Hakutulokset

1. T

**Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

Eli siis normaalia tämä, eka kun on niin ei vielä mitään tietoa miltä pitäisi tuntua, en vaan arvannut että olo voisi olla "normaali" :)
  2. T

Sillon 4+1 oli tosi kovat alavatsatubtemukset, aivan ku ois tehny hulluna vatsalihaksia ja kaikki tuntu siellä, ja se kesti tasan sen päivän..
  3. T

Vasta 5+2 :D
  4. T

Onko teillä muilla paljon oireita ja "tunne että raskaana", mulla nimittäin vähän väliä unohtuu koko raskaus.. Pelottaa että onko siellä mitään, ainoana oireena rinnat kipeät ja alavatsa turvotus.. Välillä ihan pieniä tuntemuksia alavatsalla mutta voisi olla normaalejakin vatsantoimintaan...
  5. T

Nannenen Noi Mutsyt kans ihanat, pelkistetyn tyylikkäät :D Ite oon kertonu aika monelle, mutta vaan sellasille, kelle voin helposti myös mahdolliset huonot uutiset kertoa, eli sen perusteella on valittu ne jotka tästä saavat iloita kanssani :) Itsellä vielä niin epätoivoinen olo, etten...
  6. T

Koskahan vuoden 2014 äitiyspakkaus julkaistaan? ;) hehhe, ei täällä intoilla liian aikaisin ei.. :D Tänään jo vaunut ja turvaistuimet valittu, ja voin kertoo ettei ihan halvalla pääse näillä kriteereillä, onko kellään kokemusta Cosatto Giggle vaunuista? ;) Niin söpöt.
  7. T

Kolmivuorotyötä tääläkin! Silti ennen iltavuoroa ei saa nukuttua yhtään sen enenpää kuin ennen aamujakaan :/ Mun tupakkalakko alkoi hienosti, kun eilen meni yksi illalla(kaverilta pummattu), ja tänään ei vielä yhtään, ja toivottavasti ei menekkään ;) Mieli kyllä tekisi, on se vaan melkoinen...
  8. T

Ei mulla ainakaan suun kuivumista, iho kylläkin kumma, kun finniä pukkaa jokapaikkaan, mutta silti iho kutiaa kauttaaltaan.. Valkkari taitaa kuulua asiaan, eikä sillä kai merkitystä onko paljon vai vähän, kaikki normaalia, kunhan ei sitte mitään haisevaa jne, jolloin voisi epäillä infektiota...
  9. T

Todella ois kiva jos tuohon jotain muuta saatais kun "mammat" :D hah, kuulostaa vaan niin tylsältä. Kesäheinät? Täällä aamupalaa, onko muilla ollut alkuraskaudessa, että heräätte jo 5 aikaan? Oon nimittäin herännyt nyt joka aamu lähes prikulleen kello 5 ekan kerran.. siitä sitten venytellyt...
  10. T

Missä vaiheessa plussasitte? :)

dpo11 haaleista haalein viiva, dpo12 vähän näkyvämpi dpo 13 samanlainen kuin dpo12 ja pdo14 apteekin omalla näkyvä viiva, muttei silti yhtä vahva kuin se kontrolliviiva :) Ennen apteekin omaa siis tein prisman pregchekillä, ja sillä sain vain vähän aiemmista vahvistuneen viivan vielä pdo15, eli...

Yhteistyössä