Obehörigt dataintrång och/eller medverkan till sådant intrång på intranet kommer omedelbart att anmälas och beivras.
Miten olis hienosti suomeksi?
Kaunis kiitos avusta :flower:
Ihana kuulla että useimmat suhtautuu järkevästi. ei ne muiden negatiiviset suhtautumiset tietenkään estä minua käyttämästä valjaita lapsellani. Ihana myös kuulla että on muitakin joilla víliskantit lapset pidetään aisoissa valjailla :hug:
Täytyypä käydä ensin noi marketit katsomassa. Nyt on mennyt hermo ton pojan karkailuun, ja vielä kun on pieni pikkusisko huolehdittavana ei kerkiä pikkuherran perässä juosta :whistle:
mä löysin ainoastaan tämän paikan josta saa lasten valjaita:
http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=349
ajattelin itse tilata tuolta noi mustana :wave:
entäs jos lapselle vaan ei auta toi "opettaa liikkumaan asiallisesti ulkona"... :headwall:
musta ainakin on turvallisuus ennen kaikkea. kamalaa jos lapsi jäisikin auton alle vaan siksi ettei vanhemmat ole kehdannu käyttää lapsella valjaita! :o
Meillä on lapsilla 11 kk 1vko ikäeroa. Eikä ollut vahinko tuo kakkonenkaan :heart: Vitsailtiin miehen kanssa erään tietyn yhdyntäkerran jälkeen että tehtiinpäs nyt tyttö---- ja tyttö tuli :D
Esikoispoika oli siis n. 2 kk vanha kun laitettiin toinen alulle. Yhdet kuukautiset oli ollu ennen...
Me saatiin samanlainen vaasi kans häälahjaksi, tosin sininen, ja olen jälkeenpäin katsellut et hinta olis jotain 80 ?. Mutta missäpäin asut? Täällä meilläpäin, siis Lahdessa on Iittalan tehtaanmyymälä... vois saada halvemmalla?