Hakutulokset

1. R

Ikean keittiöt

Mä olen kuullut noista Ikean kodinkoneista myös pelkkää hyvää :) Ainut että niistä ei löytynyt meille ulkonäöltään mieleisiä niin ei siksi sieltä otettu.
  2. R

Ikean keittiöt

Niin no mä liputankin ekologisesti kestävän asumisen puolesta ja tuen mielelläni pienyrittäjiä ja käsityöläisiä :)
  3. R

Ikean keittiöt

Minä taas en ottaisi mistään hinnasta. Ensinnäkin ne Ikean keittiöt, mitä oon nähnyt, on mennyt parin vuoden käytön jälkeen ihan kauhean näköiseksi. Kalvopinta repsottaa ja ovet lenkottaa. Mulle ainut vaihtoehto keittiön kaapistoihin oli täyspuiset ovet ja puutasot vanerirunkoon. Kestää...
  4. R

Ihan v*tun kiva!! miehen veli lupasi korjata meidän auton ja nyt onkin ottamassa rahaa siitä eikä meillä ole varaa!

Joka ei todellakaan ole edelleenkään vielä paljon. AIka pitkän matkan joutuu korjaajakin ajelemaan varta vasten teidän auton takia.
  5. R

Ihan v*tun kiva!! miehen veli lupasi korjata meidän auton ja nyt onkin ottamassa rahaa siitä eikä meillä ole varaa!

Että 200km ajella vaan siksi että voisi käyttää omaa aikaansa ilmaiseksi toisten auton korjaamiseen. ja vielä sellaisille, joka vaan kitisee että on kallista. AP, olet säälittävän itsekäs ja pihi.
  6. R

Että pitäis vielä tuommoinen matka tulla korjaamaan teidän autoa ja jollain kaljapalkalla?! Ei jessus sentään...
  7. R

Just näin, että ilmaiseksi pitäisi palveluksia saada, mutta itse EI VOI auttaa... Onneksi meidän sukulaisissa ei ole tuollaisia loisia. Palvelus palveluksesta, niillä mennään. Tosin on huomattu, että joillekin ne palvelukset kelpaa mutta ikinä ne ei ole valmiita auttamaan meitä jos on tarvis...
  8. R

VOi helvetti sentään... Ahne paskapää? Ei oo kyllä sun kitsaudella mitään rajaa. Vie jatkossa autosi korjaamolle ja maksa sinne koko hinta. Ei se, että mies on sun miehesi veli, oikeuta sua vaatimaan palveluksia ilmaiseksi. Kytkinremppa ei ihan hetkessä hoidu kuitenkaan. Osaavalle tekijälle...
  9. R

Mä kyllä ymmärsin, että remppaa ei ole vielä tehty?! Ja varmaan korjais toisenkin kerran jos jättävät maksamatta vaan sen takia että "aiemmin ei ole hinnoista puhuttu" :headwall:
  10. R

Eli 110e halvemmalle saatte kuin korjaamolta! Joillekin ilmeisesti pitäisi kaikki tehdä ilmaiseksi. Kaksikymppiselläkö ajattelitte kytkimen vaihdosta selvitä?
  11. R

No tota... Kysyittekö edes mitä ottaa siitä vaihdosta? Meillä ei oo ollu tapana sukulaisia tai kavereita veloittaa palveluksesta, mutta tiedän niitäkin jotka ottaa maksun. Ymmärrän kyllä niitäkin, oma hommansahan se on tuossakin. Eipä ole luulo tiedon väärti.
  12. R

Vaihdoin kissanruokamerkkiä toissapäivänä ja nyt se oksentaa

Juu, anna vaan vähemmän kerralla niin pysyy sisällä. Pikku ahmatit :)
  13. R

Vaihdoin kissanruokamerkkiä toissapäivänä ja nyt se oksentaa

Hotkiiko kissa ruokansa? Meillä on muutama ruoka sellainen, että kissa innoissaan vetää sapuskan vauhdilla napaansa ja sit oksentaa. Pakko antaa tosi vähän kerralla sille ahmatille :)
  14. R

Mies sitten haluaa tatskan

Kai aikuinen mies itse tietää, mitä haluaa?! Mä ymmärtäisin, että jonku nuoren kohdalla tekis noin, mutta aikuisen miehen :laugh:
  15. R

Mä oon kyllä samaa mieltä siinä, että oma nahka on oma nahka ja siihen saa ottaa just sellaisia kuvia kuin itse tahtoo. Ei mun tatskat oo varmaan mieheni mielestä hienoja, mutta oonkin ottanu ne itseäni varten. Ja mieheni tatuoinnit ei ole mun makuun, mutta ei hänen nahkansa ole mun...
  16. R

Mun mies haluaa myös puolinakun naisen käsivarteensa, semmoisen pin-up man´s ruinin :) Siinähän ottaa. Ei oo kyllä sanonu että mitä se sitten symboloi :D
  17. R

Mies paljasti

Toi kuulostaa ihan mun kaverilta. Sen mies teki tota samaa aina välillä. Välillä se pisteli kaveriani turpaan. Kyllä rakkaus on muutakin kuin tuollaisia tekoja. Se on myös toisen arvostusta ja kunnioitusta. Ennen kaikkea se on minusta niitä.
  18. R

Gefilus

Hae apteekista maitohappobakteerikapseleita :)
  19. R

Mies paljasti

Mutta sun RAKKAUSelämä kuluu hukkaan tuommoisen ääliön kanssa. Mutta omapa on asiasi. Onneksi mun ei tarvii kestää tuollaista paskakasaa miehenä. Nyt sä voit jatkaa vellomista marttyyriudessasi, koska eihän sulla ole aikomustakaan muuttaa asioita. Mahtaa olla herkkua lapsellesikin elää...
  20. R

Tunnetko ketään jolla on läskifetissi?

Mun miehellä on varmaan läskifetissi :D Mutta ei se ole itse kuitenkaan mikään tikku, vaan pitkä ja lihaksikas mies. Miten jotain jaksaa kiinnostaa naapurinsa mahdollinen seksielämä, oli se kooltaan millainen vaan:headwall:

Yhteistyössä