Hakutulokset

1. P

Brittiyökerho jakaa porttikieltoja ylipainoisille naisille

Just... ja sitten haukutaan toisen profiilit kun ei erilaiset mielipiteet kelpaa. Se siitäkin älystä sitten...
  2. P

Täällä taitaa olla yksi pullea harmaa jolla on croksit :laugh:
  3. P

No ei kukaan. Mua pelottas ainakin moinen visio
  4. P

Loman aluksi rikosilmoituksen tekoon yhdestä huutiksen mammasta

Niin, sitten kun kyseessä on petossarja
  5. P

Näin se menee. Mä en oikeesti nää tässä mitään negatiivista. Ja briteissä oikeest ON niitä sairaaaaan lihavia ihmisiä... kyl pelottaa jos niitä rivissä pahtaa baarissa croksit jalassa nii et lattia tärisee :kieh:
  6. P

voiko tehä jauhelihataikinan ilman korppujauhoo???

tai laitata vaikka sipulikeitto- tai herkkusienikeittopussin sinne sekaan.... munan ja vaikka kermaviiliä.
  7. P

Ja sä taidat olla se yks ja sama harmailija tällä koko palstalla mäkättämässä joka kohdassa :kieh:
  8. P

No mistä sä tiedät mitä työtä piitu tekee? En mäkää tuu opettaa sua sun töissäs
  9. P

Eipä ole vieläkään tipahtanut postiluukusta tavaraa mitä tilasin... Oli niin hankalaa laittaa kuulema postiennakolla. Onneksi en maksanut täyttä hintaa etukäteen. En kyllä tosin poliisillekaan ole laukkomassa...
  10. P

Paras lukemasi kirja? Kaikki vastaamaan!

No esim. Emily Bronte: Humiseva harju Majgull Axelsson: Huhtikuun noita Supernaiivia mä ihmettelen, mikä siinä on niin hauskaa ja jännää... Minusta siinä ei ollut mitään, ei mitään muuta kuin se, et jätkä mäiskii brion hakkaa kämpillä...
  11. P

Yliarvostetut elokuvat pinoon!

Moulin rouge
  12. P

Yliarvostetut elokuvat pinoon!

Peesi! hämähäkkimiehetkään ei iske kun siinä on pari huonoa näyttelijää...
  13. P

Katsooko kaikki Serranoja vai miksi täällä on niin pirun hiljaista??

Eilen oli kamala tsemppi päällä töissä, tänään.... seikkailen kaksplussalla... :whistle:
  14. P

Yliarvostetuimmat kirjat?

Joku sen sanoikin: Vanhus ja meri.... :headwall: Ja mä en ymmärrä näitä JAMES PATTERSONin kirjojen suosiota... Mä en pysty niitä lukemaan kun äijä vääntää niiiiiin hemmetin teennäisesti ne kaikki kuvaukset... Teennäinen kirjoittaja! PS. Ostin just oman Sinuhen B)
  15. P

Onko ihminen jotenkin "huonompi", jos ei lue niitä "tasokkaita" kirjoja?

Niinpä, ei pelkkiä harlekiini-sarjoja lukemalla pääse mihinkään...
  16. P

KElläs täällä on kolmenkympin kriisi :/

Ja mä mietin, kuka helvetti käy kutistamassa kaikki mun vaatteet vaatehuoneesta... Onneksi mä näytän vielä ikäistäni nuoremmalta... tai sitte mä vaan kuvittelen!! :xmas:
  17. P

Niiden nikkejä jotka harrastaa palstakiusaamista

Kyllä läski on läskiä ja sarkasmi sarkasmia :laugh:
  18. P

Niiden nikkejä jotka harrastaa palstakiusaamista

Minusta täällä liikkuu liian monta kiriäpiposta jotka ei älyä lukea vaikka wikipedian sivulta kohtaa "Sarkasmi" :/ Tämä on keskustelupalsta, täällä on niin monenlaista mielipidettä. Kun kaksi ääripäätä kohtaa, tulee varmasti yhteentörmäyksiä. Itsekkin puistelen päätä ja tulee sanottua...

Yhteistyössä