Hakutulokset

1. M

leikkiikö muiden ekaluokkalaiset vielä autoilla?

Ekaluokkalainen poikani leikkii pikkuautoilla... ja vielä tyttö 11-veekin leikkii ajoittain omilla bratzeillaan. Parempi, mitä pitempään leikkivät...
  2. M

Mulle taitaa olle iskemässä

Juo tosi reilusti puolukka- tai karpalomehua ja Buranaa kyytipojaksi. Nämä konstit voivat oikeasti estää pissatulehdusta tulemasta!
  3. M

milläs poppaskonstilla mustikkkatahra pois?

Minä vannon kuuman veden lisäksi Bio Luvilin nimeen...
  4. M

postipaketti

Kun Itellan lähetysten seurannasta näkyy ( JJFI... numerokoodilla haettaessa), että paketti on saapunut postitoimipaikkaasi, voit noutaa sen samaisella lähetystunnuksella. Mukana pitää olla henkkarit. Postin saapumisilmoituksen saapuminen voi kestää parinkin päivää.
  5. M

minkä ikäiselle korvikset?

Meillä tyttö oli muistaakseni 8-vuotias. Ehtona oli, että pitää olla varma, että pystyy laitattamaan molempiin korviin reiät. Hyvin se meni!
  6. M

mikä ötökkä

Meidänkin pihasta mokomia lentäviä ötököitä löytyy... Lapsella pää paukamilla ja omassakin otsassa muutama. Polttaisia?
  7. M

YMPYRÄN PIIRTÄMINEN

Mun mielestä yhteen juttuun ei pitäisi takertua, koska yksittäiset taidot kehittyvät lapsilla hyvin eritahtiin. Jos on hankaluutta useammassa osa-alueessa, niin sitten vasta ensin neuvolalääkärille ja siitä lähete eteenpäin. Ja kait se on tosiasia, että keskimäärin tyttölapset kehittyvät...
  8. M

mistä uusi pesukone?

Meillä on Siemensin kone, joka on nyt 16 vuotta vanha. Kone pesee ja linkoaa paremmin kuin moni uusi. Erinäisiä kuluvia osia on pitänyt vaihtaa vuosien varrella, mutta en aio ostaa uutta ennekuin leviää totaalisesti. Mutta pointti: Bosch ja Siemens ovat saman tehtaan tekosia eli sama kone...
  9. M

Siis...

Tai: saa sen ihanan vaahtosammuttimen kokoisen vihdoinkin urvahtamaan uneen ja naapuri ottaa porakoneen ja tekee tylsällä terällä kuudennetta tuhannetta reikää seinäänsä!! Aina päiväunien aikaa! Tekis mieli tunkee se pora "jonnekin"....
  10. M

Kai meidänkin pojassa on sitten jotain vikaa...:(

Ei kannata huolestua. Jos lapsella hankalaa esim. uhmiksen takia, elto voi seurata lasta päiväkodin touhuissa ja antaa päiväkodin työntekijöille (ja vanhemmille) keinoja, joilla saadaan ohjattua epätoivottua käyttäytymistä enemmän sopivampaan suuntaan. Näin minä ainakin ajattelin, kun meidän...
  11. M

oletteko antaneet rokottaa lapsenne?

Olen antanut rokottaa + pari muuta rokoteohjelmaan kuulumatonta kaupan päälle.
  12. M

Voiko aiheuttaa huimausta / pyörtymisen tunnetta kun on hartiat jumissa???

Pikku vinkki niska-hartiaseudun jumitukseen; on tehokas, mutta nopsa. - pyöritetään 5x käsiä ympäri, kuin tuulimyllyt ja sama toiseen suuntaan - kurotellaan ylös 5x kädet pitkinä pään yllä - tehdään 5x vartalonkierto venytellen molempiin suuntiin. Nämä pienet liikkeet auttavat...

Yhteistyössä