Hakutulokset

1. T

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

Pahoittelut ja voimia kaikille joita kohdannut suru :( Täällä kaikki vielä hyvin, nauvolan jälkeen sainkin kaverilta dopplerin, ja olen sillä kuunnellut päivittäin pikkuisen sydäntä, kyllä mieli lepää :) Hyvin on kuulunut joka kerta, paitsi nyt muutamina kertoina joutunut vähän etsimään. Nyt...
  2. T

Oivoi :( Ikäviä uutisia Emotar, minä pidän täällä ainakin peukkuja, jotta ois vaan laitteissa vikaa, vaikka aika pieneltä tuo pituus vaikuttaa, jos siis tarkoitit että ois vaan vähän reilu puoli cm? Mulla näky 7+6 että on 1.47cm :/ Mutta alkuraskaudessa noi voi heittää suuntaan ja toiseen, nyt...
  3. T

Mulla oli tänään eka neuvola! Oli jännää ja hyvin meni :) Ultranneet eivät, kuten jännäilinkin, mutta sydänääniä kuunneltiin, ja siellä ne olikin, päälle 170 :) Olihan sekin ihanaa, mutta nyt pitää sitte ootella np-ultraa että näkee pikkukaverin.. Aikaa en vielä saanut, vaan tulee postissa...
  4. T

Moiksis! Täällä ei hiivaa ole näkynyt, ei ainakaan siis sellaisessa kutina tms muodossa, mutta ainahan se voi kyteä tuolla :D Huono olo helppaa jo hiukan, mutta aamuisin kun en ole tottunut syömään heti, niin kyllä se voimattomuus ja heikotus iskee sitten lähes joka aamu ennenkuin saa...
  5. T

Raskausoireet ennen plussaa

Mulla ainakin oli hurjimmat pmssät ikinä, tissit tuli kipeiksi jo viikko ovulaatiosta ja menkkakivuja oli jo n viikko ennen menkkojen alkua, myöskin olin super kiukkuinen, ja turvotusta oli kummaan aikaan ovulaation ja oletettujen menkkojen välissä :)
  6. T

Heippa! Täällä aamu alkoi jälleen kerran mukavasti aamupahoinvoinnilla, mutta pääsin kaverin kanssa kahville kaupungille(kotona ei voi kyllä mitään syödä), ja olo helpottui patongin syötyäni! Sitte nakertelinkin koko iltapäivän kaikkea pientä ja nyt olo kerrassaan loistava :) Tosin hajut...
  7. T

Heipsan taas! Pitää vielä noista ruoista mainita, että mitään ei tee mieli, mutta vähiten lihaa! Tosi outoa, että kastikkeet ja keitot "maistuu" mutta kaikista pitää lihat noukkia pois :D Nämä siis työpaikan ruokalassa, itsehän en mitään tekisi :D Ja se ruokala on muuten hirveä paikka, aivan...
  8. T

**Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

Heippa kaikille! Ja tsempit niille joilla huono olo vie voimat, täällä myös kaikki ruoka etoo, pikkuporkkanat menee, ja sipsit, ja suklaa, mutta toki nuo myös närästävät.. Oikeaa ruokaa olen laittanut raskauden aikana 2 kertaa ja toinen niistä oli italianpata pussista, keittiössä en viihdy...
  9. T

Heips! Ultrasta selvitty! Viimeyö meni painajaisia nähden, millon oli kaksosia, millon ei mitään :D Yöunet jäi lyhyiksi.. Mutta kaikki oli hyvin! Pikkuisen sydän löi, ja viikkoja 7+6, eli päivällä taakse, uusi laskettu aika siis 7.6, pikkuinen oli "jo" 1.47cm :heart: Menkkamaiset kivut...
  10. T

