Hakutulokset

1. H

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Heippa tänne pitkästä aikaa! Tervetuloa uusille! Kivaa,että saadaan uusia haaveilijoita mukaan. Tsemppiä haaveiluun :) Täällä on vietetty hiljaiseloa ja käyty läpi vähän omia tuntemuksia tän vauvahaaveilun suhteen.. keskenmenosta pian 2kk aikaa, mut ajatukset heittelee ihan laidasta laitaan...
  2. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

@Toiveinen ihanaa, että siellä on kaikki hyvin :love: Ja mahtava yllätys @haavelapsi , onnea :love: Suuret pahoittelut @joulutoive Menetyksen johdosta :cry: inhottavaa kun kroppa ei ymmärrä luovuttaa aikaisemmin. Voimia sinulle :love: mulla km tuli joulukuun puolivälissä melko aikalailla...
  3. H

@Lallastiina ja @Fritang Kiitos mielipiteistänne! :) ehkä mä lasken eilisen ovisplussaksi, mutta edelleen viivat on aikalailla tasavahvat. Olis vissiin pitänyt vain lopettaa se testaaminen eilen eikä tehdä mitään tarkistustestiä enää tänään.. :ROFLMAO: Tervetuloa @kuus+1 Ja pahoittelut...
  4. H

Eli tässä tän päivän tikut. Vaaleampi viiva on iltapäivältä ja tummempi tunti sitten tehty. Joko tuo on plussa vai kuinka tulkitsette. En oo viime päivien aika yhtään näinkään tummaa viivaa saanu vielä tikutettua, kun mikä tuo vaaleampi on. Eli tänään on viivat vasta tummunu.. Kuvan laatu...
  5. H

Voi itku, miten teille kävi @Lallastiina :( Tsemppiä kauheasti:love: @Fritang Minä olin jo ihan varma, että sulle tulee kyllä heti plussa, kun viimeinkin se "the oikea puoli" ovuloi.. Olisin niin toivonut sulle plussaa. Onko nyt niin, että plussa ei ole enää mahdollinen tulla? Voisko olla et...
  6. H

Ihanaa, että täällä on nyt useampi plussannut. Onnea teille :love: Toivotaan, että tämä plussatuuli jaksaa nyt puhaltaa pitkin talvea :) @Wimpsula ja @haavelapsi tsemppiä piinailuun. Toivotaan parasta mahdollista tulosta (y) Täällä taitaa olla kp 4 muistaakseni.. tässä suunnitellut, miten...
  7. H

Tervetuloa @VauvaHaaveilija89 ja @NeitiHaaveilija !:) @Jennipä toivotaan että teillä tärppää nyt! (y) @Jahapa harmi, että letroista ei ole ollut vielä apua. :( tsemppiä sinulle! Hyvä varmasti, että saa koiranpennun myötä vähän muutakin ajateltavaa kuin vauva jutut.. on tosi tärkeää välillä...
  8. H

@Kiira29 ja @Toiveinen kiitos ihanista tsempeistä :love: tämä kierto oli kuitenkin tässä, tänään päivällä kun heräsin, tein vielä r-testin ja negahan se oli. Pari tuntia sen jälkeen alkoi vuoto, eli kp 1 ja uutta yritystä kohti. Paljon tarrasukkia teille :love::love: @miniminimini...
  9. H

@Fritang toivotaan, että ovis kuitenkin tapahtuu. Sormet ja varpaat ristissä, että se on kivuton ovis. @Toiveinen edelleenkin viivaa sieltä testistä pilkottaa.. toivotan sille kovasti vahvistumista :love: @Wimpsula tsemppiä piinailuun. On: täällä eilen lauantaina testattu nega, ihan...
  10. H

@helskatti pahoittelut keskenmenosta ja voimia teille. Tervetuloa mukaan kirjoittelemaan. @Toiveinen tsemppiä piinailuun! Minäkin Olen näkevinäni jotain viivaa, mutta puhelin kyllä tuhoaa tuon kuvan aika tehokkaasti, niin kovin tarkkaan ei sitä näe. Ja on ne kyllä ollu sullakin melkoiset unet...
  11. H

