Hakutulokset

1. R

Onko Nalle Puhin Nasu mielestäsi tyttö vai poika?

Hassua että kaikki Nalle Puh "tyttöjen jutut" on aina varustettu Nasun kuvalla; vaatteet, reput jne. jne. vaikka Nasu onkin poika =)
  2. R

Itse asiassa just kun olin kirjottanut tän alotuksen rupesin kans miettimään et onkohan se kani sittenkään poika?
  3. R

Nalle Puh, Tiikeri, Kani ja Ihaa ovat poikia, mutta entäpä nasu?
  4. R

Kellään ylimääräistä parvisänkyä?

Tarvis olis 160 cm leveälle, mieluiten puiselle parvisängylle =) nosto :attn: :attn:
  5. R

Pesukone ei laske vesiä ulos...apua!

:laugh: missä putkessa tarkemmin? poistovesiputkessako?
  6. R

juu sain kyllä tyhjennettyä veden sitä kautta mutta luukku ei enää aukea. ja kun kokeilin laittaa ohjelman uudestaan, oli sama juttu, ei laske vesiä ulos =)
  7. R

Siis on vissiin poistoletku tai poistosuodatin tukossa. Vaan missä ihmeessä se poistosuodatin on, en ole löytänyt kuin nukkasihdin :ashamed: Miten sen tukoksen (?) vois saada avattua? Me ollaan pissis jos ei saada konetta toimimaan, tulee pyykkiä sen verran paljon :(
  8. R

Kuinka monella oli kansitakki ja purkkarit?

Ainakin purkkarit oli mullakin ja 501 levikset. "Tää on pastirol päivä, päivä joka muistetaan" ;) Tuleeko tosta mitää mieleen?
  9. R

Montako kuukautta etukäteen piti hakea hoitopaikkaa lapselle?

joo 4kk ennen, mut jos työllistyykin yllättäen on kunnalla velvollisuus hommata hoitopaikka 2 viikon kuluessa.
  10. R

Montako kuukautta etukäteen piti hakea hoitopaikkaa lapselle?

joo 4kk ennen, mut jos työllistyykin yllättäen on kunnalla velvollisuus hommata hoitopaikka 2 viikon kuluessa.
  11. R

Painoindeksi galluppia ;)

Tasan sama :wave:
  12. R

lohifile kauan uunissa?

mä olen paistanu parissa sadassa ja jos joku ½ kg - 1 kg file niin olen pitänyt muistaakseni jonkun 45 min.
  13. R

En ole raskaana mutta ihmiset onnittelee=(

Mä olen kans tämän kesän aikana kuullu jo kolme kertaa että onko kolmas jo tulossa :ashamed: Oon saanu kilon tai kaksi laihdutettua, mutta eipä se auta kun on poikittaiset vatsalihakset venyny raskauksien aikana, eikä ne palaudu kun treenaamalla. Ja notkoselkä mullakin... Mut kyllä on ihmiset...
  14. R

Salattujen Elämien lapset tekevät "Kauniit ja Rohkeat"

millos salkkarit taas alkaa?
  15. R

Poika hajotti vuokra DVD:n :(

tää on Timon & Pumba, 2 egen leffa.
  16. R

tuli sitten vuokraukselle hintaa :(
  17. R

sai sen käsiinsä ja nyt se on halki :headwall: :headwall: paljonkohan täytyy vuokraamoon maksaa, tietääkö kukaan? on makuunin filmi...
  18. R

Suomennosapua Ruotsi-Suomi *pikkupätkä*

Olisko tää ihan hullu: Asiaton tunkeutuminen/sen yrittäminen intranettiin johtaa välittömästi siitä ilmoittamissen ja sen estämiseen... Vai miten :whistle:

Yhteistyössä