Heips! En olekaan hetkeen kirjoitetellut, iphoneni kaatuu ainakun koitan sillä kirjoittaa, ja konetta en ole jaksanut avata :D Huono olo kesti vain viikon verran ja nyt enää satunnaista ällötystä, neuvolaan soitin kun pelkäsin ettei kaikki ole hyvin ja sainkin huomiseksi ultra ajan...
  11. T

Heipsis! Emotar ei ne testien värit välttämättä kerro mitään, mulla oli haaleita plussia silloin kun plussasin eli dpo11,12,13,14 ja 15 ja siis vielä päivä menkkojen oletetun alkupäivän jälkeenki oli aikas haalea. En kuitenkaan tehnyt enää testejä ja nyt rv6+6 :) Niin ja toissapäivänä kaveri...
  12. T

Parempi päivä täällä! Huono olo pysyy asteikolla alempana kuin edelliset päivät, mutta poissa ei täysin ole. Jee sille! Onko teillä kaikilla painontunnetta alavatsalla tai jossain? Koska ei mulla kyllä ole, alavatsa tuntuu ihan normaalilta niinä aikoina kun ei sitten mitään kipuja tms ole...
  13. T

Menhit Miten ihmeessä noin pitkään voi ees jaksaa? :D Mulle jo toi 12-14 viikoille asti kestävä kuulostaa ikuisuudelta! Yyh.
  14. T

Heippahei taas! Täällä vaihteeksi voidaan huonosti, tuntuu ettei tätä kestä. Onneksi en vielä ole oksentanut.. Kauankohan tätä pahoinvointia jatkuu?! Mikään ei tunnu auttavan kun huono olo alkaa, ja vaikka kuinka koittaisi syödä säännöllisesti :( 6+1 :heart:
  15. T

Heipsis! Täällä tänään ollut huono olo aamusta iltaan, helpottaa kun syö ja sekös vasta hankalaa onkin, kun sen ruuan tai muun laittaminen on niin ällöttävää siinä tilassa :D Olen siis löytänyt funktion miehelle, sen pitäisi olla aina laittamassa ruokaa pahoinvoivalle äidille! :D alavatsa...
  16. T

Surkein päivä aikoihin.. huoh, kaikki mikä voi mennä pieleen, niin meni :/ (No okei, ei ihan kaikki kuitenkaan ;) ) Mutta silti jotenki se että aamukin alko pahoinvoinnilla, ei tiennyt hyvää. Töissä ihan pää pökkyrällä koko päivän ja niin ei sais kyllä olla, ku ammatissani pitäis olla...
  17. T

Yööööök, täällä huono olo, heräsin 10 aikaan ja heti aavistin että huono olo sieltä hiipii, koitin sitte nopsaan syyä vanukkaan, ja nyt se vasta huono olo tulikin, yök yök yök, koitan tässä nieleskellä. :x Muuten oireista että täällä edelleen rinnat kipeät ja kovat tuolta sisältä, ja...
  18. T

Heipsis ja hyvää huomenta! =) Täällä ihan normaali aamu, ei mitään kummallisia tuntemuksia, tissitki ehkä himppusen verran rauhottuneet, ei enää niin kipeät. Tietty vähän pelottaa.. Mutta en anna sen vallata mieltä :) Tuntuu vaan että nykysin kaikki saa keskenmenoja ja niiiiin monella asiat...
  19. T

NemeliaKyllä mulla ainakin unet on ihan selvästi muuttuneet, jo sillon hedelmöityksestä 6? Päivää oli unettomia öitä, ja nykyään aikaisin nukkumaan ja aikaisin myös ylös, ennenkuulumatonta :) unet muutenkin vähän pinnallisia..
  20. T

Mulla ainakin turvotusta, ja näyttää että ois paljon pidemmällä, toisinaan aamuisin on ihan ok, mutta jo heti aamupalan jälkeen pallo kasvaa ;) ja tätä turvotusta ei jotenki vaan voi vetää sisään samallalailla ku normaalia turvotusta, ei vaan tunnu luonnolliselta ja usein vihlaseekin vatsasta...

Yhteistyössä