Semmonen kysymys. Mulla meinaan on hartiat juntturassa ja välillä tulee sellanne olo että pökrään justiinsa. Ihan hirvittävä tunne! :/
kuin myös.. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja kuusmiinus:Kyllä voi, kokemusta löytyy paljonkin.
Jouduin jopa sairaalahoitoon, kun huimaus tuli niin pahana.Alkuperäinen kirjoittaja Maalaastolloo:Voi tulla. Mulla ollu kerran niin pahana, etten voinu ku maata. Jos nousin istumaan niin silmis aivan pimeni ja jos yritin kävellä, menin päin seiniä. Ja niskasta johtui.
Sama vika. :/Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:voi. Mulla myös kokemusta. Lämmitettävä vehnä/kauratyyny hartioille, kipuvoiteiden käyttöä ja lihaksia rentouttavia lääkkeitä siihen vaivaan. Harmi et harvassa ovat päivät jolloin ei hartiaseutu olis jumissa :/
Juu tämmöstäkin on havaittavissa, sitten turpoo silmäkulmat ja kiristää joka hemmetin kohtaa päästä. nyt se meneekin jo selkään päin tuo jumitus, että kohta se on varpaissa ja sit en varmaan enään liiku mistään kohtaaAlkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Ja myös, jos kallonpohjanlihakset on jumissa,niin tulee just noita oireita Nim.kokemusta omaava. Vielä ois 11 kertaa hierontakertoja käymättä,eilen oli vasta 3:s kerta..huomenna uus aika
Paljonko tälläinen lysti maksaa??Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Ja myös, jos kallonpohjanlihakset on jumissa,niin tulee just noita oireita Nim.kokemusta omaava. Vielä ois 11 kertaa hierontakertoja käymättä,eilen oli vasta 3:s kerta..huomenna uus aika
No toi hieroja joka nyt tehny nämä 3 käyntiä kotona,sanoi että hierontakerta maksaa 28?/kerta. Mun maksettavaksi jää,kun on lähete,niin vain se omavastuuosuus. Sanoiko se hieroja,että jotain päälle 160? jää maksettavaa 15 kerrasta. Mut en varmaankaan käytä kerralla kaikkia kertoja,ehkä n.puolet/puolet.Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Paljonko tälläinen lysti maksaa??Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Ja myös, jos kallonpohjanlihakset on jumissa,niin tulee just noita oireita Nim.kokemusta omaava. Vielä ois 11 kertaa hierontakertoja käymättä,eilen oli vasta 3:s kerta..huomenna uus aika
Tahtois niin kovasti ammattilaisen käsittelyyn, paranis elämänlaatu huomattavasti ku sais ton niska-hartiaseudun lihakset auki.