuhoito? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja epätoivoinen äippäli
  • Ensimmäinen viesti
epätoivoinen äippäli
Oletteko tussutelleet levottomasti nukkuvan miehen uneen yöllä? En kestä huudatusta ollenkaan :( Mutta tussuhoito on varmasti lempeämpi tapa? Onko teillä ollut siitä positiivisia kokemuksia?

Joo tuo poskihoito saataa olla lempein tapa yöheräilyyn. Mutta jos tussuhoitoa annat, niin käy makaamaan miehen päälle niin sille tulee turvallinen olo, eikä tosiaan rasitu liiaksi. Saa sit helpommin unenpäästäkin kiinni, kun ei tarvi enää asentoa vaihtaa tussuttelun päätteeks. Voi siihen siirtymiseen muuten taas herätä.

"vieras"
Minä suosittelen kaulinhoitoa, joka kerran kun alkaa kitinä kuulumaan, niin ei muuta kuin hyvällä otteella äänen suuntaan. Ellei auta, niin luultavasti vika on osumatarkkuudessa, ei hoidon toimimattomuudessa.

"aloittaja"
Joo tuo poskihoito saataa olla lempein tapa yöheräilyyn. Mutta jos tussuhoitoa annat, niin käy makaamaan miehen päälle niin sille tulee turvallinen olo, eikä tosiaan rasitu liiaksi. Saa sit helpommin unenpäästäkin kiinni, kun ei tarvi enää asentoa vaihtaa tussuttelun päätteeks. Voi siihen siirtymiseen muuten taas herätä.
Kiitos vinkeistä! :hug:

[QUOTE="aloittaja";22528889]Pulloa olen ahkerasti tarjonnut ja mies sitä aina vaatiikin kovaan ääneen. Varsinkin illalla on jatkuvasti pullolla. Iltatankkausta? Pitäisi kyllä jo vierottaa pullosta.[/QUOTE]

Niin, ainakin väkevät on syytä jättää jossain vaiheessa, mutta ehkä olutta, keskiolutta voi antaa vielä vanhemmallekin miehelle. Ja sitten voi koittaa vähän huijata ja antaakin ykkösolutta, se voi unenpöpperöiseen mieheen upota ihan hyvin eikä ole maksallekaan niin pahasta.

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;22528718:
Anna tissiä vaan. Ja kärsi lopun aikaa yöheräilyistä. Olisit aatellu ennenkuin moista hankit. Ei auta valitus enää! Turhaan sä täällä kitiset.
:( Minulla on silti oikeus kunnon yöuniin!

no joo
Kyllä mun mielestä olis parasta, että vierottaisit sen miehen yötussusta muuten se herää joka yö vaatimaan tussua. Nukuta illalla tussulle ja et vaan enää yöllä anna mitään palveluja. Muutamassa yössä loppuu kitinät ja mies nukkuu aamuun asti.

[QUOTE="aloittaja";22528913]:( Minulla on silti oikeus kunnon yöuniin![/QUOTE]

Monesti se perhepeti ei olekaan aina se paras vaihtoehto, kyllä mies sopeutuu sohvallekin ja voi olla, että nukkuu loppujen lopuksi siellä paremminkin.

"aloittaja"
Kyllä mun mielestä olis parasta, että vierottaisit sen miehen yötussusta muuten se herää joka yö vaatimaan tussua. Nukuta illalla tussulle ja et vaan enää yöllä anna mitään palveluja. Muutamassa yössä loppuu kitinät ja mies nukkuu aamuun asti.
No niin. Tussuttelin miehen vähän aikaa sitten. Aluksi vähän ähisi ja kiemurteli. Rauhoittui kuitenkin aika nopeaa unilleen pienen valituksen jälkeen. Toivottavasti nukkuisi nyt rauhallisesti tämän yön.

"aloittaja"
Monesti se perhepeti ei olekaan aina se paras vaihtoehto, kyllä mies sopeutuu sohvallekin ja voi olla, että nukkuu loppujen lopuksi siellä paremminkin.
Pidän mielessä tämän. Ehkä se on minun tissieni tuoksu, joka saa miehen levottomaksi öisin? Pitää vieroittaa perhepedistä omalle sohvalle jos aivan mahdottomaksi menee. Saadaan koko perhe paremmat unet.

Mutta muista, että pitää olla kovana! Jos siis tussuhoitoa lähdet alottamaan niin älä missään nimessä anna miehen nukahtaa siihen vaan tarkotus on rauhotella vaan! Heti kun uikutus loppuu niin lähde huoneesta pois. Jos uikutus alkaa uudestaan niin vasta viiden minuutin päästä saat mennä takas ja muista, tussutella saa vaan siihen asti, että kitinä loppuu.

[QUOTE="aloittaja";22528913]:( Minulla on silti oikeus kunnon yöuniin![/QUOTE]

Iteppähän oot äijäs ottanut. Kysy vaikka neuvolan ptt:lta jos se tulis hoiteleen niin saisit pari tuntii nukkuu. Tunnin-kahden lisälevolla jaksaa sit porskuttaa taas pitkään. Valittamatta.

vieras.
Seuraavan kanssa sitten viisaampi ja opeta alusta asti nukkumaan omassa sängyssä! Vaikka aluksi vieressänukkuminen on ihanaa ja helppoa, tulee ongelmat myöhemmin. Ja silloin omaan sänkyyn opettelu onkin jo vaikeampaa.

"aloittaja"
Seuraavan kanssa sitten viisaampi ja opeta alusta asti nukkumaan omassa sängyssä! Vaikka aluksi vieressänukkuminen on ihanaa ja helppoa, tulee ongelmat myöhemmin. Ja silloin omaan sänkyyn opettelu onkin jo vaikeampaa.
En hoksannut tällaista tämän ensimmäisen kanssa :( Jos Luoja joskus toisen suo niin osaan olla alusta asti jämäkämpi hänen kanssaan!

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö;22529400:
Mutta muista, että pitää olla kovana! Jos siis tussuhoitoa lähdet alottamaan niin älä missään nimessä anna miehen nukahtaa siihen vaan tarkotus on rauhotella vaan! Heti kun uikutus loppuu niin lähde huoneesta pois. Jos uikutus alkaa uudestaan niin vasta viiden minuutin päästä saat mennä takas ja muista, tussutella saa vaan siihen asti, että kitinä loppuu.
Kiitos neuvoista :flower: Laitan mieleen.

Yhteistyössä