Brittiyökerho jakaa porttikieltoja ylipainoisille naisille

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:
Täällä taitaa olla yksi pullea harmaa jolla on croksit :LOL:
Valitan, ei ole ylipainoa. Olen hoikka, jolla on myös älyä ja kauniit kasvot. Ja monta lihavaa kaunista ystävää.
Just... ja sitten haukutaan toisen profiilit kun ei erilaiset mielipiteet kelpaa. Se siitäkin älystä sitten...

Itsepä aloitit haukkumalla lihavia(joku oli kuulemma pelottavasti survonut sinua...reps...)

Ei tolla profiilikuvalla kyllä kannattaisi vittuilla. Ja ei ole ylipainoa, mutta inhoan pinnallisia ihmisiä. Itse tunnen monia lihavia ja kauniita, ja hoikkia ja rumia.
Mä en kyllä hauku ketään, että se taitaa olla ihan vaan jonkun oman mielikuvituksen tuotetta. Onhan se ikävää jos joku tulee tönimään ja survomaan, on se sitten ihan kuka tahansa.

Ja mä kyllä tiedän miltä mä näytän ;)

vieras
Täällä taitaa olla yksi pullea harmaa jolla on croksit :LOL:
Valitan, ei ole ylipainoa. Olen hoikka, jolla on myös älyä ja kauniit kasvot. Ja monta lihavaa kaunista ystävää.
Just... ja sitten haukutaan toisen profiilit kun ei erilaiset mielipiteet kelpaa.
Maailmastamme tulee natsi-yhteiskunta, jos syrjitään. Oli kyseessä lihava, tummaihoinen, köyhä jne jne.

kannanottaja
Taas hirveetä hapatusta, että maailma paranis.. Metrossa on monta kertaa viikossa niitä ihmisten lähettämiä biletyskuvia eikä niissä hirveesti ylipainosia näy. Sedun vip-tiloissa myöskin taitaa pyöriä enemmänkin alipainosia parikymppisiä. Ja city-lehden bilehilekuvat on kymmenen vuotta ainakin jo toistanu samaa. Tässä ei oo mitään uutta eikä valitettavasti tehokasta keinoa asiaa muuksi muuttaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
Taas hirveetä hapatusta, että maailma paranis.. Metrossa on monta kertaa viikossa niitä ihmisten lähettämiä biletyskuvia eikä niissä hirveesti ylipainosia näy. Sedun vip-tiloissa myöskin taitaa pyöriä enemmänkin alipainosia parikymppisiä. Ja city-lehden bilehilekuvat on kymmenen vuotta ainakin jo toistanu samaa. Tässä ei oo mitään uutta eikä valitettavasti tehokasta keinoa asiaa muuksi muuttaa.
Ja Sedu itse on yli-ikäinen pappa :D

niimpä
Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
njoo o... johtuu ihan siitäkin että kuinka moni ylipainoinen kehtaa mihinkään bilettämään mennä kun tietää että pitkin nenän vartta katsotaan?

Kun mä lähden viihteelle, niin kyllä mä meikkaan ja laitan päälle nätit vaatteet. Ja omistan useampia korkkareita, nyt ei vain lonkka kestä käyttää niitä.

Mutta kun olen baarissa töissä niin mulla saattaa olla jalassa ne perkeleen croksit! :LOL: :LOL: Vai pitäiskö silloinkin olla korkkarit... :whistle:

Yhteistyössä