Näin se menee. Mä en oikeesti nää tässä mitään negatiivista. Ja briteissä oikeest ON niitä sairaaaaan lihavia ihmisiä... kyl pelottaa jos niitä rivissä pahtaa baarissa croksit jalassa nii et lattia tärisee :kieh:
Eipä ole vieläkään tipahtanut postiluukusta tavaraa mitä tilasin... Oli niin hankalaa laittaa kuulema postiennakolla. Onneksi en maksanut täyttä hintaa etukäteen. En kyllä tosin poliisillekaan ole laukkomassa...
No esim.
Emily Bronte: Humiseva harju
Majgull Axelsson: Huhtikuun noita
Supernaiivia mä ihmettelen, mikä siinä on niin hauskaa ja jännää... Minusta siinä ei ollut mitään, ei mitään muuta kuin se, et jätkä mäiskii brion hakkaa kämpillä...
Joku sen sanoikin: Vanhus ja meri.... :headwall:
Ja mä en ymmärrä näitä JAMES PATTERSONin kirjojen suosiota...
Mä en pysty niitä lukemaan kun äijä vääntää niiiiiin hemmetin teennäisesti ne kaikki kuvaukset... Teennäinen kirjoittaja!
PS. Ostin just oman Sinuhen B)
Ja mä mietin, kuka helvetti käy kutistamassa kaikki mun vaatteet vaatehuoneesta...
Onneksi mä näytän vielä ikäistäni nuoremmalta... tai sitte mä vaan kuvittelen!! :xmas:
Minusta täällä liikkuu liian monta kiriäpiposta jotka ei älyä lukea vaikka wikipedian sivulta kohtaa "Sarkasmi" :/
Tämä on keskustelupalsta, täällä on niin monenlaista mielipidettä. Kun kaksi ääripäätä kohtaa, tulee varmasti yhteentörmäyksiä. Itsekkin puistelen päätä ja tulee sanottua...