Hakutulokset

1. S

Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

Alexandra kyseli peloista. Itse en koe varsinaisia pelkoja, mutta kyllä sektio on esim. sellainen mihin en mielelläni joutuisi. Toki jos oma tai lapsen terveys sen vaatii, mutta muuten yhden synnytyksen kokeneena, vaikka olikin pitkä ja kivinen kokemus, valitsen saman uudestaan. Ihan...
  2. S

Hurjasti onnea Nelikolle!!! Ihan samalla tavalla kävi minulle kuin viiillä, ihan järkytyin että joko nyt?!? Mutta näinhän se on, pikkuinen tulee silloin kun tulee. Ihan alkaa ahdistaa kun lukee teidän touhuista ja valmisteluista.;) Itse en ole tehnyt vielä mitään, kaikki on ihan levällään...
  3. S

Ihanan vilkasta täällä, toivottavasti muutkin hiljaiset aktivoituvat nyt kun äitiysloma häämöttää jo monella. Itsellä vielä kaksi viikkoa töitä, jee! Mijau, hyvä että hait saikkua ja saat huilata. Itselleni kesti aikaa myöntää, että kaikkea ei vaan voi tehdä, samoin kuin Tellulla. Kun sen...
  4. S

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Viiille voimia masennuksen kanssa ja kaikille tsemppiä erinäisiin vaivoihin. Jotenkin sitä toivoisi, että tämä raskausaika olisi eufoorista ja seesteistä, mutta niin ne vaan sekä fyysiset että henkiset taakat, olipa sitten töihin, talouteen, parisuhteeseen tai...
  5. S

Eilen kävimme koko perhe hakemassa kausi-influenssakorokkeet. Pikkumiehelle nousi vähän lämpö, itsellä vain käsi oli vähän kipeä ja sen johdosta yöllä heräsin kun käänsin kylkeä. Alexandra, meidän tyypeillä taitaa olla samanlainen harrastus! :) Äitin virtsarakko on paras lelu ja tuo alakerta...
  6. S

Supistuksia alkaa olemaan todellakin jo monella ja siihen päälle kaikki muut kivat loppuraskauden vaivat. Soittelin tänään neuvolaan supistuksista, vaikka olo onkin ollut huomattavasti eilistä parempi. Tiheästä supistelusta johtuen (?) vatsa on navan seudulta ihan kosketusarka. Neuvolassa...
  7. S

Tellu Po ja Alexandra ainakin tuskailevat supistusten ja erinäisten kipujen kanssa, jaksamista teille! Ilmeisesti näillä viikoilla vaivoja alkaa tulla, itselläni on harkkasupistuksia tullut silloin tällöin säännöllisen epäsäännöllisesti, kunnes sitten eilen ja tänään on ollut ihan koko ajan...
  8. S

Hei pitkästä aikaa! Pikaisesti tulin päivittelemään kuulumisia täältä reissun päältä, viime kerrasta tuntuu olevan tosi pitkä aika. Töissä on ollut viime ajat todella kiirettä ja kotona ei ehdi koneelle kuin ihan pakolliset hoitamaan. Tässä on alkanut realisoitumaan, että äippäloma lähestyy...
  9. S

Tiuhtin saama paraservikaalipuudutus on myös minulle ihan uusi tuttavuus. Pitääpä googletella. Vauvakirjaa pidimme esikoiselle, tosin sitä täytti pääasiassa mies. Itse olen tosi huono tekemään sitä säännölllisesti ja sitten myöhemmin ei enää muista. :ashamed: Enemmän kirjoittelimme vauvan...
  10. S

Tervetuloa Maddi! Hurjaa, ainakin Mijaulla, Kusmalla ja Tellu Polla on jo 30 viikkoa rikki!!!!! Perästä tullaan! Kusmalle tsemppiä ja voimahalaus, joskus miehet ovat ihan pösilöitä, mutta ei niitä ilmankaan voi elää. Minusta toisilta tuli hyviä neuvoja, jospa niistä olisi apua...
  11. S

Voimia Sarizalle pahoinvoinnin kanssa! Varmasti ihan hirveää kun on koko ajan huono olla. Minulle teki jo tiukkaa tuo sokerirasituksen yhteydessä tullut muutaman tunnin huono olo, joten respect! Tuollaisessa tilanteessa lienee ihan sama mihin mielitekoihin sortuu, jos ne vain sisällä pysyy...
  12. S

Tervetuloa Tellu Po ja Valentine! Kiva saada lisää kirjoittelijoita tänne ketjuun. Kauheasti on tullut asiaa sitten viime kerran. Influenssarokotus: En ole tullut ajatelleeksi koko asiaa kun koskaan en ole sitä aikaisemminkaan ottanut. Pitää kysyä neuvolalääkärin mielipidettä tällä...
  13. S

Loma on lomailtu ja uusi viikko alkoi sokerirasituksella. Pikavoittohan sieltä napsahti, joten mittailut alkavat. Vähän harmittaa kun vain paastoarvo oli koholla ja sekin rajalla, mutta oman ja vauvan voinnin parhaaksihan tässä pitää toimia. Tulen kommentoimaan teidän juttuja myöhemmin, tällä...
  14. S

Ihanaa kun on perjantai!!! Onko kukaan viettämässä syyslomaa? Meidän perhe ottaa pienen irtioton arjesta ensi viikolla, pitää saada ajatukset pois työasioista. Jospa se pakoileva unikin tulisi takaisin kun vähän saa relata. Itse raskaus ei ole kyllä päässyt unohtumaan, ensin oli huono olo ja...
  15. S

Ai hurjaa Viii, miten tosiaan olet onnistunut salaamaan raskauden??? :O Itsellänikin toinen raskaus kuten sinulla, mutta asia ei ole jäänyt kenellekään epäselväksi piiiiiiiiitkään aikaan! :) Mijau, kiva kun sinulla on fiilikset nyt korkeammalla. Sekä parisuhteen hoitaminen että oman ajan...
  16. S

Hei tammikuiset! Jos sopii, tahtoisin liittyä joukkoonne. Olen seuraillut keskusteluanne alusta saakka, mutta vasta nyt koen että voisin itse tänne kirjoitella. Toisaalta syynä ovat olleet alkuraskauden epävarmuus ja sitten muka kiireet. Hyvin tänne kuitenkin ehtii lukemaan lähes päivittäin...

Yhteistyössä