Remonttireiska
Mielipiteitä, kokemuksia (+/-) kaivataan Ikean keittiöistä. Hinta/laatusuhde, helppo/vaikea asentaa itse? Hintapolitiikka verrattuna muihin?
Niin no mä liputankin ekologisesti kestävän asumisen puolesta ja tuen mielelläni pienyrittäjiä ja käsityöläisiäMekin ollaan päätymässä IKEAan.
Muutamalla tutulla on, osalla ollut jo useamman vuotta ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Niinp mekin uskalletaan.
Ne ovet ei muuten oo varsinaisesti ikean omista tehtaista vaan alihankkijoilta suurista eurooppalaisista keittiötehtaista, eli todennäköisesti samaa kamaa kuin monet muutkin keittiöfirmat myy. Rungot kuuleman mukaan ovat just tukevampia.
Ja mitä tohon raksamiehen muijan kommenttiin tulee, niin en mä edes mitään loppuelämän keittiötä hae. Kunhan n. 10-15v. kestää ni sit onkin jo aika vaihtaa ihan mielen virkistykseks ja että pysyy vähän sisustuksen trendeissä mukana.
Ja tän takia sun piti haukkua Ikean keittiöt. Taidat olla mielipiteesi kanssa yksin. että ovet repsottaa ja pinnat roikkuuNiin no mä liputankin ekologisesti kestävän asumisen puolesta ja tuen mielelläni pienyrittäjiä ja käsityöläisiä
Juurikin näinAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;24280521:todella tyytyväinen olen, ja ikeassa on todella pitkä 25-v takuu, jos rupee pinnat kupruilemaan ja kaapit repsottamaan
Joopa joo kaikissa ikean hanoissa on tyyppihyväksyntä Kopioitahan ne taitaa suurimmaksi osaksi olla mm. Oraksen hanoista, hinta vaan on pienempi.Ja vielä lisäys, että kannatti säästää just niissä hanoissa sen muutaman kympin. Pian sulla on vesivahinko kun ne putkien liitoksen pettää ja sit sä joudut uusimaan ne sun ekologiset massiivipuukaapistosi
Mä olen kuullut noista Ikean kodinkoneista myös pelkkää hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24280702:Mä lisään sen verran, et meillä on Ikean kaapistot, taso ja hanat muualta. Kodinkoneet on myös Ikeasta ja ollaan kyllä oltu tyytyväisiä. Ainoat meidän koneista, joita ei tarvinnu vielä korjauttaa (muut Upoa ja AEG:tä).