Mies 35v ei nuku kunnolla öisin, heräilee kitisemään useita kertoja yössä :( Auttaisko tussuhoito? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja epätoivoinen äippäli
  • Ensimmäinen viesti
"Äiti kahdelle"
Alkuperäinen kirjoittaja äippälikkäinen;22602011:
Mä olen kyllä miehentahtisen tussuttelun kannalla! Voi pientä raukkaa, kun kaipauksessaan ei saa tussuttelua silloin kun tarvitsee. Sehän saa siitä trauman! Sillä saattaa olla välillä tiheän tussuttelun kausia, jolloin pitää antaa sen tussutella vaan enemmän. Kyllä mies sitten itse osaa ilmoittaa milloin tussuttelu riittää ja milloin tarvitaan jotain muuta. Mitäs olet miehen hankkinut, turha nyt sitten on valittaa kun ei jaksakaan tussutella. Ajattele niitä naisia, joilla ei ole miestä vaikka mitä hoitoa ovat yrittäneet! Miehentahtisen tussuttelun puolesta!
Tässä on kyllä ajatusta! Kun mies on vielä suht uusi, voi miehentahtinen tussuttelu olla paikallaan, jopa suositeltavaa. Mutta tätäkään taktiikkaa ei voine jatkaa loputtomiin, vaan tussusta on yritettävä vieroittaa, ennekuin liiallisen tussun käytön haittavaikutuksen alkavat tulla esille.

"satunen"
Meillä on jäänyt tuo tussuttelua aikalailla vähäiseksi, ihan sen takia että nukutaan eri huoneissa kuorsauksen takia ja hyvin haastavien työvuorojen takia.

En edes kehtaa myöntää tässä ketjussa kuinka rankaa tää on mulle kun en saa tarpeeksi tussutella miestäni 36v ( ihan just täyttänyt).

Meillä tilanne meni niin pahaksi, että jouduin antamaan mieheni pois :'( Ei auttanut mikään sitkeäkään tussuteluhoito tai vierottaminen. Mies oli niin tottunut saamaansa palveluun ettei mitään ollut enää tehtävissä.

Nyt vain toivon, että joku muu nainen olisi valmis ottamaan hänet tussuteluhoitoon ja pitäisi varansa miehen tarvitsevuuden kanssa heti alkumetreiltä.

Yhteistyössä