rokotuksiin voi liittyä kaikenlaisia riskejä. Mietityttänyt vain asia.Alkuperäinen kirjoittaja kääk:Mitä useampi äiti itsekkäästi ja individualismiin vedoten jättää rokottamatta, sitä pidempään tietyt sairaudet täällä pesivät ja niitä vastaan pitää keskivertokansalaiset rokottaa.
Rokotusohjelmalla on meillä päästy monesta sairaudesta, jotka kehitysmaissa edelleen tappaa ja rampauttaa lapsia. haluatteko ne tänne takaisin jättämällä lapsenne rokotamatta?
Löysin tällaisen sivunAlkuperäinen kirjoittaja mä:rokotuksiin voi liittyä kaikenlaisia riskejä. Mietityttänyt vain asia.Alkuperäinen kirjoittaja kääk:Mitä useampi äiti itsekkäästi ja individualismiin vedoten jättää rokottamatta, sitä pidempään tietyt sairaudet täällä pesivät ja niitä vastaan pitää keskivertokansalaiset rokottaa.
Rokotusohjelmalla on meillä päästy monesta sairaudesta, jotka kehitysmaissa edelleen tappaa ja rampauttaa lapsia. haluatteko ne tänne takaisin jättämällä lapsenne rokotamatta?
rokotteella annettavat aineet ovat kuitenkin vierasaineita elimistölleAlkuperäinen kirjoittaja mä:Löysin tällaisen sivunAlkuperäinen kirjoittaja mä:rokotuksiin voi liittyä kaikenlaisia riskejä. Mietityttänyt vain asia.Alkuperäinen kirjoittaja kääk:Mitä useampi äiti itsekkäästi ja individualismiin vedoten jättää rokottamatta, sitä pidempään tietyt sairaudet täällä pesivät ja niitä vastaan pitää keskivertokansalaiset rokottaa.
http://www.rokotusinfo.fi/tekstit/vaietut_ongelmat_html
sen mukaan rokotuksista voi tulla mm.autismia ja diabetestä.
Hirveän moneen asiaan liittyy riskejä. Tässäkin liittyy riskejä sekä rokottamiseen että rokottamatta jättämiseen. Täytyy vaan punnita että kummat on kulloinkin suuremmat.Alkuperäinen kirjoittaja mä:rokotuksiin voi liittyä kaikenlaisia riskejä. Mietityttänyt vain asia.Alkuperäinen kirjoittaja kääk:Mitä useampi äiti itsekkäästi ja individualismiin vedoten jättää rokottamatta, sitä pidempään tietyt sairaudet täällä pesivät ja niitä vastaan pitää keskivertokansalaiset rokottaa.
Luepa tämän yhdistyksen FAQ. Ympäripyöreitä vastauksia, joista epäröinti loistaa kilometrin päähän.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Löysin tällaisen sivunAlkuperäinen kirjoittaja mä:rokotuksiin voi liittyä kaikenlaisia riskejä. Mietityttänyt vain asia.Alkuperäinen kirjoittaja kääk:Mitä useampi äiti itsekkäästi ja individualismiin vedoten jättää rokottamatta, sitä pidempään tietyt sairaudet täällä pesivät ja niitä vastaan pitää keskivertokansalaiset rokottaa.
Ja näin tätä kritiikkiä kritisoidaan:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Löysin tällaisen sivunAlkuperäinen kirjoittaja mä:rokotuksiin voi liittyä kaikenlaisia riskejä. Mietityttänyt vain asia.
Esikoinen sai kolme ensimmäistä rokotetta,kaksi nuorinta eivät ole saaneet lainkaan.Alkuperäinen kirjoittaja tetanus:oletteko menneet neuvolan rokoteohjelman mukaan vai oletteko kieltäytyneet niistä?