Hakutulokset

1. pienisiili

Kerrostalojen hajuhaitat (koirat, toisten ruuan käryt yms)

Kuulostaa siltä että miehelläsi on paljon vaikeuksia ihan jokapäiväisessä elämässäkin, jos koiranhaju hississä saa noin tolaltaan... vai viettääkö hän suurimman osan ajastaan omaan taloonsa linnoittuneena?
  2. pienisiili

Miten sanoa kaverille imettämisestä?

Se oliskin näky kun äiti kurkottaisi pöydän yli ottamaan kahvikeksiä ja tissi lävähtäis keskelle kermakakkua. Ehhehehheee Ihan tosi, vaikka imettäisi niin että tissi vähän näkyy niin ei sillä rinnalla pyyhitä pöytää, ei sitä hierota kermakakkuun, ei sillä sekoiteta kahvikuppia, eikä se kyllä...
  3. pienisiili

Suositelkaa koirarotua

No mä varmaan elän sit satumaailmassa ja olen itse prinsessa. :whistle: Mullakin oli pienenä koira enkä sitä riepotellut todellakaan, päinvastoin. Eikä riepotellut kukaan muukaan. Kasvatuskysymyksiä ja ihan pienten kohdalla valvontakysymys.
  4. pienisiili

Taapero ja yskä

Kannattaa silti tarkistaa... meilläkin vauva vaikutti olevan melko ok vaikka oli yskää ja limaisuutta, ei kuumetta, ei haronut korviaan tms. Lääkäriin kun vein niin korva oli täynnä mätää.... Lääkäri sanoikin että pienet lapset usein jaksaa olla iloisia vaikka ei terveitä olisikaan.. :snotty...
  5. pienisiili

Suositelkaa koirarotua

No jos perheessä on kurittomia, valvomattomia pikkuriiviöitä jotka saa hyökyttää koiraa niin en suosittele mitään rotua. Pääsääntöisesti kyllä lapset osaa kohdella eläimiä nätisti jos se heille opetetaan pienestä pitäen ja valvotaan :)
  6. pienisiili

Suositelkaa koirarotua

Tulee ekana mieleen coton de tulear, mutta se karvapallero kaipaa jatkuvaa turkinhuoltoa sit :)
  7. pienisiili

Miksi mielenterveydellisistä syistä saa niin pitkiä saikkuja?

Joo, eipä ole tullut mieleen kadehtia mielenterveysongelmista kärsiviä saikkulaisia... He eivät yksinkertaisesti kykene työhön, tai voivat äärimmäisen huonosti siellä. Voi olla kaikenlaisia pelkotiloja ja pakkoajatuksia jne.
  8. pienisiili

Minulle tuli todella kummallinen viesti Tori.fi sivuston kautta, mitä minun pitäisi tehdä?

Et mitään väärää, unohda. Joku sekoboltsi, ei sua voida edes syyttää esim. ylläpidon tai poliisin toimesta siitä että EHKÄ tulet huijaamaan ihmisiä...
  9. pienisiili

Taapero ja yskä

Oletteko käyttäneet lääkärissä? esim. meinaan limaisuus voi mennä pienellä korviinkin... Lääkäriltä varmaan saa ainakin ohjetta miten helpottaa pienen oloa muutenkin kotona, voi pientä :|
  10. pienisiili

Joku voi pitää makkaraa fallistisena, ei sitä ehkä sovi syödä pöydän ääressä.... tissit ja makkarat... voivoi... kyllä sitä vähemmästäkin traumatisoituu.
  11. pienisiili

Työssäkäyville äidille kuuluisi myös kotihoidontuki

oot jeesuksesta seuraava. :saint:
  12. pienisiili

Työssäkäyville äidille kuuluisi myös kotihoidontuki

Saat sen heti, kun otat lapsesi pois kunnallisesta päivähoidosta :) Se ei tosiaan ole mikään "äidin palkka", vaan yhteiskunta ottaa osaa lasten hoidon järjestämiseen joko maksamalla perheelle kotihoidontukea tai myöntämällä perheen lapselle kunnallisen päivähoitopaikan halpaan hintaan. Itse voi...
  13. pienisiili

Kyllä tässä on ihan mainittu että parempi olis kun painuisi suunnilleen komeroon kokonaan imettämään seurasta tai sit ainakin"hoitais sen nopeasti" :D Onkohan kyseinen kommentoija koskaan itse imettänyt....
  14. pienisiili

Imetyspaidat ym vaatteet on kyllä todellakin kalliita :kieh: ihan ryöstöhintaisia verrattuna tavallisiin paitoihin. No hennesistä saa halvemmalla niitä yhden mallisia, mutta ne on todella epäkäteviä verrattuna esim. boob:n paitoihin :( Mulla on muutamia imetyspaitoja mutta joskus en vaan...
  15. pienisiili

Hmm... kyllä sitä vauvaa imetetään silloin kun sillä on nälkä, ei silloin kun "äiti haluaa". Ja mitä itsekeskeistä on siinä että imettää koska se on luonnollista? Pieni vauva voi syödä yli tunninkin kerrallaan, pitääkö äidin siis kököttää koko vierailuaika mahdollisesti jossain vessassa...
  16. pienisiili

minkä ikäisenä vauvaa voi alkaa nukuttamaan ulkona?

missä asut? jos täällä etelässä niin heti... pakkasesta se lähinnä on kiinni.
  17. pienisiili

Miten vauvaa voisi opettaa nukahtamaan?

Eihän se kivaa ole mutta vauvalla on turvallinen olo jos vaan olet lähellä, vaikka huutaiskin. Ja mä luulen että meidän vauva vaan taistelee unta vastaan kaikin keinoin ja siks huutaa kun ei osaa/halua nukahtaa vaikka on kova väsymys... eli enemmän pidän sitä asiaan kuuluvana, rutiinit sitten...
  18. pienisiili

Miten vauvaa voisi opettaa nukahtamaan?

En mä ainakaan ole keksinyt mitään muuta keinoa kuin se "huudatus". Siis yleensä syötän ja annan nukahtaa tissille, mutta joinain iltoina ei nukahda millään vaan pitäisi tissitellä tuntikausia. Yleensä jos ei ole nukkumisen meininkiäkään puolen tunnin jälkeen niin noustaan ylös hetkeksi ja...
  19. pienisiili

Kotiäitiyden rankkuus

eivätkä koskaan kiukuttele, tappele, kaipaa syliä tai huomiota, vaan antaa äidin hoitaa kaikki hommat kaikessa rauhassa, ilman keskeytyksiä. :stick: Ihan tosi, ei sen kotiäitiyden tarvi olla rankkaa vaikka tekemistä riittää.. mutta aika harva monen lapsen äiti makoilee vaan päivät pitkät...

Yhteistyössä