@Möörtsi Sinä et kyllä pääse helpolla sun kiertojen kanssa. :confused: Nyt toivon sulle todella pikaisesti jotain ratkaisua siihen, että tiedät, missä mennään.. Tällaisen piinailun jälkeen varmaan osaa säännöllistä kiertoa arvostaa vielä enemmän :LOL: Tsemppiä! (y) @Önnö minä olen myös...
  12. H

@Fritang mahtava juttu, että ovis tulee sieltä mistä pitää!! Pitkästä aikaa pääsette piinailemaan (y) muistelenko oikein, että olet kuitenkin aika hyvin raskautunut silloin kun ovulaatio on tullut oikealta puolelta? Nyt sormet ja varpaat ristiin, että nappaa :love: @Toiveinen täälläkin...
  13. H

@Helmiila Mahtava juttu, että oot löytäny oviksen! Ootteko petipuuhailleet myös, että pääsetkö myös piinailemaan? Mua neuvolan täti lohdutti, että km:n hyvä puoli on se et keho yleensä muistaa raskauden ja raskautuu uudestaa helposti heti km jälkeen. Pidetään teille peukkuja, että kaikki natsaa...
  14. H

Kiitos @syystyttö :love: toivon todella, että pääsette helmikuussa yrittämään taas. Onneksi hcg on lähtenyt laskuun. En osaa kuvitella, miltä tuntuu, kun joutuu monta viikkoa km jälkeen vielä odottelemaan hcg laskua ja vuodon loppumista ja vain odottamaan että pääsee jatkamaan yritystä...
  15. H

@Kiira29 vähän virheellisesti kyllä sanoin et tk:n ultra, kun tokihan se sen äitiysneuvolan puolella oli mun käynti.. tää on vaan niin pieni paikka ja käytännössä tk:alaisuudessa/tiloissa löytyy kaikki mahdolliset terveyspalvelut, niin mulle se on automaattisesti vain tk koko paikka...
  16. H

@Fritang ja @Kiira29 mä ihmettelin kanssa, kun ei lääkäri maininnut mitään ovulaatiosta. Kysyin sitten että onko mahdollista nähdä onko ovulaatio tapahtunut, koska viimeviikolla oli sen tyyppiset olotilat, että se olisi voinut olla. Se vain vastasi, että sillä ultralla ei pysty nähdä. En...
  17. H

Hyvää uutta vuotta ja tervetuloa uusille vauvahaaveilijoille :) @Möörtsi , @Önnö ja @Nemi_K vähän samaa aihetta sivuatte kaikki, pillereiden lopettamisesta kierron tasaantumiseen ja raskautumiseen. Minä olin syöny melkein 10v pillereitä ja alokuun lopussa jätin sitten minipillerit poikkeen. Eka...
  18. H

Kiitos tsempeistä :):) Lääkäri oli kyllä ihana ja kannustava. Katsoi ultralla ja kohdussa kaikki oli hyvin. Kohtu puhdistunut täysin, limakalvo oli n 1cm paksuinen ja molemmat munasarjat kuulemma hyvän näköiset ja niissä oli useita follikkeleita, tuumasi siihen, että hedelmälliseltä näyttää. :p...
  19. H

Hyvää uutta vuotta kaikille! :love: Onnea @Kiira29 ja @Pamsku !! :love: paljon paljon tarrasukkia teille mukaan! :) @haavelapsi mulla oli pillereiden lopettamisen jälkeen ensimmäinen ovis ihan järkyttävän kivulias. Sen jälkeen on ollut vain kevyttä nipistelyä ja turvotusta. Ja ovista ei olis...
  20. H

@Fritang mun ystävistä/tutuista kolme saa tässä ihan lähiaikoina/alkuvuodesta lapsen.. en kellekään heistä ole kertonut että yritetään lasta tai että vasta saatiin km.. yritä siinä sitten suhtautua näihin ympärillä oleviin vauvajuttuihin.. no kyllä tämä ajan kanssa helpottaa ja uus yritys vain...

Yhteistyössä