vieras
No kukahan tässä urpo on?Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Voi v**tu täällä on urpoa jengiä...
No kukahan tässä urpo on?Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Voi v**tu täällä on urpoa jengiä...
Oikeassa olet,ainakin yksiAlkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:Voi v**tu täällä on urpoa jengiä...
Tässä kyse YLIPAINOSTA, EI VAATETUKSESTA.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei Stadissakaan jokaiseen baariin pääse epäsiististi pukeutuneena ja crocsit jalassa :xmas: ihan ymmärrettävää että jos on pukeutunut epäsiististi - tai on epäsiisti muuten, ei pääse sisään.
Mä olen muuten joutunut jokusen kerran sellaisen vähän isomman erittäin humalaisen naisen jyräämäksi baarissa, meinas oikein ruveta pelottamaan.
No se pelästyi sun pärstääsiAlkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei Stadissakaan jokaiseen baariin pääse epäsiististi pukeutuneena ja crocsit jalassa :xmas: ihan ymmärrettävää että jos on pukeutunut epäsiististi - tai on epäsiisti muuten, ei pääse sisään.
Mä olen muuten joutunut jokusen kerran sellaisen vähän isomman erittäin humalaisen naisen jyräämäksi baarissa, meinas oikein ruveta pelottamaan.
Joo me ylipainoiset halutaan jyrätä kaikki ja istua toisten naamoille, varokaa vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei Stadissakaan jokaiseen baariin pääse epäsiististi pukeutuneena ja crocsit jalassa :xmas: ihan ymmärrettävää että jos on pukeutunut epäsiististi - tai on epäsiisti muuten, ei pääse sisään.
Miten sinä olet tuolla naamalla sinne päässyt?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei Stadissakaan jokaiseen baariin pääse epäsiististi pukeutuneena ja crocsit jalassa :xmas: ihan ymmärrettävää että jos on pukeutunut epäsiististi - tai on epäsiisti muuten, ei pääse sisään.
Ainakin Helsingissä on yksi baari, johon ei tummaihoiset pääse. Tosin se ei ole "virallista".Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samalla myös sitten tummaihoiset pois baareista, niinkö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan asiallinen keino määrittää asiakasprofiilia siinä missä verkkahousujen kieltokin.
Näin se menee. Mä en oikeesti nää tässä mitään negatiivista. Ja briteissä oikeest ON niitä sairaaaaan lihavia ihmisiä... kyl pelottaa jos niitä rivissä pahtaa baarissa croksit jalassa nii et lattia tärisee :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo me ylipainoiset halutaan jyrätä kaikki ja istua toisten naamoille, varokaa vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei Stadissakaan jokaiseen baariin pääse epäsiististi pukeutuneena ja crocsit jalassa :xmas: ihan ymmärrettävää että jos on pukeutunut epäsiististi - tai on epäsiisti muuten, ei pääse sisään.
Opettele sinä kirjoittamaan. Ja missä luki, että näillä britti-naisilla on ollut crocsit jalassa?Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Näin se menee. Mä en oikeesti nää tässä mitään negatiivista. Ja briteissä oikeest ON niitä sairaaaaan lihavia ihmisiä... kyl pelottaa jos niitä rivissä pahtaa baarissa croksit jalassa nii et lattia tärisee :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo me ylipainoiset halutaan jyrätä kaikki ja istua toisten naamoille, varokaa vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei Stadissakaan jokaiseen baariin pääse epäsiististi pukeutuneena ja crocsit jalassa :xmas: ihan ymmärrettävää että jos on pukeutunut epäsiististi - tai on epäsiisti muuten, ei pääse sisään.
Juu juu, kuitenkin mainitsin sen läskin tekstissäsi. Enkä ole ottanut henkilökohtaisesti. Miksi ottaisin?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:joku taas otti NIIN henkilökohtaisesti. Mä lähinnä tarkoitin että siitäkin syystä jokunen ihminen on saanut porttaria, ettei ole osannut kännipäissään käyttäytyä (kuten tuossa mun esimerkissä)
Ja niin, mä pääsen sisään, kun mulla on suhteita :xmas:
Miks mun pitäis sinne liittyä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liittykää kaikki facebook-ryhmään! http://www.facebook.com/group.php?gid=25470682020
No ei kukaan. Mua pelottas ainakin moinen visioAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Opettele sinä kirjoittamaan. Ja missä luki, että näillä britti-naisilla on ollut crocsit jalassa?Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Näin se menee. Mä en oikeesti nää tässä mitään negatiivista. Ja briteissä oikeest ON niitä sairaaaaan lihavia ihmisiä... kyl pelottaa jos niitä rivissä pahtaa baarissa croksit jalassa nii et lattia tärisee :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo me ylipainoiset halutaan jyrätä kaikki ja istua toisten naamoille, varokaa vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei Stadissakaan jokaiseen baariin pääse epäsiististi pukeutuneena ja crocsit jalassa :xmas: ihan ymmärrettävää että jos on pukeutunut epäsiististi - tai on epäsiisti muuten, ei pääse sisään.
Ja mikähän oli totuus? Aloittaja on itse ottanut puheesi nuo kuuluisat muovikläpyttimet. Olisit lukenut uutisen iltalehden sivustolta.Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Öh, tais olla tuo aloittaja, joka mainitsi noi kyseiset sandaalit (joita käytän myös minä, pihatöissä, en baarissa :xmas: )
Ne brittien ylipainoiset äijät pääsee sinne sisälle. Ainoastaan naisilla on tuo lihavuuskielto.Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Näin se menee. Mä en oikeesti nää tässä mitään negatiivista. Ja briteissä oikeest ON niitä sairaaaaan lihavia ihmisiä... kyl pelottaa jos niitä rivissä pahtaa baarissa croksit jalassa nii et lattia tärisee :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo me ylipainoiset halutaan jyrätä kaikki ja istua toisten naamoille, varokaa vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ei Stadissakaan jokaiseen baariin pääse epäsiististi pukeutuneena ja crocsit jalassa :xmas: ihan ymmärrettävää että jos on pukeutunut epäsiististi - tai on epäsiisti muuten, ei pääse sisään.
Itsepä aloitit haukkumalla lihavia(joku oli kuulemma pelottavasti survonut sinua...reps...)Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:En mä tiedä kuka se teistä vieraista oli, joka mun ulkonäköäni alkoi arvostelemaan. Todisti taas sitä hyvää käytöstä, kun täällä yleisellä tasolla asioista keskustelee :headwall:
Onneks ne portsarit ei oo näitä Kaksplussan mammoja, niin mä pääsen jatkossakin baariin.
Valitan, ei ole ylipainoa. Olen hoikka, jolla on myös älyä ja kauniit kasvot. Ja monta lihavaa kaunista ystävää.Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Täällä taitaa olla yksi pullea harmaa jolla on croksit